Räävitön itsensäilmaisu

naisen tieto

Itse en voisi koskaan ottaa yhteyttä henkilöön, joka ilmaisee itseään räävittömästi.

Arvostan sofistikoitunutta käytöstä ja edellytän sitä mahdolliselta nettituttavuudeltani.

Mitä minä voin odottaa ihmiseltä, joka ilmaisee itseään räävittömästi? - Tulisiko hän silmänympärys kellanmustana mahdolliseen tapaamiseen? Potisiko hän kenties hoitamatonta laktoosi-intoleranssia lieveilmiöineen ja estottomasti toisi sen koko maailman tietoisuuteen? Joisiko hän itsensä änkyräkänniin ja kuluttaisi kallisarvoista aikaani ties mihin jonninjoutavaan höpötykseen, josta tuskin selvää saisi?
Mitä minä tekisin em. kaltaisella ilmestyksellä?

Minun arvostamani ja kunnioittamani mies on karismaattinen sekä hyvässä asemassa oleva komistus, joka kohtelee minua asiaan kuuluvalla vakavuudella. Hänen silmänsä kohdistuvat minun silmiini. Hänen tekstinsä on yhtä sulavaa kuin hänen käyttäytymisensäkin. Hän on sinut itsensä kanssa eikä tarvitse egolleen pönkittäjää.

2

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommunikoida voi miten tykkää, jos toinen ei osaa tulkita, niin se on molempien voitto ja matka jatkuu

      • naisen tieto

        Miksi monet ihmiset valittavat olevansa yksinäisiä? Yksin voi olla tuntematta itseään yksinäiseksi. Eivätkö he viihdy itsensä kanssa?
        Kun joku ilmoittaa olevansa yksinäinen, tulee tunne, että henkilöllä on jokin puute, jonka paikkaamiseen Tarvitaan epätoivoisesti toista ihmistä. Kuka haluaa olla toisen tarpeen paikkaaja? Ehkä joku kärsimysfetisisti.

        Olenko minä joku hyysääjä niin, että kun Suomeen tulee vaikkapa romaneja ulkomailta ilmoittaen työhalukkuuttaan ja näkevänsä nälkää, niin minäkö rynnistän esiin auttamaan heitä? Eikö niillä matkarahoilla olisi saanut omasta maastaan pitkäksi aikaa ruokaa? Ei toista maata tulisi käyttää hyväkseen, kuten ei toista ihmistäkään.
        Nyt he lähettävät täältä viestejä kotimaahansa, että tulkaa tänne, täällä hyysätään!

        Minun mielestäni hyvä ilmoitus on sellainen, jossa ei aseteta toiselle ikä-, paino-, lapsi- tai muitakaan vaatimuksia. Mikäli asettaa tällaisia vaatimuksia, on kysymyksessä hyvin sovinnainen ihminen, jonka tarkoitus on vain päästä naimisiin ja vieläpä tukkuhinnalla. Naisen nuoruusko kohottaa miehen arvoa? Naisen painoko vie sitä pois? 40v naisella ei saisi olla lapsia, mutta entä, jos he ovatkin jo aikuisia ja asuvat omillaan? - Iiiiiik! Katastrofi. Miehen tulisi olla naisen elämän keskipiste ja suuri vauva eikä antaa huomiota lapsille? Omistushalua, kenties?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4154
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      223
      2136
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      999
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      170
      997
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe