Joku voisi ehkä sanoa.....

Eirillainennuori

etten ole vielä mies kun olen vielä niin nuori, ikää 21. Kuinka mies määritellään? Luultavasti jokaisella on omansalainen näkemys tästä asiasta. enkä nyt toisaalta itsekkään itseäni mitenkään miehesenä miehenä pidä.

Kuitenkin. Haluaisin vain tietää onko minulla minkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista rinnalleni kulkemaan. En sano tyttöystävää, koska haluaisin jotain pysyvää, en vain jotain hetkellistä, vain siksi että se täytyisi kokea. enkä sano vaimoa koska minusta avioliitto, kaikki papin aamen, jumalan siunaus, sormus, on täysin turhaa. Pitäisikö sen muttaa jotain? Pitäisikö suhteen olla sen jälkeen jollaintavalla vakavampi? Minä ainakin olisin jo alusta asti täysillä, (niillä eväillä jotka minulla on antaa) mukana.

No niin, jos vihdoinkin, asiaa.
Pistetään ensin tämä ulkoinen olemus, että mitä henkilö minussa ensimmäisenä näkee, ennen kuin vaivautuu tutustumaan yhtään sen paremmin. Että kaikki pinnalliset unelmiensa lihaksikkaan miehen haluavat voivat jättää lukematta kaiken lopun.
Olen pitkä ja laiha 190 /63 (kyllä olen hiukan alipainoinen) yleiskunto pelaa mutta niitä lihaksia ei yrityksistä huolimatta hirveästi ole.Kasvoiltani ihan perus, en mikään miesmalli mutten myöskään rokonarpinen finninaama. Hiukan paransänkeä, lyhyet vaaleat hiukset, harmaat silmät.

Luonne. Yritän olla hyvä ja ystävällinen kaikkia kohtaan, minkään asteinen rasismi ei tule kysymykseenkään. En halua pahaa kenellekkä, en osaa tapella tai haastaa riitaa. En menetä hermojani, olen miltei yltiörauhallinen. Olen hiljainen, mutta osaan ja haluan keskustella oikeastaan miltei asiasta kuin asiasta. Viihdyn yksin ja ihmisten seurassa. Olen epäitsekäs, en halua ketään paapomaan, olen huono ottamaan vastaan apua vaikka sitä tarvitsisin. Hoidan kaikki kotityöni, (pyykin pesua lukuun ottamatta) itse, asun siis yksin.
En käytä alkoholia, enkä polta, en ole koskaan käynyt baarissa ,en koe sitä omakseni. En ole hyvä näyttämään tunteitani, enää. Viis minusta kunhan muilla on asiat hyvin.
Yleisesti haluan että minusta saa hyvänkuvan, että minua voi pitää henkilö johon voi luottaa.
Vuosien saatossa minusta on tullut melko kyyninen ja harmaa, en juuri hymyile, vaikka pidän komiikasta ja iloisista asioista. en ole vaipunut synkkyyteen. Vaikka ajattelenkin ihan liikaa maailman asioita, kaikkea.

Nykyään tykkään käydä ulkona kävelemässä rauhassa hiukan tuulettumassa.
Käräilen elokuvia, ja videopelejä joita ei kuitenkaan pahemmin tule pelattua.. ihan hiukan vaan... ei mitenkään nörttimäisesti.
Kirjoitan sellaista kirjan tapaista harrastuksena aina kun vähänkin vapaa aikaa liikenee.
En välitä rahasta, en omista autoa, en usko mihinkään, en ole käynyt armeijaa/siviilipalvelusta, en ole isänmaallinen.

Minun ihanne nainen olisi sellainen ihan perus nätti, luonne merkitsisi enemmän. Ja turha minun mitään kaunotarta on havitella.
Ja jos riittäisi vain se että siinä rinnalla olisi joku jonka kanssa jakaa elämänsä, joka kuuntelee ja tukee kun sitä kaivataan, joku johon voisi luottaa, joku jonka tietäisi olevan siinä vierellä kun kylmänä sateisena aamuna heräisi.

Olisko tälläinen mies kiinnostava? Kelpaisiko se kenellekkään? Voittaako luonne ulkonäyn. Ja sen ettei nyt (tällä hetkellä) ole suuria tuloja?
Jotain? En tiedä........

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R

Ainakin kirjoituksesi perusteella luonteesi vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ulkonäössäsi vaikutuksen tekee vaaleat hiukset ja silmät.Sekin natsaa etten halua rikasta miestä.Mieluiten haluan sellaisen, joka on samalla tulotasolla kuin itsekin olen. Ikäsi on ihanteellinen. Itse täytän piakkoin 23.

Eroamme siinä suhteessa, että itse olen melkoisen isänmaallinen. Käytän myös alkoholia, tosin aika kohtuullisesti.Baareissakin käyn joskus harvoin.

• Armeija on vitsi

"Eroamme siinä suhteessa, että itse olen melkoisen isänmaallinen."

Eli tosin sanoen käynyt armeijan kessun natsoilla joten kompromissi ei ole se mitä haetaan vaan mitä Kersantti Karoliina haluaa.
      Joten tossun alle jäisit,heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe