petetty

petettykö

en oikein tiedä mitä voisin tehdä. mieheni jäi kiinni seksi viestien laitosta noin 1.5v sitten ja oli tehnyt vielä treffipalstalle ilmoituksen. sainoi että oli jäänyt vain sihen. no puoli vuotta sitten joku tuntemattomasta numerosta supesi laittamaan mulle viestia että mieheni hakee edelleen seuraa ja on kuulemma tavannut monia naisia ja mennyt niiden kanssa sänkyyn asti. mutta sitten viestin laittaja laittoi että oli kuullut siitä vain huhun eli ei voitu todistaa että onko mitään edes tapahtunut. nyt eilen sain kiinni uudelleen. hänet oli laitellut vieraalla nimellä jollekkin naiselle viestiä ja kun rupesin juttelemaan sen kanssa niin oli kuulemma maksullinen seuralainen. mieheni väittää että halusi vain jutella hänen kanssaan. hän on kokoajan vakuuttanut että mihinkään fyysiseen kontaktiin ei ole koskaan ruvennut koska ei halua menettää vaimoaa ja lapsiaan. olen todella sekaisin. auttaiiko tähän pari terapia tai jotain. kuitenkin rakasta miestäni ja tiedän että miehenikin rakastaa minua ja olen kuulemma hänen elämässään se ykkös nainen. ollaan oltu naimisissa kohta 8v. Mieheni ei tahdo missään tapauksessa erota mutta luulen että hän ei saa tota viestittelyäkään loppumaan. Mieheni on syntynyt ja kasvanut lestadiolais perheessä mutta ei nyt ole enään muutamaan vuoteen käynyt kirkossa tai seuroissa

15

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caviar%

On hyvä asia, että olette pystyneet jollakin tavalla keskustelemaan tilanteesta keskenänne. Ehkä kannattaisi käydä jonkun kirkon avioliittoneuvojan luona yhdessä.

Kun on oltu avioliitossa noin 7 vuotta, on tunnettua, että silloin juuri tapahtuu paljon eroja. Syynä on uutuudenviehätyksen katoaminen. Ainakin siitä sinun on syytä pitää huolta, että miehelläsi on aina "lämmin syli" kotona odottamassa. Toisin sanoen älä pihtaa. Toivotaan, että miehesi huomaa, että ei kannata mennä merta edemmäksi kalaan.

• petettykö

mun siis vain pitää sulkea silmäni ja yrittää olla ajattelematta asiaa. mieheni ainakin vaittaa ettei koskaa voisi jättää minua koska olen ainoa jota hän rakastaa. en vain tiedä että uskoakko vai ei

• petettykö

en halua vain häntä jakaa muiden kanssa. sanoin sille just että en halua häntä jaka muiden kanssa niin tämä vain väittää että mä en jaa häntä
      tuli tämmöinen viesti takas: et jaa minua kenenkään kanssa! et nyt et aiemmin etkä tulevaisuudessakaan! olet aina mun aito ja ainut rakkauteni! rakastan sua ja tyttöjä yli kaiken

tekis mieli uskoa mutta järki sanoo vastaan

• Absoluuttinen raja

Nyt sinulla on oltava se jämäkkä peräseina. Jos yhtään joustat, saat sietää lopun elämäsi sitä että miehesi elää kaksoiselämää. Tee selväksi että kaikki "sivu-suhteilu" on seis, tai avioliitto on loppu.

Nämä tällaiset miehet on selkärangattomia ja ilman omaatuntoa, ja käyttää hyväluontoista vaimoa hyväkseen just niin kauan kuin sen heille sallii.

Nyt kaikki riippuu sinun rohkeudestasi olla absolut jämäkkä. Puolustat nyt teidän liittoanne ja lastenne ehyttä kotia.

Jos hän ei sitoudu siihen 100%, mitä sellaisella miehellä tekee?

• petettykö
        Absoluuttinen raja kirjoitti:

Nyt sinulla on oltava se jämäkkä peräseina. Jos yhtään joustat, saat sietää lopun elämäsi sitä että miehesi elää kaksoiselämää. Tee selväksi että kaikki "sivu-suhteilu" on seis, tai avioliitto on loppu.

Nämä tällaiset miehet on selkärangattomia ja ilman omaatuntoa, ja käyttää hyväluontoista vaimoa hyväkseen just niin kauan kuin sen heille sallii.

Nyt kaikki riippuu sinun rohkeudestasi olla absolut jämäkkä. Puolustat nyt teidän liittoanne ja lastenne ehyttä kotia.

Jos hän ei sitoudu siihen 100%, mitä sellaisella miehellä tekee?

mieheni väittää että pystyy sen lopettamaan mutta jos ei niin on tullut jo niin varovaiseksi että ei varmaan jätä mitään merkkejä enään
        en sa koskaan tietää että onko lopettanut

• petettykö

onko tämmöisellä liitolla mitään tulevaisuutta. onko kukaan elänyt samassa tilanteessa ja miten on käynyt?

• Therapeuttix

Otapa yhteyttä seurakuntien perheneuvontaan. Tilannnekuvauksesi on tuttu ja sentapaista on moni muukin kokenut. Voi olla, ettei miehesi aluksi tahdo kanssasi perheneuvojalle. Silloin sinun kannattaa käydä siellä yksin ja sitten sopia yhteistapaaminen, missä miehesi on mukana. Kun mies saa toimia sulle tukena neuvottelussa, uutta aukeaa. Rohkein mielin toimiin.

• petettykö

mutta voiko mieheni muka lopettaa tuon niinku itse väittää jos sitä on jatkunut ainakin se 1.5v.

• petettykö

mieheni on kyllä valmis lahtemään parisuhde terapiaan. että saataisiin jotain apua tähän tilanteeseen

• silmänlumeeksi
        petettykö kirjoitti:

mieheni on kyllä valmis lahtemään parisuhde terapiaan. että saataisiin jotain apua tähän tilanteeseen

vain - petturi on aina petturi niin kuin pedofiili on aina pedofiili - kunnes molemmat kuohitaan kyvyttömiksi!

• .
        petettykö kirjoitti:

Pyydä Jeesukselta apua ennen kuin menette terapiaan. Hän on kaikkien ihmisten todellinen auttaja. Terapiaan meneminen ilman uskoa Jeesukseen voi olla enemmän vahingoksi kuin hyödyksi, tai ainakin minulle kävi niin. Aloin rukoilla ja lukea Raamattua noin nelikymppisenä kovien elämänvaiheiden jälkeen ja toivon, että olisin ymmärtänyt tehdä niin jo paljon aikaisemmin.

• mee itekkin,.

Mitä ihmeellistä tuoss mukamas on.
      Menet itsekkin Diskoihin, miehiä on, sekstaile miesten kans, viestiä
      päivittäin, poissaoloja-yöpymisiä viikottain.
      lastenhoitajia saa töihin.

käytä nainen innovaatiota.

Voittonen ei lotkustele korviaan moiselle, ei usko ...........

• 3+3=?

Npo, minä ainkin olen pettynyt siihen, että työnnät uudelleen palstalle vanhaa höpinää. Kerta riittää mainiosti. Palaa asiaan, kun olet opetellut kirjoittamisen perussäännöt.

• Haloo onks valoo ;)

Hah. Miehesi pettää sinua ja sinä annat anteeksi? Jos hän hakee suoraan ja järjestelmällisesti seuraa Treffipalstalla tavatakseen naisia niin miksi sallit sellaisen? Kyllä se on aivan konkreettista pettämistä ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe