Pitihän se arvata. Yksi epäilty on entinen kehonrakentaja. Eikö jo olisi aika kieltää tää turhanpäiväinen pullistelu ja testosteronin piikittäminen suoneen, kun tulee vain tappajia?
Tampereen Takahuhdin paloittelusurma
14
597
Vastaukset
- ttt7y7yyiyu
minä olin se paloiteltu.
- pää | jalka | käsi
Eipäskumminä
- Decamies
Vitun ääliö. Testoo ei pistetä suoneen vaan lihakseen! Ja miten horkkaus liittyy tähän? Koskaan en oo nähnyt horkkaajilla mitään roidrageja. Testovajeiset kynikset ne on niitä pahimpia rähjääjiä ja tappajjia varsinkin kännissä.
- Puhdas urheilu!
Jahas. Testomies taas avautuu. Kerros nyt taas siitä miten horkkaus saa sut tuntemaan mieheksi. Sun viestin sävystäkin näkee että ainetta on kierrossa. Käyt ihan kuumana ja olisit varmaan vetänyt Korhosta päin näköä jos olisitte olleet vastakkain. Hieno esimerkki roidragesta.
- Decamies
Puhdas urheilu! kirjoitti:
Jahas. Testomies taas avautuu. Kerros nyt taas siitä miten horkkaus saa sut tuntemaan mieheksi. Sun viestin sävystäkin näkee että ainetta on kierrossa. Käyt ihan kuumana ja olisit varmaan vetänyt Korhosta päin näköä jos olisitte olleet vastakkain. Hieno esimerkki roidragesta.
Paras vaan kynis pitää turpa kiinni kunnes kyykkäät sarjaa 200 kg:lla ja elopaino on miesten osastolla (120 kg).
- Decamies(aito)
Decamies kirjoitti:
Paras vaan kynis pitää turpa kiinni kunnes kyykkäät sarjaa 200 kg:lla ja elopaino on miesten osastolla (120 kg).
Sarjaa 200 kilolla...aaaaaaahhhhhhhh...ooooohhhhhhhoooohhhh...uuuuuuuuuuuhhhhhhh
- master of teh muskle
minä rakastan sinua
- Abrahadabra420
Käyppäs korhonen vetäsemässä testoa vähän suoneen ;)Kylläpä sai hyvät naurut!Jo tuo kertoo aikapaljon tavallisten tallaajien tieto tasosta.
- minä se en ollut!
on niitä muutama äijä suoneenkin pistellyt....kohtalokkain seurauksin haa ha haa haa hahaa!! :)
- Matti Korhonen
Jaahas. Vastausten laadusta näkee sitten, mitä hormoonit tekee ihmiselle. En edes vaivaudu vastaamaan tuollaiseen saastaan.
Tässä viimeisin hormoonien voimalla riehunut:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lihaksikas-naistenpyoralla-ajanut-loi-ja-uhkaili-lenkkeilijaa/art-1288396532313.html
Onko tässä enää mitään järkeä, kun lenkkipolullakin saa pelätä steroidien piikittäjää? - kyrvänreikä
Mä oisin ottanu pumppuhaulikon taskustani ja jysäyttäny sen bodarin aivot helevetin kuusen vitunreikä vittuun!!
- Ahmaddi-4589
tässä ollut taas klassikko kohtaaminen. kynis vastaan mies.
mies huomasi ettei kynis riittävästi väistä ja kunnioita häntä, niin oli oletettavaa että silloin mies kouluttaa kynistä. mies antoi kynikselle avoläpöä ja hieman nyrkkiä ,mikä on varsin kohtuullinen rangaistus kynikselle ajattelemattomuudesta.
seuraavan kerran kynis tajuaa vetää kättä lippaan ja hypätä ojan pohjalle lauleskelemaan ohitustilannetta.
aivan normaali mies vs kynis kohtaaminen. turhaan uutisoitu. näitä sattuu elävässä elämässä joka päivä joka puolella. kynis ottaa siipeensä kun ei osaa kunnioittaa miehiä.
- KerroinKaverille
Ehkäpä jotain kertoo myös tämä:
"... Epäilty oli liikkeellä valkoisella naisten polkupyörällä." - Matti Korhonen
Ja taas. Kuten arvelinkin. Oslon massamurhaaja on listannut harrastuksiinsa kehonrakennuksen. Joko nyt saataisiin hormoonit ja aseet samalle totaalikieltolistalle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772