mitä sinussa ei ole?
Mitä (ihanne)kumppanissasi on,
11
90
Vastaukset
Ainakin itsestä tuntuu, että harkitsevuutta. Tasapainoa ja vakautta.
- more and more
Käytetäänkö kumppania omien puutteiden/vajavuuksien korjaamiseen eli kuinka merkittävä osuus kumppanin valintaa on tämän paremmuus suhteessa itseen?
... vai tulevatko nuo kumppanin omaamat ominaisuudet ikäänkuin 'kaupan päälle' ilman tietoista harkintaa ja jos näin on, niin onko kumppanin valinta pelkkää hakuammuntaa... more and more kirjoitti:
Käytetäänkö kumppania omien puutteiden/vajavuuksien korjaamiseen eli kuinka merkittävä osuus kumppanin valintaa on tämän paremmuus suhteessa itseen?
... vai tulevatko nuo kumppanin omaamat ominaisuudet ikäänkuin 'kaupan päälle' ilman tietoista harkintaa ja jos näin on, niin onko kumppanin valinta pelkkää hakuammuntaa...Jaa-aa. Itse olen havainnut nuo eroavuudet vasta suhteessa ollessani paremmin. En tiedä sitten miten paljon tietoisesti olen hakenut omalle luonteelleni tasapainottajaa tai kuten sä sen ilmaiset vajavaisuuksien korjaajaa.
Ehkä se on alitajuista?tinka_tiger kirjoitti:
Jaa-aa. Itse olen havainnut nuo eroavuudet vasta suhteessa ollessani paremmin. En tiedä sitten miten paljon tietoisesti olen hakenut omalle luonteelleni tasapainottajaa tai kuten sä sen ilmaiset vajavaisuuksien korjaajaa.
Ehkä se on alitajuista?Nää eroavuudet voi myös olla hiuksen hienoja ja pienillä asteilla. Mutta sen verran eroavaisuuksia kuitenkin, että itsestä tuntuu että toinen on noissa jutuissa mua kunnostautuneempi.
Enkä nyt tarkoita mitään viilipyttyä, monotoonista hönöttämistä, kun harkitsevaa ja tasapainoa selostan. Saa olla räjähtävyyttä ja särmää, tempperamenttia ja ruutia luonteessa. Mä nyt ite vaan olen vähän sellanen toisinaa, että polpotan ja mietin vasta sitten. Sillä harkitsevuudella meinaan just sitä et pitää nassun kii ja miettii ensin. Mölisee vasta sitten.
- sdfghjklpoiuytrewzxc
Komeutta, silmäniloa, ja sitten niitä samoja ominaisuuksia.
- Ainakin sillä
on erilaiset sukupuolielimet.
- more and more
Mitä ilmentää suuri vastakohtaisuuden haku tuossa(kin) asiassa? Pystytkö analysoimaan?
Eikö ole latteaa, jos haetaan rinnakkaisuutta?
- sulo'
Mun kumppani on samanlainen kuin mä yhtä täydellisiä ollaan.
PVC-runko, teräsnivelet ja silikonista tehty liha.
- frost-free
Kieroutta, sosiaaliset taidot ja pitkäkatseisuutta keksiä miten selviämme luonnossa.Aina ei ole mukava varastella.En itse pidä myöskään ihmisistä joten miehen olisi hyvä osata edes esittää pitävänsä..
tietynlainen tasapainoisuus/rauhallisuus.. tai muuten vaan hillitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376210- 875490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514507- 834033
- 544006
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33636SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933559Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1253293Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713261- 432319