kurkkua kuivaa, janottaa verensokerit normaalit.

janottaa kovaasti

Lieva polyallergia, kotona kylla hoyhen tyynyt ja peitot. Valilla yolla heraan siihen ku en saa happee. Valilla on ollu tarinaa, ja yollista vessassa kayntia, sydan tykyttanyt oudosti. Kurkku on valilla menny ihan kuivaks, oon menny paniikkiin ja koittanu juoda vetta mut sekaan ei heti auta. Sairaalassa sanottiin et pitaa juoda enemman mun vetta, juon kuulema liian vahan ku kieli oli ihan kuiva. En sit tiia??
Valilla huimaa, ja on tosi kylma olo. Sitten valilla taas kuuma. JA verenpaine heittelee. Oon vasta nuorikin. Ahdistusta on myos.

2

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Mitäs jos ihan ensim- vaihtaisit ne vuodevaatteet toisene materiaaliin.

Oireilusi lienee psyykkisperäistä.

Miksi olit sairaalassa, allergianko takia?

Onko kilpirauhasarvosi tutkittu?

• fffww

Joo no mitaan elimellista vaivaa ei ainakaan viel ole loydetty, mut on ollu tosi pelottavii oireita semmonenkin etta meen ihan kylmaksi ja sitten samaan aikaan se kurkku kuivaa, tarisin yolla ja kavin vessassa. Sillon oli kylla sappivaivatkin paalla samaanaikaan. Ehka syon liian vahan myos, eli en saa tarpeeksi kaloreita/energiaa. Valilla jatan aterioita valiin. Olin sairaalassa hengitysahistus kohtauksen takii, ja sen etta sydan alko tykyttaa kahtasataa ja paa tuntui oudolta, myos jalat ja kadet meni veltoksi. Ei siihen muuta sanottu ku etta voi johtuu hormoneista. Mutta kilpirauhanenkin tutkittu ja kaikki kuulema OK. Anemiaakaan ei ole, vaikka valilla tuntuis et rauta tipahtaa alas, jos en syo mm, paremmin. Tuo kohonnut verenpaine hairitsee eniten minua ja se etta joudun nyt syomaan siihen laakkeita, mutta olo silti ei mitenkaan raikas tai energinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe