onko pahdollista jos syön näin:
Maanantai 500
tiistai 200
keskiviikko 600
torstai 300
perjantai 800
lauantai 400
sunnuntai 700
3500 kcal/vko mahdollista?
8
330
Vastaukset
- mietiskelija
siis onko mahdollista laihtua näin n. 10-15kg? sen jälkeen pikku hiljaa enemmän kaloreita. tällä hetkellä mitat 180cm/104kg
- ei onnistu
Keho menee säästöliekille noin vähillä kaloreilla, etkä laihdu. Syö joka neljäs päivä normaalisti, niin vältät säästöliekin.
- mosjpodjskjöfnöqiepf
ei onnistu kirjoitti:
Keho menee säästöliekille noin vähillä kaloreilla, etkä laihdu. Syö joka neljäs päivä normaalisti, niin vältät säästöliekin.
Mikä säästöliekki? Miten anorektikot laihtuu sitten niin hurjaa vauhtia? Nillähän ei olisi hätäpäivää jos olisi olemassa joku säästöliekki. Voin olla väärässä, mutta onhan semmonen säästöpuppu nyt vähän kumman kuulonen.
- pikkulintu
ei onnistu kirjoitti:
Säästöliekki on nimenomaan sitä kun kroppa alkaa varastoimaan ruokaa elimistöön.
kroppa EI mene säästöliekille alle 1000 kcal ravinnosta. PISTE. tyhmät ne jotka luulee vähillä kaloreilla elävien olevan säästöliekillä
- liikuntapoju
ja minun pitäs syödä melkein sama määrä kaloreita yhteen päivään...
- luuranko
Noilla kaloreilla ainakin laihtuu, mut itellä kävi nii et kalorimäärää lisätessä paino alko heti nousta.
- On suunnilleen
Joo, paastolla tai jollain erittäin niukkaenergisellä kuurilla voi laihduttaa tuohon tapaan. Ole varovainen ettei tule jojo-ilmiötä. Olen itse onnistunut välttämään jojon sillä että tekee esim. viikon valmistautumista, jolloin syö kevyemmin n. 1500 kcal/päivä, sitten viikko paastoa ja vielä viikko palautumista hitaasti 500 kcal:sta 1200 kcal:iin. Sitten jatkaa heti paastokuurin perään normaalia niukkaa dieettiä, n. 1200 - 1500 kcal/päivä.
Itseltäni lähtee tuollaisella (valmistautuminen paasto palautuminen=3 viikkoa) kuurilla 5 kiloa, mutta toki se riippuu lähtöpainosta ja nestekertymistä ja lihasmassan määrästä yms. Voi sinulla lähteä enemmänkin, ja ideahan on että loput lähtee sitten sen normaalin dieetin aikana hitaammin. - czlkjklasfjkl
Eli käytännössä: maanantai ei mittää, tiistai ei mittää keskiviikko torstai ei mi-ittää...
Semmosta se paastoaminen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579