Onko laitonta näyttää kahdenkeskisiä viestejä kolmannelle osapuolelle? Tässä tapauksessa ykköselle... Mietin vain että teenkö jotain laitonta jos lähetän viestejä miehen naiselle? Minulle on valehdeltu törkeästi mutta viestit koneella onneksi tallessa. Käräytyksestä kyse.
En aio näyttää kaikkein intiimeimpiä viestejä (niitä se tyttö tuskin haluaisi lukeakaan) vaan ihan vain ne jossa mies valehtelee eronneensa ja olevansa sinkku sekä ne, joista ilmenee että mies on tulossa tapaamaan minua, mitään muuta niistä ei näkyisi.
Onko laitonta?
5
215
Vastaukset
- minun mielipide..
ei koske postisalaisuutta.. voit näyttää viestit, rikot vaan miehen luottamuksen. Tietenki mies voisi nostaa kanteen herjauksesta. Jos ne ovat henk.koht sähköpostista, ei varmaan mene läpi oikeudellisesti.
- eiku menoks
EI voi nostaa mitään kannetta, viestiliikenne ihmisen pettämisestä ja valehtelusta voi julkaista vaimolle, ja hyvä onkin jotta tajuaa millainen huijari mies on. Samoin aineistoa voi käyttää näyttämällä vaimolle todisteaineistona oman kunnian pelastamiseksi.Tiedän kokemuksesta kuitenkin, että mies voi alkaa hätäpäissään uhkailla, tai jopa vaimo kun saa tietää ukkonsa petturuudesta eikä meinaa tajuta miten häntä huijattu ja petetty, näin hulluja löytyy, eli kaikenlaista mahtuu näihin ongelmallisiin perheisiin joissa petetään.
Mies jos kerran on noin valehdellut ansaitsee pikku opetuksen. Mitä tekisit tuollaisella valehtelijalla?
Ja jos mies suuttuu sinulle totuuden paljastamisesta esim. jos tapailua tapahtunut pitkään, niin silloin on todella luuseri ja tassukka niinkuin tällasiet pettävät miehet useimmiten kotonaan ovat. - ...
eiku menoks kirjoitti:
EI voi nostaa mitään kannetta, viestiliikenne ihmisen pettämisestä ja valehtelusta voi julkaista vaimolle, ja hyvä onkin jotta tajuaa millainen huijari mies on. Samoin aineistoa voi käyttää näyttämällä vaimolle todisteaineistona oman kunnian pelastamiseksi.Tiedän kokemuksesta kuitenkin, että mies voi alkaa hätäpäissään uhkailla, tai jopa vaimo kun saa tietää ukkonsa petturuudesta eikä meinaa tajuta miten häntä huijattu ja petetty, näin hulluja löytyy, eli kaikenlaista mahtuu näihin ongelmallisiin perheisiin joissa petetään.
Mies jos kerran on noin valehdellut ansaitsee pikku opetuksen. Mitä tekisit tuollaisella valehtelijalla?
Ja jos mies suuttuu sinulle totuuden paljastamisesta esim. jos tapailua tapahtunut pitkään, niin silloin on todella luuseri ja tassukka niinkuin tällasiet pettävät miehet useimmiten kotonaan ovat.Tapaamista on tapahtunut jo yli puoli vuotta. Kaiken lisäksi minulla ja tällä miehellä oli suhteenpoikanen aikaisemminkin, jolloin mies oli sinkku (juuri ennen tätä nykyistä naista).
Sitä en kyllä tajua miten tuossa joku kirjoittaa että herjauksesta voisi nostaa kanteen. Eihän se herjaus olisi jos näytän muutaman viestin todistusaineistona?
- äijäxvaan
En kyllä tajua tuota naisten tarvetta käräyttää.. mutta näin se vaan kyllä menee.
Nainen vikittelee toisen naisen miehen, ei saa sitä omakseen, käräyttää!
..ja naisethan ei ole itsekkäitä paskiaisia :) - ...
Ei saa sitä omakseen? Pettäjää? Luuletko että tuollaisen petturuuden tultua ilmi haluaisin kyseisen pettäjän "omakseni"? Mutta kostaa sille miehelle haluan. Enkä minä muuten vikitellyt tätä miestä todellakaan. Hän on useammin tehnyt aloitteita tapaamisiinkin. Ja kaipa hän itse halusi pettää koska väitti minulle olevansa sinkku ja salasi parisuhteensa. On ihan oikein että tyttöystävänsä saa tietää millaisen petturin kanssa on tekemisissä. Ja onhan minuakin tässä petetty ja minulle valehdeltu. Ties vaikka olisi muitakin osapuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298