onko pahdollista jos syön näin:
Maanantai 500
tiistai 200
keskiviikko 600
torstai 300
perjantai 800
lauantai 400
sunnuntai 700
3500 kcal/vko mahdollista?
8
334
Vastaukset
- mietiskelija
siis onko mahdollista laihtua näin n. 10-15kg? sen jälkeen pikku hiljaa enemmän kaloreita. tällä hetkellä mitat 180cm/104kg
- ei onnistu
Keho menee säästöliekille noin vähillä kaloreilla, etkä laihdu. Syö joka neljäs päivä normaalisti, niin vältät säästöliekin.
- mosjpodjskjöfnöqiepf
ei onnistu kirjoitti:
Keho menee säästöliekille noin vähillä kaloreilla, etkä laihdu. Syö joka neljäs päivä normaalisti, niin vältät säästöliekin.
Mikä säästöliekki? Miten anorektikot laihtuu sitten niin hurjaa vauhtia? Nillähän ei olisi hätäpäivää jos olisi olemassa joku säästöliekki. Voin olla väärässä, mutta onhan semmonen säästöpuppu nyt vähän kumman kuulonen.
- pikkulintu
ei onnistu kirjoitti:
Säästöliekki on nimenomaan sitä kun kroppa alkaa varastoimaan ruokaa elimistöön.
kroppa EI mene säästöliekille alle 1000 kcal ravinnosta. PISTE. tyhmät ne jotka luulee vähillä kaloreilla elävien olevan säästöliekillä
- liikuntapoju
ja minun pitäs syödä melkein sama määrä kaloreita yhteen päivään...
- luuranko
Noilla kaloreilla ainakin laihtuu, mut itellä kävi nii et kalorimäärää lisätessä paino alko heti nousta.
- On suunnilleen
Joo, paastolla tai jollain erittäin niukkaenergisellä kuurilla voi laihduttaa tuohon tapaan. Ole varovainen ettei tule jojo-ilmiötä. Olen itse onnistunut välttämään jojon sillä että tekee esim. viikon valmistautumista, jolloin syö kevyemmin n. 1500 kcal/päivä, sitten viikko paastoa ja vielä viikko palautumista hitaasti 500 kcal:sta 1200 kcal:iin. Sitten jatkaa heti paastokuurin perään normaalia niukkaa dieettiä, n. 1200 - 1500 kcal/päivä.
Itseltäni lähtee tuollaisella (valmistautuminen paasto palautuminen=3 viikkoa) kuurilla 5 kiloa, mutta toki se riippuu lähtöpainosta ja nestekertymistä ja lihasmassan määrästä yms. Voi sinulla lähteä enemmänkin, ja ideahan on että loput lähtee sitten sen normaalin dieetin aikana hitaammin. - czlkjklasfjkl
Eli käytännössä: maanantai ei mittää, tiistai ei mittää keskiviikko torstai ei mi-ittää...
Semmosta se paastoaminen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647