petetty

petettykö

en oikein tiedä mitä voisin tehdä. mieheni jäi kiinni seksi viestien laitosta noin 1.5v sitten ja oli tehnyt vielä treffipalstalle ilmoituksen. sainoi että oli jäänyt vain sihen. no puoli vuotta sitten joku tuntemattomasta numerosta supesi laittamaan mulle viestia että mieheni hakee edelleen seuraa ja on kuulemma tavannut monia naisia ja mennyt niiden kanssa sänkyyn asti. mutta sitten viestin laittaja laittoi että oli kuullut siitä vain huhun eli ei voitu todistaa että onko mitään edes tapahtunut. nyt eilen sain kiinni uudelleen. hänet oli laitellut vieraalla nimellä jollekkin naiselle viestiä ja kun rupesin juttelemaan sen kanssa niin oli kuulemma maksullinen seuralainen. mieheni väittää että halusi vain jutella hänen kanssaan. hän on kokoajan vakuuttanut että mihinkään fyysiseen kontaktiin ei ole koskaan ruvennut koska ei halua menettää vaimoaa ja lapsiaan. olen todella sekaisin. auttaiiko tähän pari terapia tai jotain. kuitenkin rakasta miestäni ja tiedän että miehenikin rakastaa minua ja olen kuulemma hänen elämässään se ykkös nainen. ollaan oltu naimisissa kohta 8v. Mieheni ei tahdo missään tapauksessa erota mutta luulen että hän ei saa tota viestittelyäkään loppumaan. pitäisikö mun vain sulkea silmäni ja antaa olla. rakastan miestäni kuitenkin niin paljonja enkä osoaisi olla ilman häntä

24

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been There

Miehelläsi on meno päällä. Hän haluaa kirjaimellisesti saada kaiken. Mieti sinä nyt, voitko hyväksyä miehesi tällaisena. Jos pystyt sulkemaan silmäsi, teillä voi olla hyväkin yhteinen tulevaisuus. Ehkä sinäkin voit huvitella omalta osaltasi. Parasta olisi, jos voisitte tehdä tämän kaiken avoimesti, eli ei tarvitsisi valehdella (=pettää).

Jos koet tämän ongelmaksi, eroa. Miehesi on selkeästi valintansa tehnyt, eli on valmis riskeeraamaan avioliittonsa ja perheensä oman seikkailunhalunsa vuoksi.

• 21

Hei lämpimästi sanoisin aloittajalle; miehelläsi on sutinaa ja nyt kokeilee, uskotko häntä.
      Älä sulje silmiäsi. Vaadi selitystä. Raivoa ja näytä, että ei pääse tilanteesta kuin koira veräjästä. Jos teet sen nyt, että annat olla, myöhemmin tulee vielä enemmän silmillesi, näin minulle kävi.

Vaikka rakastat miestäsi, näytä hänelle, että olet kova! Sano, että jos hän ei kerro, niin takuulla otat selvää! Ei kukaan ota yhteyttä maksulliseen naiseen, vain puhuakseen hänen kanssaan!!!!

JOs hän käyttää asetta, että sinä olet mielenvikainen, niin sano, että tutkitat pääsi lääkärillä ja varaa aika hämätäksesi. Ja kun olet käynyt lääkärissä, niin sano, että päässä ei ollut vikaa...

Jossain vaiheessa miehesi voi myös uhkailla, älä mene siihen lankaan. Ole kova!!!! Äläkä vaan itke miehesi nähden, ennen kuin hän kertoo totuuden, jos kertoo.

