Profiilikuva: vinkkejä mieheille

totuudentorvinainenn

Näitä ohjeita noudattamalla saatte profiilillenne huomiota ja säästätte naiset mahdollisilta pettymyksiltä. Tai sitten ainakin miellytätte minua jos ette muita naisia ;) :

Kuvan tulisi olla edestäpäin otettu, jotta koko naama näkyy. Treffeillä ei ole mukava huomata persleukaa tms.

Ota kuva ilman aurinkolaseja, ne tekevät melkein kaikista coolin, mutta lasien takaa saattaa paljastua punaiset silmät tai jotain muuta epämiellyttävää.

Älä pidä kuvassa lippistä tms., ei ole kiva treffeillä huomata parikymppisen miehen ohimokaljuuntumista. Hiusten pituus ja väri olisi myös mukavaa nähdä ensisilmäyksellä.

Sanomattakin on selvää, että kuvien tulee olla selkeitä. Kaikilla pitäisi edes lähipiiristä joku löytyä jolla on ok kamera (suttuinen kännykkäkamerakuva on yhtä kuin ei kuvaa ollenkaan).

Kuvaa profiiliin naamasi, pärstää on vaikea arvioida jos se on millin korkuinen. Silmälasit ym. vaikuttavat myös joskus kiinnostukseen (ainakin se miltä vuosituhannelta ne ovat..), joten niiden tulisi näkyä selvästi. Naamasta aika hyvin miehillä näkee missä mallissa loppukroppa on.

Älä laita itsestäsi paidatonta kuvaa, se on turnoff (ellet sitten hae vain seksiseuraa).

Ja kyllä sillä ulkonäöllä nyt vaan on väliä. Komea ei tarvitse olla (muuta kuin omissa silmissä), mutta jos elättelee toiveita toisen ulkonäöstä niin treffeillä on inhaa huomata muuta.

Kiitos! :)

14

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myrtsi

      Mites meidän rumien käy jos kaikki voi heti heittää hakemuksen roskiin pärstäkertoimella? Kyllä itse ainakin ennemmin yrittäisin hieman madaltaa odotuksia ja pehmittää ennenkuin jaan tätä petolinnun peräpuolta eteenpäin. :)

    • vinetta85

      Kyllä se pärstä sieltä joskus valkenee. Se nyt vaan on fakta ainakin omalla kohdalla, että vaikka toinen olisi muuten kuinka sielunkumppani niin kaveriksi hän jää jos ei fyysinen viehätysvoima kohtaa.

      En ole törmännyt täällä yhteenkään oikeasti _rumaan_ mieheen, vain niihin jotka ei osaa korostaa hyviä puoliaan tai eivät huolehdi itsestään.

      P.S. En ole itsekänn missi, mutta onpahan rehellinen kuva kaksoileukoineen eikä se ole estänyt mitään :)

    • totuudentorvinainenn

      Missäköhän tuossa puhutaan inhoamisesta..? "Inhaa" kun tarkottaa vähän muuta kuin suoraan inhota. Se tarkoittaa sitä, että tuntee itsensä petetyksi. Pitäisikö sitä sitte innostua jos kuvittelee miehelle tukan päähän eikä sitä olekaan? Pettymys ei tarkoita, etteikö mies kelpaisi jos on muuten ihana, mutta miksei voi vaan reilusti laittaa rehellistä kuvaa. Osuiko arkaan paikkaan ;)

      En odota, että mies on komea. Oodtan, että mies on kuvansa mukainen. Mikä siinä on liikaa vaadittu?

      Mutta totta, ehkäpä en koskaan löydä täältä ketään koska odotan miehiltä sisälukutaitoa ja huumorintajua. Se taitaa olla harvassa Suomi24:ssä.

      • Suksi vittuus

        Älä nyt viiti imarrella itteäs.

        Lukeehan tusota aloituksesta selkäesti millainen ASENNEVAMMA sulla on.

        Se on juuri tuota naisille tyypillistä perääntymistä alkuperäisestä kuten täällä S24:ssa on tapana.

        Ensin puhutaan yhtä ja sitten paetaan selitellen omia sanomisia ja ajatuksia jonnekin kiven taakse ettei toisten kivet osus.

