Tänä keväänä ja aivan viimmeaikoina mietimme vaimon kanssa josko sitä yrittäs ruveta karavaanariksi kun kavereitakin on kerran ruvennut jo vuosia sitten.
Mutta ohjelma sattuikin hyvään saumaan ja todisti paljolti kuinka se on laitteilla leveilyä josta niin monesti olen kuulut tuttavaperheen suusta,jota myös tuolloin ihmettelin ja ajattelin että se on hänen luonteen piirteensä.
Mutta eipä paljolti olekkaan vaan yleinen leveily ja ainainen laittaminen vehkeissä.
Itse kyllä jättäisin kaikki leirintäalueet väliin jos auton ostaisin,vaunua en ostaisi se on riippa jokapaikassa ja auton vaihtoa aina vaan tehokkaampaan.
Tämä kyseinen perheen mies ryyppää heti kun vaunulleen menee siis kausipaikalleen.Siis perseet olalle.
Ojelma todisti sen mitä olimme pelänneet jo.
Elikkäs me ostamme kesämökin rannalta mielummin kuin moiseen rumpaan lähtisimme.
Hyvää kesän jatkoa niille jotka viettävät kesän pyörienpäällä.
Tere kaikille! karavaanareille.
7
125
Vastaukset
- Ei ota tulta moinen.
Unohdin mainita positiisen talonmiehen tai huoltomiehen joka piristää katsojia ohjelmassa.
- matkamies maan
No, aika moni kesämökkiläinenkin riipaisee kännin päälle heti kun perille pääsee eli siinä mielessä ei tee poikkeusta.
Vehkeillä leveily on kyllä varmaan totta. Rahaa saa menemään ihan niin paljon kun haluaa jos sille linjalle lähtee. Mitä isompi ja uudempi sitä enemmän saa kai rispektiä. Huvittaa katsella kun hopeahapsinen pariskunta istuu koko illan jäähallin kokoisen autonsa edessä arvostelemassa muita. Olen kuullut että jos ei ole karavaanaritarraa niin jotkut ei edes tervehdi.
Mulla on ikivanha vaunu mutta eipä ole sijoittaa kesämökin hintaa uuteen vaunuun tai autoon jonka arvo laskee kohisten.- Ei ota tulta moinen.
Niin kun siinä on vielä se arvon laskukin ja ärsyttävää on se kun toiset arvostelee toisten laitteita aina pitäs olla helvetin hienoa ja uutta.
Näin olen ymmärtänyt kun olen seurailut ja katse aina kalliimpaan ja kalliimpaan laitteeseen.
Mikään ei rittä,ja pienissä sievissä puhutaan paskaa niin sanotut hienohelmatkin.
- Naiskaravaanari -68
Tervehdys sinulle joka harkitsit karavaanariksi ryhtymistä!
Ei me kaikki elvistellä laitteillamme, eikä viihdytä leirintäaluellakaan.
Itselläni 10 vuotta vanha auto, ja ainoastaan kaksi kertaa olen ollut yön yli leirintäaluella n kymmenen vuoden aikana.
Joskus kyllä olen huomannut karavaanarien kiertävän autoani tutkiskellen, ja leirintäalueelle mennessäni ihmeteltiin naisten peruutustaitoa, mutta en minä nyt tuollaisista lannistu, sehän kertoo vain heistä...;)
Joten kokeilkaa ihmeessä tätä matkustusmuotoa edes kerran!
Hyvää kesää!- tappi tanassa
osaisitko peruttaa minun tappiini jos laitettais peilit sinulle??????
- matkamies maan
Juuri näin, minäkin vähän vierastan perinteisen karavaanarin stereotyyppiä eli keski-ikäistä ja sitä vanhempaa besserwisseriä jotka on sisäänlämpiävää porukkaa.
Matkailumuotona karavaanarihomma on kivaa ja helppoa. En itse välitä isommin seurustella muiden kanssa leirintäalueilla. Olen vähän nuorempi kuin pääosa karavaanareista joten sukupolvien välinen kuilukin erottaa. - Myös satunnainen
Kaikkien oma asia, Suomi on kait vielä vapaa maa harrastaa sitä mitä huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780