• petettykö

mieheni väittää ettei tiennyt että kuka se oli. mieheni on tunustanut ne joista olen saanut hänet kiinni. on ruvennut enemmän halailemaan ja pusuttelemaan ihan näyttääkseen että olen hänelle tarkeä

sit sanoin sille vähän aikaa sit että en halua häntä jaka muiden kanssa niin tämä vain väittää että mä en jaa häntä
      tuli tämmöinen viesti takas: et jaa minua kenenkään kanssa! et nyt et aiemmin etkä tulevaisuudessakaan! olet aina mun aito ja ainut rakkauteni! rakastan sua ja tyttöjä yli kaiken

tekis mieli uskoa mutta järki sanoo vastaan

• 24

Alkuperäisessä viestissähän sanoit, että jäi kiinni juuri nyt siitä, että oli yhteydessä maksulliseen naiseen!!!!???

Pettäjät valehtelee viimeiseen asti, ainakin jotkut, minun mieskin valehteli loppuun asti ja todella olinhan minäkin hänelle tärkeä ja eihän hän voisi kuvitellakkaan, että pettäisi!!! Ne sanoo aina näin. Mitä enemmän vakuuttelee, sen enempi valehtelee.

Minusta kuitenkin sinun pitää saada selitys, miksi hän on ollut yhteydessä maksulliseen naiseen???? Se ei ole normaalia, että perheellinen on yhteydessä heihin. Ajattele nyt. Menin itsekin halpaan monta kertaa, kun en HALUNNUT uskoa, mutta loppupeleissä sitten tuli niin selvät todisteet, että mieheni oli pakko tunnustaa. Jos olisin heti laittanut koville, oltaisiin säästytty niin paljosta pahasta!!!

• pettettykö

siis kun kysyin silta naiselta niin hän sanoi olevansa maksullinen nainen mutta ei kuulemma harrasta varattuja että sitä mieheni ei ilmeisesti ollut sanonut. oli esiintynyt vieraalla nimellä ja mieheni numero on salainen niin ei se saanut oikeaa nimea selville

oletko vielä yhdessä miehesi kanssa vai oletteko eronneet?

onko kukaan elänyt tämmöisessä suhteessa onnellisena ja miten on mennyt?

• Älä usko kaikkea

Kuulehan nyt. Kaikki maksulliset "harrastavat" varattuja. Suurin osa asiakkaista on ukkomiehiä. Sanoo sulle vaan noin, koska niin kuuluu sanoa.

Laittoi jo epäilyttämään, ettei olisikaan maksullinen, vaan naisystävä joka yrittää pitää miehesi kuivilla. Käy tapaamassa.

• 23

Ollaan yhdessä, mutta kaikki vanha on "palanut" maan tasalle, ja en todellakaan tiedä, pystynkö mieheni kanssa enää uutta rakentamaan.

Toisaalta, ei ole enää salaisuuksia, ne jos mitkä syövät mieltä. Voit vain kuvitella, miltä miehestäni tuntuu, kun sain hänet kiinni vuosien valehtelusta. Mieheni on täysin nöyryytetty ja tietää, että minua ei enää pysty viilaamaan linssiin. Mutta kova työ on ollut, tässä kaikessa. Minun mieheni ei todellakaan helpolla tunnustanut yhtikäs mitään, mutta onneksi sain apua aivan yllättävältä taholta. Sen sanon, että omaan vaistoon kannattaa luottaa.

Tuskin voit olla onnellinen, jos et usko miestäsi. Kun en minäkään uskonut, niin en todellakaan ollut täysillä mukana avioliitossamme. Ja todella minäkin suljin silmäni vuosikaudet, kun asiat olisi pitänyt puhua tässä ja nyt. Ja kun vuosien jutut kerätään maton alle, niin kun se kasa sitten tulee silmille jossain vaiheessa, voin sanoa, että vaikeaa on, jopa lähes mahdotonta selvittääkään kaikkea.

Jotkut pystyvät ummistamaan silmät, jotkut taas eivät. Minä lukeudun jälkimmäisiin. Minä en voi jättää asioita selvittämättä, tuli ero sitten tai ei.

Sinun tapauksessa kuitenkin selvyys pitäisi saada, että miksi pitää maksullisiin soitella.

Sen verran tiedän, että jotkut pettäjät keksii kaikenmaailman selitykset. Minun mies oli juuri sellainen.

• 24

Edelliseen tarkennusta, että kun vuosikausia suljin silmäni, niin siltikin asia vaivasi minua ja katkeruus vain kasvoi miestäni kohtaan. Se ei ole mikään ratkaisu.

Nykyään en anna enää kenenkään kävellä ylitse. Pitää pitää puolensa. Sinulla on oikeus kertoa, miltä miehen yhteydenotto huoraan tuntuu. Ja miehesi on velvollinen selvittämään, mikä pikku salaisuus hänellä on, kun huoriin soittelee.

• petettykö
        24 kirjoitti:

Edelliseen tarkennusta, että kun vuosikausia suljin silmäni, niin siltikin asia vaivasi minua ja katkeruus vain kasvoi miestäni kohtaan. Se ei ole mikään ratkaisu.

Nykyään en anna enää kenenkään kävellä ylitse. Pitää pitää puolensa. Sinulla on oikeus kertoa, miltä miehen yhteydenotto huoraan tuntuu. Ja miehesi on velvollinen selvittämään, mikä pikku salaisuus hänellä on, kun huoriin soittelee.

minkälaista teidän elämä nykyään on? riitelettekö paljon asiasta ja tuleeko se joka päivä jollain lailla esiin? miten miehesi näyttää sen ettei enään käy viereissa? tietääkö teidän lähipiiri siittä asiasta? olen vain muutamalle sanonut asiasta. jotenki pelkään sitä että kaikki rupeaa vaatimaan mua eroamaan ja sitten rupeavat säälittelemään. sitä en halua. olan miehelleni sanonut että mennään parisuhde terapiaan niin olisi valmis sinnekin tulemaan kanssani.

• petettykö

oisko sulla vieläjotain vinkkiä millä sais miehen ehkä tunnustaan ja mista mun kannattais hakea apua että voisin yrittää pelastaa meidän lasten perheen. meidän lapset on kuitenkin tosi pieniä vielä alle koulu ikäisiä molemmat.

• petettykö

mieheni väittää vieläkin että ei tiennyt että se oli huora ja että ihan mielenkiinnosta otti yhteyttä vain keskustellakseen. muutahän ei osaa kertoa. mieheni veli soitti samasta asiasta miehelleni. kerroin sille eilen ku sain tietää tästä huorasta. mieheni itki ensimmäistä kertaa koko tilannetta sen puhelun jälkeen.pitää vielä yrittää saada se puhumaan. en vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa enään

• Voi ei.

Mitä hyötyä sinulle on siitä, että mies kertoo sinulle kaunistellun osan totuudesta? Oikeaa totuutta hän ei kerro koskaan.

• nainen 51

Niin, vaikka Rakkauden poluilla raha-asiat on toisarvoisia asioita on nämä puhelimen "maksulliset" h,orat aikasmoisen kalliita. Enkä usko miehesi sinulle kaikkea edes kertovan. Ei muuta kun vaihtoon.

• 17

Edelliset kirjoittajat eivät varmaan ole huomanneet sitä, että alkuperäinen kirjoittaja haluaa pelastaa perheen, ainakin yrittää sitä. Mistä kummasta näitä totuudentorvia oikein sikiää? Aikamoinen neuvo sanoa, että eroa, kun ei tiedä ja tunne kyseistä perhettä ollenkaan.
        Minun terapeutti sanoi, että on aikamoista vahvuutta jäädä tilanteeseen, jossa on mies pettänyt ja vielä pitkän kaavan mukaan, niinkuin minulla on. Sanoi terpeutti myös sitä, että tätä pettämistapausta ei pääse pakoon heti eroamalla, vaan vaikka menisit minne tahansa se seuraa sinua ja voi jopa sen käsittely venyä pidempään kun yksin pohtii.
        Kun on sellaisia ihmisiä, jotka eivät hevin periksi anna, kaikki on katottava loppuun asti, ettei sitten tarvitse katua. Luulempa, ettei yksikään täällä eroaisi ensimmäisestä soitosta, jonka on huoralle soittanut? Ei kukaan .
        Mutta totuus voi olla kyllä niin, että pettäjä kertoo vain osan, niinkuin minun tapauksessani. No en tiedä sitten itsestäni, jos mieheni makaisi sängyssä masennuksen kourissa ja söisi pillereitä, että pystyisinkö minäkään lyömään kaikkea paskaa niskaan?
        Alkuperäinen kysyi, kuinka m eidän elämä nyt menee, jaa-a, vaikeaa on ollut, välillä jopa mahdotonta, mutta vielä ollaan yhdessä, kas kas. Asiasta on jo muutama vuosi, mutta edelleen asia on mielessä päivittäin. Käyn psykologilla juttelemassa ja se kyllä auttaa. Minulla on tosiasiat selvillä, tämän asian kanssa menee vuosia, se on minulle sanottu suoraan, joten ei parane hötkyillä. Vaikka kuinka joku sanoisi, että pitäisi antaa anteeksi ja mennä eteenpäin, niin se on persoonasta ja pettämistapauksesta kiinni, miten nämä asiat menee. Tuskin pystyn koskaan kaikkea anteeksi antamaan. Mieheni hyväksyy sen. Mieheni on tehnyt suhteemme eteen valtavasti töitä ja tiedän, että se ei ole silmälumetta; ei tälläistä jaksa kukaan, jos sitä ei itse todella haluaisi. Kyllä siinä heikompi sortuu jossain vaiheessa, jos ei ole tosissaan.

Alkuperäiselle sanoisin, että tälläsitä asiaa ei kannata kaikille kertoa, vain sellaisille, jotka ovat luottamuksen arvoisia; jonkulle on pakko puhua, muuten pää sekoaa.
        Tämä on sinun elämääsi, en ymmärrä, jos sukulaisesi sanoisivat, että eroa. Älä ainakaan heille kerro. Ei kannata ajatella mitä muut ihmiset sanovat tai ajattelevat, siihen menee ihan turhaa energiaa. Tosiasiahan on niin, että kyllä valitettavasti on ihmisiä, jotka tykkäävät juoruilla ihmisten ikävillä asioilla. Olen ajatellut sen niin, että sellanen joka sellaista tekee, täytyy oma elämä olla todella tyhjää. Kaikissa perheissä sattuu ja tapahtuu.
        Sellaista avioliittoa ei olekaan, jossa ei koskaan mitään kriisiä tulisi. Ja neuvoksi vielä, että täällä kaikki käskevät heti eroamaan. Tämä ei ole paras mahdollinen palsta purkaa tuntojaan.
        En osaa keinoja sanoa, millä saisit miehesi kertomaan, ehkä se on yksi, että pyydät häntä kertomaan, oli se mitä tahansa ja lupaat sen jälkeen kuitenkin yrittää kaiken mahdollisen liittonne eteen, edellyttäen että miehesi myös muuttaa tapansa. Jos hän saa siunauksen sille, että liittonne voisi jatkua, ehkä hän sitten uskaltaa kertoa, en tiedä. Minun mies oli ainakin aikas sitkeä tapaus, mutta meidänkin tapauksessa totuus tuli ilmi. Eli jos et saa totuutta puristettua, luulempa että se totuus tulee silmiesi eteen tavalla tai toisella jossain vaiheessa.

• petettykkö
        17 kirjoitti:

Edelliset kirjoittajat eivät varmaan ole huomanneet sitä, että alkuperäinen kirjoittaja haluaa pelastaa perheen, ainakin yrittää sitä. Mistä kummasta näitä totuudentorvia oikein sikiää? Aikamoinen neuvo sanoa, että eroa, kun ei tiedä ja tunne kyseistä perhettä ollenkaan.
        Minun terapeutti sanoi, että on aikamoista vahvuutta jäädä tilanteeseen, jossa on mies pettänyt ja vielä pitkän kaavan mukaan, niinkuin minulla on. Sanoi terpeutti myös sitä, että tätä pettämistapausta ei pääse pakoon heti eroamalla, vaan vaikka menisit minne tahansa se seuraa sinua ja voi jopa sen käsittely venyä pidempään kun yksin pohtii.
        Kun on sellaisia ihmisiä, jotka eivät hevin periksi anna, kaikki on katottava loppuun asti, ettei sitten tarvitse katua. Luulempa, ettei yksikään täällä eroaisi ensimmäisestä soitosta, jonka on huoralle soittanut? Ei kukaan .
        Mutta totuus voi olla kyllä niin, että pettäjä kertoo vain osan, niinkuin minun tapauksessani. No en tiedä sitten itsestäni, jos mieheni makaisi sängyssä masennuksen kourissa ja söisi pillereitä, että pystyisinkö minäkään lyömään kaikkea paskaa niskaan?
        Alkuperäinen kysyi, kuinka m eidän elämä nyt menee, jaa-a, vaikeaa on ollut, välillä jopa mahdotonta, mutta vielä ollaan yhdessä, kas kas. Asiasta on jo muutama vuosi, mutta edelleen asia on mielessä päivittäin. Käyn psykologilla juttelemassa ja se kyllä auttaa. Minulla on tosiasiat selvillä, tämän asian kanssa menee vuosia, se on minulle sanottu suoraan, joten ei parane hötkyillä. Vaikka kuinka joku sanoisi, että pitäisi antaa anteeksi ja mennä eteenpäin, niin se on persoonasta ja pettämistapauksesta kiinni, miten nämä asiat menee. Tuskin pystyn koskaan kaikkea anteeksi antamaan. Mieheni hyväksyy sen. Mieheni on tehnyt suhteemme eteen valtavasti töitä ja tiedän, että se ei ole silmälumetta; ei tälläistä jaksa kukaan, jos sitä ei itse todella haluaisi. Kyllä siinä heikompi sortuu jossain vaiheessa, jos ei ole tosissaan.

Alkuperäiselle sanoisin, että tälläsitä asiaa ei kannata kaikille kertoa, vain sellaisille, jotka ovat luottamuksen arvoisia; jonkulle on pakko puhua, muuten pää sekoaa.
        Tämä on sinun elämääsi, en ymmärrä, jos sukulaisesi sanoisivat, että eroa. Älä ainakaan heille kerro. Ei kannata ajatella mitä muut ihmiset sanovat tai ajattelevat, siihen menee ihan turhaa energiaa. Tosiasiahan on niin, että kyllä valitettavasti on ihmisiä, jotka tykkäävät juoruilla ihmisten ikävillä asioilla. Olen ajatellut sen niin, että sellanen joka sellaista tekee, täytyy oma elämä olla todella tyhjää. Kaikissa perheissä sattuu ja tapahtuu.
        Sellaista avioliittoa ei olekaan, jossa ei koskaan mitään kriisiä tulisi. Ja neuvoksi vielä, että täällä kaikki käskevät heti eroamaan. Tämä ei ole paras mahdollinen palsta purkaa tuntojaan.
        En osaa keinoja sanoa, millä saisit miehesi kertomaan, ehkä se on yksi, että pyydät häntä kertomaan, oli se mitä tahansa ja lupaat sen jälkeen kuitenkin yrittää kaiken mahdollisen liittonne eteen, edellyttäen että miehesi myös muuttaa tapansa. Jos hän saa siunauksen sille, että liittonne voisi jatkua, ehkä hän sitten uskaltaa kertoa, en tiedä. Minun mies oli ainakin aikas sitkeä tapaus, mutta meidänkin tapauksessa totuus tuli ilmi. Eli jos et saa totuutta puristettua, luulempa että se totuus tulee silmiesi eteen tavalla tai toisella jossain vaiheessa.

me ollaan terapeutille varaamassa aikaa ja käydään yhdessä siellä. mieheni edelleenkin sanoo että se oli vain mielenkiinnosta ja katuu sitä todella paljon ja haluaa että perhe pysyy kasassa. Mieheni ei minkään esim taloudellisen puolen takia halua jäädä ku hän pärjäisi yksin paremmin ku hänellä on 2 kertaa isompi palkka kuin minulla. että rahakaan ei ole siihen syynä. Välillä minusta ihan todella tuntuu että mieheni todella katuu sitä että teki sen taas. on kuulemma ollut vuosi välissä ettei kertaakaa kuulemma ole laittanut kenellekkään mitään seksiviestia tai mitään siihen viittaavaa. mutta pelkään uskoa koska jos petyn taas. mutta kaippa tuo rakkaudesta haluaa yrittää kanssa perheemme pelastaa. tiedä häntä. toivon että terapia vähän auttaisi

• petettykö
        17 kirjoitti:

kiitos että täällä joku todella haluaa auttaa ja ymmärtää että jotku todella haluaisivat vielä yrittää pelastaa perheen

• 17 kirjoitti:

Olipa kerrankin kiva lukea tällä palstalla tämänkaltaista tekstiä.
        Se joka uskaltaa ottaa elämän vastaan karvoineen päivineen, on todellakin rohkea ja vahva.

Moni tuntuu unohtavan, ettei ole olemassa mitään pikaratkaisuja, joilla pettymys ja kipu ohitetaan. He jotka uskaltavat käydä yhdessä tapahtuneen läpi todellakin selviävät paremmin eteenpäin, joko siinä liitossa tai vaikka se erokin lopulta tulisi. Heillä on realistisempi käsitys tapahtuneesta kuin heillä, jotka märehtivät asiaa yksin tai jäävät vuosiksi pyörimään kivun ympärille.

Sisua ja itseluottamusta tarvitaan ja sitä toivon roppakaupalla myös sinulle niin kuin AP:lle.

• 12

Hyvä kun menette terapiaan! Kun miehesi toistamiseen uusii tekonsa, niin on hänellekkin hyvä, että suostuu terapiaan. Ja hienoa, että tulee vapaaehtoisesti!

Mummomuorilla on aina niin viisaita sanja, hän jos kuka, -vaikka on kokenut myös pettämiset, - niin ei koskaan silti toitota, että pettäjä on aina pettäjä. Hän on useaan täällä palstalla sanonut, että ihminen voi myös muuttua. Tuo ajatusmaailma kertoo siitä, että Mummomuori on ainakin omalta osaltaan läpikäynyt karikot ja näin ollen on päässyt asiasta yli.
      Siihen minäkin uskon, että asiat on vain pakko käydä läpi. Ei näitä tunteita pääse pakoon eroamalla heti, kyllä tässä tarvitaan aikaa. Pitää kestää omat tunteensa, vaikka välillä se on todella vaikeaa. Ja välillä todellakin tekisi mieli lähteä.
      Mutta eipä ne keskeneräiset hommelit ratkea lähtemällä tai sillä, että ottaa uuden miehen kainaloon.

• petettykö

hei

nyt alkuviikosta varataan aika ja sit ku terapia alkaa niin katotaan sit miten lähtee menee. Me ollaan yhdessä yritetty puhua mutta kyllä se vielä riitaan päättyy, mutta toivottavasti saadaan selvitettyä tää asia. ja vaikka joskus ero tulis niin ihan hyvä että tää juttu olis selvitetty, ku jos se jää selvittämättä niin lapsetki siinä kärsii.
      meitä ei näköjään ole kovin paljo jotka haluaa taistella perheen puolesta. musta tuntuu kokoajan että mä olen aika heikko mutta kai mä vahva sit olen ku olen kiutenkin jo näinkin kauan kaksanu taistella sen eteen että pienilllä lapsilla ehjä koti.
      ja sitä olen ruvennut miettimään että ei tuo välttämättä vaihtamalla parane eli en viitsi tätä liittoa 8v avioliitto vuoden jälkeen heti romukoppaan heittää

• petettykö

en nyt teidä uskoakko miestäni vai ei. ollaan nyt puhuttu ja sanoin että jos on jotain mitähän salailee niin saan sen kyllä selville nyt tai tulevaisuudessa. niin tämä sanoi että en voi saada mitään asiaa selville kun mitään ei ole. hän ei salaile mitään. että hän ei ole ollut sängyssä kenenkään muun kuin minun kanssa meidän yhteiselon aikana. silloin kun se yksi viestitteli minun kanssa että mieheni oli harrastanut seksiä monenkin kanssa niin se totesi lopussa että oli kuullut kylällä puhuttavan ja että joku hänen kaverinsa oli kuulemma ollut yksi ja kun kysyttiin sitten että kenenkähän kanssa olisi ollut niin ei muka halunnut paljastaa. ajattelin vain että jos olisi joku jonka kanssa hän olisi maannut niin jos minut olisi haluttu saada uskomaan niin eikö sieltä olisi joku varmasti tullut esiin. voisiko joku tahallaan yrittää eroittaa meitä, esim jos häntä on jokin tuttu yrittänyt iskeä ja hän on saanut pakit. kun silloin se jäi vaivaamaan kun se joka viestitteli oli kuulemma numerotiedustelusta oli saanut minut selville ja yhdistänyt mieheeni. sitä mietin että miten se voisi olla totta kun mieheni numero on salainen. eli se oli varmaan jokin tuttu ja sit kun viestit laitettiin salaisesta numerosta joka ei ole puoleen vuoteen ollut kai käytössä. ja sanoi että mä en häntä kuulemma tunne mutta ei koskaan suostunut puhumaan kanssani puhelimessa vaan aina viestitteli. olenkohan nyt syyttänyt miestäni osittain turhasta siis siitä että on maannut toisen kanssa. mulla ei kei ole mitään muuta vaihtoehtoa kun seurata tilannetta ja kattoa että tuleeko jotain vielä vastaan. ku mun mies on jäänyt niin monta kertaa viestittelystä kiinni niin ei se osaa pitää varmasti piilossa jos jotain muutakin olis. toivottavasti ymmärrätte mitä kirjoitan selvennän sitten jos tarvii

• petettykö

ja mieheni ei tosiaan pelkää että saisin jotain selville vaan on tulevaisuutta kohtaan hirveän luottavainen. voisko tuosta uskoa että jos jotain on ollut niin se on olis jätetty kokonaan ja että hän haluaa vain olla perheensä kanssa

• lakonius

mies toteuttaa pelimiehen ohjesääntöä numero yksi:
      "älä myönnä mitään, vaikka rysän(pillun) päältä kiinni jäisit"
      Hyvin tuntuu läpi menevän..

sori

• petettykö

kiitos vastauksesta. sun mielesta ei kannata luottaa. mutta jos jotain on niin eipä sitä varmaan saa selville muutakuin ehkä tulevaisuudessa

• lakonius

Toivon teille kaikkea hyvää. Yhteisen tulevaisuutenne tulisi rakentua rehellisyydelle. On mun mielestä reilua, että tiedät mitä annat anteeksi. Anteeksiantoon näyttää sinulla valmiutta olevan ja siten ansaitset tietää totuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      53
      5650
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      72
      2741
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1990
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1826
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      159
      1811
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1753
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1518
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1151
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1139
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      956
    Aihe