Menin kesätöihin erääseen tukkuun käsittelemään elintarvikkeita. Kun käsittelet uutena työntekijänä 1500-2000 kiloa käsin erilaisia elintarvikkeita päivässä, niin sen pitäisi riittää, kun kyseessä on uusi työntekijä. Sain kuitenkin potkut sen vuoksi, että muka olin "hidas" ja aiheutin sillä noin kymmenelle muulle työntekijälle roimasti ylitöitä. Väite on täysin naurettava ja saavutin aina ne tavoitteet, joita pomo asetti tuotantomäärien suhteen.
Pomoista vain yhdellä oli jotain minua vastaan ja hän sitten hankkikin minulle ne potkut. Ottaa vähän päähän, koska lopetin aikaisemman työsuhteen juuri tämän työn takia. Nyt saa sitten miettiä, että mistä ihmeestä saa tässä tilanteessa duunia. Toisaalta siinä työpaikassa oli niin vastenmielinen ilmapiiri ja epäsosiaalista porukkaa, että en tällaisena aurinkoisena kesäpäivänä jaksa kovasti murehtia potkujani, oli se niin luotaantyöntävä lafka. Jokaista päivää siellä vihasin ja niin vihasi moni muukin.
Tämä suomalainen työelämä on kyllä sellaista, että kai tässä on pakko ruveta tosissaan miettimään ulkomaille muuttoa.
Onko Suomessa normaaleja työpaikkoja?
Potkut tuli!
3
78
Vastaukset
- huonomminvointivalti
"Tämä suomalainen työelämä on kyllä sellaista, että kai tässä on pakko ruveta tosissaan miettimään ulkomaille muuttoa."
Lähes kaikille Suomesta pois muuttaneelle muuttaminen on ollut paras valinta heidän elämässään. Puhun lähipiiristä. - hyvää matkaa
Mene vain ulkomaille käsittelemään elintarvikkeita. Saat ruoskaa, jos olet hidas ja palkka on euro päivässä.
- 8542
Norjassa ja Saksassa hitsaaja tienaa 2x enemmän kuin Suomessa, ja työtahti on vapaa - mielummin liian hitaasti kuin nopeasti ettei työt lopu kesken. Missähän kolossa olet oikein elänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944