Mitä seurauksia teille on tullut, yhdestä yöstä?
Tai mihin se on johtanut?
Yksi yö
14
717
Vastaukset
- Näin se vaan menee
Avoeroon, joka oli kestänyt 4 vuotta. Enkä edes kadu.
- Satunnainen pelimies
Ei ihmeempiä. Välillä joutuu baarissa välttelemään yhden illan panoja, kun on iskemässä uutta naista, mutta joku edellisistä haluaisi panna uudestaan.
- H...................
Sain herpeksen ja ero tuli, tartuttaja ei edes halunnut pitää yhteyttä.
- ps.
ootko mies vai nainen
- H...................
ps. kirjoitti:
ootko mies vai nainen
Nainen miksi kyselet
- mixen kyselis
H................... kirjoitti:
Nainen miksi kyselet
tartuttaja kuulosti niin mieheltä "ei edes halunnut pitää yhteyttä"
- Minä nainen
mixen kyselis kirjoitti:
tartuttaja kuulosti niin mieheltä "ei edes halunnut pitää yhteyttä"
Tartuttaja oli mies.
- teki mieli
tuli vaan hyvä mieli ja vaude-mua haluaa vielä muutkin kuin oma kulta..tämä tapahtui vaan kerran mutta oman kullan kanssa seksi piristyi..
- Petetty mieli
Tuli vaan "hyvä mieli", kuinkas sitten kun se oma kulta hylkää siut pettäjänä?
Olen miettinyt käräytänkä pettäjän ja miettinyt samalla kenellä sitten on hyvä mieli.
- Tämmöstä sattui
Minulle kävi hassusti. Olin aviossa hullun hakkaajan kanssa ja yhden yön jutusta tuli uusi aviopuoliso. Se ei sitten vissinkään ollut yhden yön juttu. Tosin minulla oli muitakin yhden yön juttuja joita itse en halunnut enää toista kertaa vaikka nämä miehet olisivat halunneet seurustella kanssani
- Landernaan
Ainoastaan paha mieli. Mies iski niin totaalisen hyvillä suudelmilla ja tanssi taidoilla, mutta sägyssä makasi vain allani ja aamulla pahoinvoivana melkein heitti minut ulos. Tapasimme uudestaan ja kuinka ollakkaan minun täytyi järjestää myös hänen kaverilleen nainen, sitten antautua käsirauta menoon. Sairasta.
- m
Menin rakastumaan! Paska homma! Enkä ole siksi enää moista tehnyt. Nyt odottelen sitä oikeaa "unelmieni prinssiä", koska hän se ei voi olla! Tuokin riski yhdenillan jutuissa on, kaikkien niiden muiden riskien ohessa...
- Ikävissään..
Ikävä jäi upeaa miestä. En kadu mitään, mutta vaikea kuvitella, että joku osaisi laittaa paremmaksi. Ihastuin, paska juttu. Ei taida kaverista kuulua kuitnkaan...
- mk
Joskus nuorempana sain yhdestä rouvasta vakipanon kun poikamiehenä olin ja se siinä oli hyvä jos nainen olisi raskaaksi tullut niin lapsi on lain mukaan aviomeihen jos tämä ei kiistä isyyttään. Kun pelkkää seksiä halutaan niin ei siinä seurustella tarvitse kun muutenkin saa ja kummaalakin on homma hanskassa.
Yleensä saa seksikavereita näistä yhden yän panoista ett ävoi käydä toistekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774