        Olet juuri sellainen ylimielinen lissukka joka kuvittelee että ensinnäkin ansaitsee komean, fiksun ja huumorintajuisen miehen puhumattakaan siitä että vielä todennäköisesti kohtelee tätä paskasti jos joku asia ei satu pikkuneitiä miellyttämään.

        Sinun kannattaa ensin opetella ajattelemisen taito ja sen jälkeen kirjoitustaito, mutta helpoiten pääset kun opettelet muuttamaan asennettasi joka tällä hetkellä osoittaa vaan omaa V-I-T-T-U-päisyyttäsi.

        Itse petät ihan itseäsi ja voin vannoa että joku toinenkin tuntee jo sinun juttuja lukiessa puhumattakaan kuuntelemisesta tai näkemisestä inhon väristyksiä.

        Olet oikeasti oikein mallikappale miksi netin naiset ovat niin veemäisiä. Oikein vielä päälle tullaan neuvomaan mikä pikkuneitiä miellytää ja mikä ei.

        No voi voi, hankkiset elämän kuten meillä muilla jo on.


      • haista ite vaan
        Suksi vittuus kirjoitti:

        Älä nyt viiti imarrella itteäs.

        Lukeehan tusota aloituksesta selkäesti millainen ASENNEVAMMA sulla on.

        Se on juuri tuota naisille tyypillistä perääntymistä alkuperäisestä kuten täällä S24:ssa on tapana.

        Ensin puhutaan yhtä ja sitten paetaan selitellen omia sanomisia ja ajatuksia jonnekin kiven taakse ettei toisten kivet osus.

        Olet juuri sellainen ylimielinen lissukka joka kuvittelee että ensinnäkin ansaitsee komean, fiksun ja huumorintajuisen miehen puhumattakaan siitä että vielä todennäköisesti kohtelee tätä paskasti jos joku asia ei satu pikkuneitiä miellyttämään.

        Sinun kannattaa ensin opetella ajattelemisen taito ja sen jälkeen kirjoitustaito, mutta helpoiten pääset kun opettelet muuttamaan asennettasi joka tällä hetkellä osoittaa vaan omaa V-I-T-T-U-päisyyttäsi.

        Itse petät ihan itseäsi ja voin vannoa että joku toinenkin tuntee jo sinun juttuja lukiessa puhumattakaan kuuntelemisesta tai näkemisestä inhon väristyksiä.

        Olet oikeasti oikein mallikappale miksi netin naiset ovat niin veemäisiä. Oikein vielä päälle tullaan neuvomaan mikä pikkuneitiä miellytää ja mikä ei.

        No voi voi, hankkiset elämän kuten meillä muilla jo on.

        Mitä helvettiä riehut mielipuoli? :D Se ei ole mikään asennevamma jos joku toivoo, että mies ottaisi selkeän kuvan itsestään eikä yritä peitellä puutteitaan. Näkeehän ne sitten tavatessakin joten miksei vain reippaasti voi laittaa totuudenmukaista kuvaa itsestään, ilman peittelyä?

        Ilmeisesti sinä olet juurikin tuollainen apina joka laittaa jonkun 10 vuotta vanhan suttuisen kuvan itsestään ja sitten vittuuntuu kun nainen onkin pettynyt treffeillä. Jos sinä häpeät itseäsi niin miksi nainen ei sitten pettyisi sinuun? Kannattaa ihan avoimesta näyttää millainen on niin ei tule mahdollisuutta pettymykselle. Joka on muuten ihan normaali tunne ihmisen repertuaarissa vaikka sinä väität jotain muuta...

        Oletko muuten Janne J. joka täällä aina riehuu? :D Ihan samankaltaista tekstiä sinulta nimittäin tulee lauserakenteineen päivineen..


      • Suksi vittuus
        haista ite vaan kirjoitti:

        Mitä helvettiä riehut mielipuoli? :D Se ei ole mikään asennevamma jos joku toivoo, että mies ottaisi selkeän kuvan itsestään eikä yritä peitellä puutteitaan. Näkeehän ne sitten tavatessakin joten miksei vain reippaasti voi laittaa totuudenmukaista kuvaa itsestään, ilman peittelyä?

