Miten voi alkaa parisuhteeseen, jos on kykenemätön ilmaisemaan kiinnostustaan verbaalisesti? Kukaan tapaamani nainen ei ikinä ole tehnyt aloitetta eikä ilmaissut ensin mielenkiintoa minua kohtaan, ja itse olen aivan liian estynyt tekemään sitä koska en käytä alkoholia ollenkaan. Tai sitten olen vain maailman tylsin ihminen, jota naiset tykkää pompotella. Alkaa vain elämä pikkuhiljaa masentamaan oikeasti, kun biologinen kello tikittää ja jokaikinen toive parisuhteesta kariutuu siihen kun olen kohtapuolin naiselle pelkkä hyvä kaveri koska en ole pystynyt edes hipaisemaan tätä samassa sängyssä nukkuessani.
Parisuhteen mahdottomuus
6
318
Vastaukset
- Kokemus-K
Luuletko että parisuhde sujuisi sinulta sitten jotenkin helpommin kuin tuo aloitteen teko? Kyllä siinä parisuhteessakin pitää osata avata suunsa ja kertoa miltä tuntuu, ei se muuten toimi.
- tuomittu olee yksin
Pari suhde ei ole kaikkia varten. SE pitää vain hyväksyä..
- irvileuka
idiootti.
- ...
Pitää ottaa riski ja mennä pyytään ihmisiä treffeille. Tai sitte juot kerranki että vähän avaudut ja meet jostain iskeen jonku kivan naisen.
- tällainenmielipide
No mutta, olethan saanut naisen nukkumaan viereesi.. ei nainen tule viereen nukkumaan, jos ei tykkää.. pitää vain rohkaistua ja laittaa vaan käsi ympäri tai käsi käden päälle, niin jotain se nainenkin alkaa tekemään..... jos et laita, niin nainen luulee ettet olekaan kiinnostunut hänestä, eikä tee mitään. Nainen on tehnyt jo aloitteen tulemalla viereen nukkumaan...
Ja eihän sinun tarvitse verbaalisesti ilmaista mielenkiintoa, voit vaikka flirttailla katseilla.. otat katse kontaktia sinua miellyttävään naiseen. ja jos alkaa tiiviisti katselemaan takaisin ja pöyhentämään vaikka tukkaansa, niin oletettavasti se on myös kiinnostunut sinusta- tällainenmielipide
niin ja en sinänsä ymmärrä miten pitäisi verbaalisesti ilmaista tykkäämistä, ainakaan kun vasta on tavannut? kyllä nainen tajuaa että olet kiinnostunut jos pyydät vaikka kahville/elokuviin.. ei sitä tarvitse kertoa, päinvastoin siitä voi olla hallaa.. viet nyt kuule jonkun naikkosen vaikka elokuviin. Siellä on helppoa ottaa kädestä kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796