Tulee kinkku mieleen! Ei eronnut ihminen ole sinkku. Ei kukaan ole sinku.
Aatelkaa sinkkumies??? Tulee heti mieleen et mies on semmonen!!! Huh
Unohdetaan sinkku nimi, ja muutetaan se vaikka kerraneronnutyksinäinennaisihminen!
Vihaan sanaa sinkku!!!!!!!!!!!
10
125
Vastaukset
- Vapaa nainen!
Samaa mieltä!
Minäkään en tykkää jos minua sanotaan sinkuksi, sillä eronnut ja sinkku on 2 eri asiaa - eronnut on vapaa ja sinkku on sellanen vapaa, joka ei vielä ole ollut esim. aviossa ja ei ole lapsia.
Terveisin vapaa nainen!- ....................
Entä jos on ollut avoliitossa vaikkapa 15 vuotta, mutta ei ole lapsia? Onko tämä eri asia kuin olla avioliitossa 15 vuotta, mutta ei ole lapsia? Kumpaa saa sanoa sinkuksi ja kumpaa vapaaksi?
- piokameis
Minä käytäkin sanaa poikamies. Paljon parempi. Ei vain toimi naisilla: tyttönainen.
- Vanhapiika ;)))
Niasesta käytetään sanaa vanhapiika.
- Äläselitä
Oikeasti vihaat vain sitä että olet sinkku
- asdfqwerty
Minusta sinkku on ihan hyvä yleistermi yksinäiselle..
Sinkku -> single -> yksinäinen -> yksin asuva - sinkku on
yritetty samaan kuulostamaan jotenkin trendikkäältä. Yksinäinen ei ole kauhean imarteleva nimitys, vai? "Sinkkuja" on niin monista eri syistä: osa on eronnut, osa ei halua sitoutua ainakaan avioliittoon, osa on mieluummin yksin jos ei ole löytänyt sopivaa elinkumppania.
- dfghcvb
Sinkku=kinkku näin miehen näkökulmasta.
- Piikana vanha vanhap
Vanhapiika on parempi ja vanhapoika.
- v dx
mielestäni hyvä nimitys on yksineläjä, mut hiukan pitkä...
vapaa on myös hyvä vaihtoehto: hän on vapaa
terv. ei-vapaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862