...Ja katsoin ihmetellen. Tunnut vieraalta, oudolta, halvaltakin. Yrität kaikin voimin olla nuori, etkä vaan ole. En voi ymmärtää, että vaaransin avioliiton, perheen, kaiken takiasi. Ei ollut sen arvoista...
Näin sinut eilen...
10
1741
Vastaukset
- -ukko kääreestä
Halvan maukasta lakritsaa?
- :0)
Onko muitakin jotka yrittää olla ikäisiään nuorempia? Vai mahtaneeko olla sama herra kyseessä... Mutta aivan samat ajatukset, mietin vain että mitähän sussakin näin?? No tavallisen miehen, nyt en koskisi sormenpäälläkään siihen "nuorukaiseen".
- Hah :)
Eiköhän jokainen saa näyttää ja olla sen ikäinen mitä tuntee numerot on vaan numeroita ettäs tiedät.
- pjipkdjkod
Samaa ajattelen sinusta en tiedä mitä sinussa näin. onneksi ei tapahtunut mitään. Hyvästi tulet olemaan minulle vain tästä lähin ilmaa!
- :0)
Minäpä muistin virkistykseksi kerron! Koska sinulle olisi kelvannut kuka hyvänsä. Kuulutit sitä kyllä jossain vaiheessa aika kuuluvasti, muistelepa joitakin vuosia taaksepäin hoit, mistä löytää.... Ehkä siihen myötätuntoon lopulta vajosin ja ihastuin... Niin onneksi ei tapahtunut mitään, siitä olen kanssasi samaa mieltä! :)
- ölkjhg
Joku sentään uskaltaa myöntää ampuneensa hieman yli. Liekkö ennenkään ollu mitään muuta kun ilmaa?????
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Äläs ny vanha käntty kovin riehkase siel ei pidä olla kateellinen nuorelle voimalle
- en kadehdi nuoruutta
Voi kulta, ei mulla ole mitään hätää! Turhaa olet itsestäsi pilkan kohteen tehnyt, sillä ei se nuorikkosi niin nuorelta näytä vaan sopisi ihan omaa ikäluokkaasi! Olisit paljolta ivalta säästynyt jos olisit pysynyt omana itsenäsi!
- oletko hukassa?
Samoin. näin sinut noin viikko sitten sattumalta. Alä todellakaan yritä olla nuorempi kuin olet. Ei se onnistu. Olet vanhentuva ukon käppänä. Yrität pitää nyt suhdetta lapsesi ikäiseen. Voi voi... Ei se nuoruutesi tule takaisin tuolla tavalla.
No ymmärränhän minä sinua jotenkin..kaikesta huolimatta.- harmaat piiloon
Voi kun nää ukot kertois miks sitä pitää yrittää näyttää nuoremmalta, sääliks käy! Eiköhän se nuorikko tiedä, että kun isukin ikäpolven kanssa ollaan niin ilman muuta sen muutki huomaa, ei siinä mitkään vaatteet ja hiustyylit enää auta! Eikö se ole jo loukkaus ettei omana ittenää kelpaa? Mihin sitä sitte on ylipäänsä alunperin ihastunu? Lompakkoon ja turvattuun elämäänkö? Oha teillä ihana tulevaisuus edessä ku pitää kilpailla nuoruuden kanssa kilpaa... Mutt tsemppiä ukot harva nainen suostuis ite tohon!
Teille jotka uskallatte olla omia itsejänne nuorikkonne kera nostan hattua, tyylikkäästi ikääntyvää on ilo katsella. (tyylikäs ei tarkota nuoruuen tavottelua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025