sitroen-ukko on vaaraksi liikenteelle!

344362

> sitroen
> 5.6.2011 16:46
> 0
> Avaa Sulje
> Miytä ovat vakaajatapit? Ensimmäinen kerta yli 60 vuoteen kun sellaisista kuulen...

Hän on siis vähintään 75 vuotias.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9912976

11

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55 v nuorukainen

Mikäs hemmetin ikärasisti se sinä olet. Monikin 75 vuotias on liikenteessä turvallisempi kuin usea nuorempi. Jos alettaisiin turvallisuusriskin perusteella keräämään ajo-oikeuksia pois, niin kyllä sieltä lähtisi aika monta korttia sieltä nuoremmasta päästä yhtä 75 vuotiasta kohti.

• Väärin arvattu!
      En ole sentään noin iäkäs. Minä vain olen perehtynyt asioihin ajoissa toisin kuin sinä märkäkorva, joka et osaa vieläkään!
      Eikä niitä vakaajatappeja tunne muutkaan kuin sinä. Jos edes sinäkään...

• fwpernn

25v vanhan 5hengen ruumisarkun omistaja sitruuna.En omaa perhettäni laskisi tuon ikäiseen,tietyistä asiosta olen valmis maksamaan,kuten lasteni turvallisuudesta.ps en ole rikas,mut autorahoituksen saan

• Aja sinä fwpernn vain sillä velkakotterollasi kalliita kilometrejä. Minä ajan paremmalla autolla halvempia kilometrejä - niihin sinä et enää pääsekään kun sellaisia autoja ei enää valmisteta.

Ja sitten kun sillä turvakkaalla autollasi satasen vauhtia rekan keulaan tai männyn ympärille luistelet, ei ole mitään väliä millaisella muoviin pakatulla elektroniikalla maustetulla malmikasalla sen teet. Sinä taatusti olet se häviävämpi osapuoli. Eli siinäkin maksoit taas turhasta. Autokauppiaan ja pankkiirin hymyt levenevät.

Ja lisää suolaa haavaasi:
      Voisin minä ostaa (lähes?) minkä tahansa luksusautonkin itselleni. Käteisellä, en velkarahalla kuten sinä sen kinnerisi.
      Vaan kun minä en tarvitse näyttöautoa. Minulle riittää käyttöauto.
      Meitä on monta muutakin samoin ajattelevaa tien päällä, vaikka luuletkin kaikkia kaltaisiksesi. Et vain halua huomata tosiasioita vaan elää mainosmiesten luomassa harhassa.
      Kieltämättä ammattitaidolla tehtyä aivopesua!

• ne.

jotka velaksi autonsa ostavat ajavat yleensä selvästi paremmilla autoilla, kun yksikään Shitikkakuski.

• kukin tyylillään

"Voisin minä ostaa (lähes?) minkä tahansa luksusautonkin itselleni. Käteisellä"

Meinasitko ottaa käteiset mukaan hautaan?

Itse tykkään nautiskella, joten vaihdan autoa n.3 vuoden välein. Esimerkiksi edellisen kerran olen ostanut autoon kesärenkaat 13 vuotta sitten. Uudessa autossa kun tulee mukana aina uudet renkaat. Biltema ja Motonet ovat tuntemattomia ostosparatiiseja meikäläiselle. Ilmastointilaitteen huollosta en ole kuullutkaan. Mikä on jarruremontti?

Katsastushinnat eivät harmita minua lainkaan, kun en heidän palvelujaan tarvitse. Ainoat epämiellyttävät hetket ovat pari kertaa vuodessa rengasliikkeessä suoritettava renkaidenvaihto ja 1-2:n vuoden välein tapahtuva määräaikaishuolto.

En ymmärrä mitä kiksejä siitä saa, että ajaa 25 vuotta vanhalla bx-citikalla ja pitää pankkitilillä uutta sitikkaa vastaavan summan jemmassa?

Suosittelen muuten merkin vaihtoa, jos uuden auton hankinta tulee kuitenkin ajankohtaiseksi. Ainakaan naapurin c5:ssä ei muuta olekaan kuin ongelmia.

• kukin tyylillään kirjoitti:

Itse tykkään nautiskella, joten vaihdan autoa n.3 vuoden välein. Esimerkiksi edellisen kerran olen ostanut autoon kesärenkaat 13 vuotta sitten. Uudessa autossa kun tulee mukana aina uudet renkaat. Biltema ja Motonet ovat tuntemattomia ostosparatiiseja meikäläiselle. Ilmastointilaitteen huollosta en ole kuullutkaan. Mikä on jarruremontti?

Katsastushinnat eivät harmita minua lainkaan, kun en heidän palvelujaan tarvitse. Ainoat epämiellyttävät hetket ovat pari kertaa vuodessa rengasliikkeessä suoritettava renkaidenvaihto ja 1-2:n vuoden välein tapahtuva määräaikaishuolto.

En ymmärrä mitä kiksejä siitä saa, että ajaa 25 vuotta vanhalla bx-citikalla ja pitää pankkitilillä uutta sitikkaa vastaavan summan jemmassa?

Suosittelen muuten merkin vaihtoa, jos uuden auton hankinta tulee kuitenkin ajankohtaiseksi. Ainakaan naapurin c5:ssä ei muuta olekaan kuin ongelmia.

Kovin on köyhää elämäsi, kun autoa vaihtamalla kuvittelet sen paranevan. Vaan kaltaisesihan pitävät rahoitusyhtiöt ja pankit leivissä. Ja sinuahan ne pankinjohtajat tervehtivät, maksathan heidän palkkansa. Minä en edes tunne pankinjohtajia, vaan muutaman virkansa puolesta ahneen toimihenkilön...

Se on se, kun ostaa kerralla hyvän, niin ei tarvi olla aina vaihtamassa. Ja kun osaa itse huoltaa niin ei tarvi arvailla, mitä on tehty ja mistä vain rahastettu. Ja työn laatu on taattu; ei tarvi kuskata korjaamolle kun paljastuukin, että fuskattu on. Valohoitoa osaisin minäkin antaa, mutta näillä sähjkön hinnoilla jätän sen sinun huoltofirmasi tehtäväksi ja sinun maksettavaksesi.

• alpo kurkinen
        kukin tyylillään kirjoitti:

Toi sitroen on joku työtön juoppo kontulasta, kaikki sen jutut on täyttä paskaa. Kaikkihan me tällä palstalla olemme miljardöörejä, mutta ihan huviksemme ajelemme vanhoilla paskoilla, kun on niin mukavaa ropata niitä.

• köyhä eläjä

"Kovin on köyhää elämäsi, kun autoa vaihtamalla kuvittelet sen paranevan."

Häh? En uskoisi elämäni olevan ainakaan rikkaampaa, jos aikani kuluisi vanhaa autonromua roplatessa. Kuten jos mainitsin, niin mitään emme saa täältä mukaamme. Uudella autolla on vaan niin pirun kiva ajella. Vaikka ihan huvikseen.

Tälläkin viikolla on ollut mukava istua autossa, jossa on toimiva ilmastointi? Onko sinun bx:ssä sellaista?

• toimiva.

ilmastointi voi olla vanhemmassakin autossa. Minulla ainakin on vm.2005 auto ja ilmastointi pelittää, kuten muukin tuossa autossa. Onhan noita vanhoja autoja kiva katella näin kesällä, tuovat väriä liikenteeseen. Muuten en kyllä suosittele yli 20v ikäistä autoa käyttöautoksi kenellekään.

• 23g623

Ai mikset suosittele? Mitä vikaa niissä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe