Mitäs tämän värisille hiuksille kannattaisi tehdä? Tummentaa, vaalentaa, raitoja? Nuo on siis ihan värjäämättömät. Joskus on ollut jotain tummempaa raitaa ja alta tummaa.. Olisiko muutaman asteen vaalennus hyvä ja helppo tämmöisille hiuksille?
Niin ja jos värjään niin kampaajalla, ite en rupee säätämään värien kanssa :)
http://imageshack.us/photo/my-images/717/hiukset0005.jpg/
aamulla otettu kuva, vähän sojottavat minne sattuu, mutta kysyinkin nyt vain väristä :)
Mitä väriä näihin hiuksiin??
6
122
Vastaukset
- plääääääääääääj
eikö kukaan osaa ehdottaa mitään väriä? vaalempaa/tummempaa?
- tasoitus ...
Mä en tekis värille mitään! Kunnolla "saksen jälki" latvaan ja ulos aurinkoon, niin kirkastuu! :)
- Keikkailija
Noin nättiä hiusta ei kannattaisia lähteä pilaamaan. Kadut vielä myöhemmin!
Itse värjäsin samanväriset hiukset aikoinaan, ja vieläkin ikävöin tuota väriä. - Kamppaaja
Kampaajan mielipiteenä sanoisin että älä mene missään nimessä ainakaan tummentamaan,itse laittaisin 3%hapetteella raitoja jotka kirkastaisivat juurta,latvoille ei käsittelyä.Tai "lasta"menetelmällä jollain asteella 10 luonnollisen vaaleita raitoja nimenomaan juurta kirkastamaan n15cm matkalta .
Sitten latvasta leikkuuttaisit 5cm kuivia pois. - .......
Latvoja kannattaa leikkuuttaa, mutta väriä ei kannata missään nimessä muuttaa. Aivan ihanan väriset! Ole onnellinen, että sinulla on luonnostaan noin kaunis väri, eikä sitä tyypillistä maantienharmaata.
- aloittaja111
kiva kun kaikki juuri sanoo noin, että "Älä nyt ainakaan värjää!"
Ite olen ainakin ihan kyllästynyt tähän omaan väriin, voisikohan noita vaalentaa?
Semmoiseksi niin kuin jollain Vappu Pimiällä tai Susanna Laineella?
Mun hiukset on kumminkin aika ohuet, ettei tuo vaalennos sitten tee niistä vielä ohuempaa hamppua? Ehkä pitäisi sit noita raitoja laittaa?
Semmoiset "päältä vaaleet, alta tummat" taitaa olla jo aika vanha juttu vai olisiko semmone hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810