        Ilmeisesti sinä olet juurikin tuollainen apina joka laittaa jonkun 10 vuotta vanhan suttuisen kuvan itsestään ja sitten vittuuntuu kun nainen onkin pettynyt treffeillä. Jos sinä häpeät itseäsi niin miksi nainen ei sitten pettyisi sinuun? Kannattaa ihan avoimesta näyttää millainen on niin ei tule mahdollisuutta pettymykselle. Joka on muuten ihan normaali tunne ihmisen repertuaarissa vaikka sinä väität jotain muuta...

        Oletko muuten Janne J. joka täällä aina riehuu? :D Ihan samankaltaista tekstiä sinulta nimittäin tulee lauserakenteineen päivineen..

        "Se ei ole mikään asennevamma jos joku toivoo, että mies ottaisi selkeän kuvan itsestään eikä yritä peitellä puutteitaan. Näkeehän ne sitten tavatessakin joten miksei vain reippaasti voi laittaa totuudenmukaista kuvaa itsestään, ilman peittelyä?"

        Tässä olet kyl ihan oikeassa. Jos tuosta oli aloituksessa kyse niin ehkä ylireagoin. Oli aika paska päivä takana.

        En ole tuo Janne J.


    • TotuudenTorviMIES

      Ei mikään ihme että et löydä itsellesi miestä ja et tule kyllä löytämäänkään mikäli asenteesi ei muutu. On todella säälittävää että joku tulee tänne huutelemaan vittu toiveita profiilikuvista.

    • SummerSummerSummer

      Jaa-ha ja sillä sitten avautuivat "taivaan portit" naisten maailmaan?
      No mutta, ei! Näinkään valokuvaasi optimoimalla et välttämätä pääse alkua pidemmälle. Siisti kuva ja siisti mies ei välttämättä kiinnosta ketään. Niin se vain tuppaa oleman. Ja tietysti vastapainoksi pitää sanoa, että epäsiisteys kuuluu siisteyden kanssa samaan - ei kiinnosta suominaista kategoriaan.

      > Ota kuva ilman aurinkolaseja, ne tekevät melkein kaikista coolin, mutta
      > lasien takaa saattaa paljastua punaiset silmät tai jotain muuta
      > epämiellyttävää.

      Tän kaiken takana on epäluuloisuus. Epäillään henkilöä aivan mistä tahansa.

      Kyllä mä sanoisin, että näin kesäaikaan kaupungilla liikkuminen on se paras tapa edes törmätä johonkin naisihmiseen. Ei sisällä Internetin välityksellä löydy kuitenkaan mitään, sen voitte taas syksyllä itsellennekin myöntää :)

    • kuva postissa

      Fiksu mies ei laita itsestään paidatonta kuvaa, mutta kyllä kai niihinkin joku lähiöpubin ruusu haksahtaa. Itse taas ihmettelen kaukaa otettuja kuvia. En minä halua ihailla maisemia tai nähtävyyksiä, haluan nähdä lähempää sen tyypin, joka seisoo siellä 30 metrin päässä kamerasta.

      Monet kuvauttavat itsensä moottoripyörän tai purjeveneen tai hienon auton kanssa. Tietysti ne ovat rakkaita harrastuksia, mutta minulle ainakin tulee mieleen jonkinlainen rehvastelu.

      Mutta loppujen lopuksi tärkein ei ole kuva, vaan profiiliteksti ja viestien sisältö ratkaisee.

    • Rentukka!

      Totuus on että naiset rakastuvat renttuihin, joten paras laittaa se hankkijanlippis päähän ja valokuvaamaan.

    • ....................

      Joo, kyllähän se kuvan tulisi olla sellainen, kun sen toiselle lähettää, että kohdatessa ei ole mitään vaikeutta toista tunnistaa. :) Muuten kuva kertoo minulle erittäin vähän, eikä minun tarvitse sitä edes heti saada. Sitä olen ihmetellyt itse, miten joku voi olla niin harhainen, että voi kuvitella ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä tai suoranainen valehteleminen siitä olisi mitätön juttu.

    • kolme sanaa: rakentava palaute

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe