Rolling Stones jyrää!!!

15v. fanittaja

Onko ketään muita jotka diggaa rollareist?
Oon kuunnellu jo pitkään isäni cd:tä (Forty Licks)
Aivan mahtava!! Varsinkin 1 cdlt melkein kaikki ja 2cd:n Brown Sugar ja Miss You ÄLYTTÖMÄN tykkejä. Kommenttii rollareist....

14

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roudari

...aika yliarvostettua kamaa. Monet jälkeläiset tekevät nuo jutut paljon paremmin ja eheämmin. Ja ilman huumeita! Älkää kuitenkaan kuunnelko Red hot chilly peppersejä.

• arse

Asiallista meininkiä jos 15-vuotias löytää rolling Stonesin!!
      Stoneshan on parasta mitä rock-musiikilla on ollut tarjota vuodesta`62 saakka.Olet 15v.fanittaja oikeilla jäljillä.
      Tuolle 40 Licks-kokoelmalle ei mahdu läheskään kaikkia Stonesin parhaita kappaleita,jos nyt kuitenkin ne tunnetuimmat hitit.

• elliot

mieluummin minä nykyään rollareita kuuntelen kuin beetlesiä. tutustuin tarkemmin kuin aloin koostaa itselleni sellaista rollareitten omat suosikit levyä. siinä vaiheessa kun kun olin vuodessa 81 tajusin että 3 cd levyä ei riitä. okei, sen jälkeen kyllä rollareitten tuotanto on ollut karseeta huttua, esim anybody seen my baby on sellainen jota en voi sietää. tehty ilmeisesti näitä nykyajan mtv/radio kuluttajia ajatellen.

omat suosikit: play with fire, sympathy for the devil, gimme shelter ja time is on my side.

• rock

Keith Richards rules! Angie ja anybody seen my baby on hyviä biisejä...

• babyface

Joo-o, Rollarit on tiukka pumppu ollut aikoinaan; itse tykkään kaikista eniten niitten vanhasta tuotannosta - siis 60-luvun meiningistä. Mitä pitemmälle nykyisyyteen tullaan, niin mielestäni Rollarit huononee sitä mukaan, mut mielipide kysymyksiä kuitenkin ovat nämä, joten keep on rockin' vaan ;-)

• teddypunkkari

ja angie on omat suosikit. Kuuskytluvun lopussa ja seitkytluvun alussa rollarit oli kaikista tykeimmässä iskussaan ja parhaat biisit löytyy sieltä. Ja exile on main streethän on ihan mahtava levy!!

• jassu

valitettavasti tykkään vaan rollareitten logosta :D
      hahahaaa
      BON JOVI JYRÄÄ!!!

• 15v. fanittaja

Munkin mielestä Rollareitten parhaat biisit on 60-luvulla.. suurin osa... Poikkeukset Angie -73(paras balladi), Miss You -78, Brown Sugar -71 ja Don't Stop -02 on ihan perushyvä muissa uudemmissa on yritetty joitain erikoist ja ei oiken toimi joissain kuitenkin hyvä chorus. Forty Licksin 1. cd:lt kaikki on hyviä suurin osa ihan älyttömän tykkejä.. Paint it black, Satisfaction(kertoo munkin tunteista, joten sopii hyvin) klassikkoja. It's All ower now hurjan hyvä kans(läpimurtohitti?) mut eipä oo Jaggerin ja Richardsin oma....... kuten ei Not Fade away.. kertokaa muita hyviä mitä ei Forty Lickisissä oo

• arse

eli neuvoisin sua hankkimaan hyllyysi Stonesilta seuraavat levyt:Tattoo You,Exile On Main Street,Steel Wheels ja Let It Bleed.Kokonaisuutena kärkipäästä olevia levyjä.
        Toki jokaisella Stones levyllä on nippu toimivia biisejä.Esim.huonossa huudossa olevalta Dirty Workilta löytyy helmiä kuten Harlem Suffle ja One Hit To The Body.
        Undercoverilta She Was Hot on loistava renkutus.
        Goats Head Soupilta Star Star(eli Star Fucker)on hyvä.
        Kyllä noita hienoja biisejä todellakin riittää.Olet 15v.fanittaja oikeilla jäljillä=))

• Olio
        arse kirjoitti:

eli neuvoisin sua hankkimaan hyllyysi Stonesilta seuraavat levyt:Tattoo You,Exile On Main Street,Steel Wheels ja Let It Bleed.Kokonaisuutena kärkipäästä olevia levyjä.
        Toki jokaisella Stones levyllä on nippu toimivia biisejä.Esim.huonossa huudossa olevalta Dirty Workilta löytyy helmiä kuten Harlem Suffle ja One Hit To The Body.
        Undercoverilta She Was Hot on loistava renkutus.
        Goats Head Soupilta Star Star(eli Star Fucker)on hyvä.
        Kyllä noita hienoja biisejä todellakin riittää.Olet 15v.fanittaja oikeilla jäljillä=))

70-luvun Rollari on parasta. Mun mielestäni.

• keef riff
        Olio kirjoitti:

70-luvun Rollari on parasta. Mun mielestäni.

Olen samaa mieltä Olion kanssa. 70-luvulla Rollarit tekivät parhaat levynsä. Mielestäni Goats head soup (1973) on aliarvoistettu levy. Se on aika hidas tempoiltaan, mutta se sisältää hienoa fiilistelyä, esim. biisi "Winter" on upea. Mick Taylorin ollessa bändissä vuosina 69-74 Rollarit olivat parhaimmillaan. Uusimmista levyistä voisin suositella Steel Wheelsiä ja Voodoo Loungea.

• Nimetön
        keef riff kirjoitti:

Olen samaa mieltä Olion kanssa. 70-luvulla Rollarit tekivät parhaat levynsä. Mielestäni Goats head soup (1973) on aliarvoistettu levy. Se on aika hidas tempoiltaan, mutta se sisältää hienoa fiilistelyä, esim. biisi "Winter" on upea. Mick Taylorin ollessa bändissä vuosina 69-74 Rollarit olivat parhaimmillaan. Uusimmista levyistä voisin suositella Steel Wheelsiä ja Voodoo Loungea.

MÄ TYKKÄÄN ROLLAREISTA!!

• Anonyymi

-Brown sugar- Hirveät seksistiset lyriikat, jopa pedofiiliset sanat. Valkoinen orjapiiskuri raiskaa nuoria orjatyttöjä ja kehuskelee sillä miten kivaa se on! Huh! 😱

• Anonyymi

Rollarit on aivan yliarvostettu bändi joka jäi Beatlesien jalkoihin ansaitusti. Pari kohtalaista biisiä ja siinä kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe