Olen syönyt ehkäisypillereitä jo 2 vuotta ja pari kuukautta takaperin siirsin ensimmäistä kertaa kuukautisiani. nyt pari päivää sitten huomasin että vuodan rusehtavaa verta. voiko tämä johtua kuukautisten siirtämisestä. Olen kuitenkin vuotanut jo kolmatta päivää, ja alavatsaani ja alaselkääni sattuu hieman kuten kuukautisten ajalla yleensä. Vuoto alkoi siis kesken liuskan, kuukautiseni pitäisi tulla vasta parin viikon päästä. Toisaalta mietin sitäkin että harrastimme poikaystäväni kanssa muutama päivä sitten seksiä todella pitkään ja montakertaa yön aikana (ennen kuin vuoto alkoi). Voisiko kyseessä olla vaan joku pienimuotoinen tulehdus, ja sillä en tarkoita sukupuolitauteja koska niitä ei meillä kummallakaan ole. Vai voisiko kyse olla siitä että olisin ollut raskaana mutta se ei kerennyt kehittyä mihinkään vain sain tavallaan kesken meno?? apua? en ymmärrä mitä tapahtuu ja se on todella häiritsevää.
E-pillerit ja vuotaminen
3
104
Vastaukset
- vastaaja14325
Luultavasti johtuu kuukautisten siirrosta. Itse olen kans pari vuotta syönyt pillereitä ja nyt (ihan ilman mitään kuukautisten siirtoja) alkoi tulla vuotoa kesken levyn ja luultavasti johtuu siitä että pillerit on tullut liian vähähormooniseks mulla. Voipi olla että sinullakin on sama juttu
- MITÄ TAPAHTUU 2
Mutta olen lukenut että vuoto on yleensä hyvin vähäistä, itse olen joutunut käyttämään ihan sidettä koska verta tulee, suurin piirtein saman verran kuin normaalisti kuukautisten aikana.
- .
Jos käytät yhdistelmäpillereitä niin sinulla ei ole kuukautisia laisinkaan, tyhjennysvuotoa sen sijaan on.
Ei se parin kuukauden takainen siirto enää vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750