Tampereen Takahuhdin paloittelusurma

Matti Korhonen

Pitihän se arvata. Yksi epäilty on entinen kehonrakentaja. Eikö jo olisi aika kieltää tää turhanpäiväinen pullistelu ja testosteronin piikittäminen suoneen, kun tulee vain tappajia?

14

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttt7y7yyiyu

minä olin se paloiteltu.

• pää | jalka | käsi

Eipäskumminä

• Decamies

Vitun ääliö. Testoo ei pistetä suoneen vaan lihakseen! Ja miten horkkaus liittyy tähän? Koskaan en oo nähnyt horkkaajilla mitään roidrageja. Testovajeiset kynikset ne on niitä pahimpia rähjääjiä ja tappajjia varsinkin kännissä.

• Puhdas urheilu!

Jahas. Testomies taas avautuu. Kerros nyt taas siitä miten horkkaus saa sut tuntemaan mieheksi. Sun viestin sävystäkin näkee että ainetta on kierrossa. Käyt ihan kuumana ja olisit varmaan vetänyt Korhosta päin näköä jos olisitte olleet vastakkain. Hieno esimerkki roidragesta.

• Decamies
        Puhdas urheilu! kirjoitti:

Jahas. Testomies taas avautuu. Kerros nyt taas siitä miten horkkaus saa sut tuntemaan mieheksi. Sun viestin sävystäkin näkee että ainetta on kierrossa. Käyt ihan kuumana ja olisit varmaan vetänyt Korhosta päin näköä jos olisitte olleet vastakkain. Hieno esimerkki roidragesta.

Paras vaan kynis pitää turpa kiinni kunnes kyykkäät sarjaa 200 kg:lla ja elopaino on miesten osastolla (120 kg).

• Decamies(aito)
        Decamies kirjoitti:

Paras vaan kynis pitää turpa kiinni kunnes kyykkäät sarjaa 200 kg:lla ja elopaino on miesten osastolla (120 kg).

Sarjaa 200 kilolla...aaaaaaahhhhhhhh...ooooohhhhhhhoooohhhh...uuuuuuuuuuuhhhhhhh

• master of teh muskle

minä rakastan sinua

• Abrahadabra420

Käyppäs korhonen vetäsemässä testoa vähän suoneen ;)Kylläpä sai hyvät naurut!Jo tuo kertoo aikapaljon tavallisten tallaajien tieto tasosta.

• minä se en ollut!

on niitä muutama äijä suoneenkin pistellyt....kohtalokkain seurauksin haa ha haa haa hahaa!! :)

• Matti Korhonen
    • kyrvänreikä

Mä oisin ottanu pumppuhaulikon taskustani ja jysäyttäny sen bodarin aivot helevetin kuusen vitunreikä vittuun!!

• Ahmaddi-4589

tässä ollut taas klassikko kohtaaminen. kynis vastaan mies.
        mies huomasi ettei kynis riittävästi väistä ja kunnioita häntä, niin oli oletettavaa että silloin mies kouluttaa kynistä. mies antoi kynikselle avoläpöä ja hieman nyrkkiä ,mikä on varsin kohtuullinen rangaistus kynikselle ajattelemattomuudesta.
        seuraavan kerran kynis tajuaa vetää kättä lippaan ja hypätä ojan pohjalle lauleskelemaan ohitustilannetta.
        aivan normaali mies vs kynis kohtaaminen. turhaan uutisoitu. näitä sattuu elävässä elämässä joka päivä joka puolella. kynis ottaa siipeensä kun ei osaa kunnioittaa miehiä.

• KerroinKaverille

Ehkäpä jotain kertoo myös tämä:
      "... Epäilty oli liikkeellä valkoisella naisten polkupyörällä."

• Matti Korhonen

Ja taas. Kuten arvelinkin. Oslon massamurhaaja on listannut harrastuksiinsa kehonrakennuksen. Joko nyt saataisiin hormoonit ja aseet samalle totaalikieltolistalle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2303
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      860
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    9. 36
      776
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe