teinin laihdutus

lihavatytsy16

olen 16v tyttö 164/64. eli olen siis selvästi ylipainoinen. kaverieni mielestä en ole ylipainoinen tai lihava tai mitään, mutta itse vihaan kroppaani ylikaiken! olen pienestä asti ollut hieman muita tytsyjä paksumpi, enkä edes tiedä miltä tuntuu olla laiha. olen silti suosittu ja itsevarma jnejne mutta sitten taas aina mietin makkaroitani ja paksuja reisiäni ja isoa takapuoltani ja vertailen paljon itseäni muihin tyttökavereihini. tiedän ongelmani, syön usein vaikkei aina olisikaan nälkä ja yleensä aina juon limppaa ja ns piilomässäilen, eli jos ketään ei ole kotona, mässytän jätskiä, karkkia ja mitä vain löytyy niin paljo kun napa vetää. olen polttanut nyt myös säännöllisesti 3vuotta tupakkaa. menee ehkä normi aski päivässä? ja olen käyttänyt nyt noin vuoden e-pillereitä seksin ehkäisyyn. laihduin vuosi sitten 8kiloa n. vuodessa, ja epäilen sen johtuvan silloisesta tupakoinnin aloittamisesta :o nyt sitten on taas kilot kertyneet takaisin. mikään ei motivoi minua liikkumaan eikä syömään paremmin. mikä auttaisi? ja en haluaisi niinkään laihduttaa, vaan laihtua. vaikka vuodessa 10kiloa? apua nyt :(

3

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgtkh

Mä olen 18v ja oon laihtunut viime vuoden aikana 72,4kg--> 63,5kg. Pituutta 167cm. En oo kauheesti liikkunut, vaan vähentänyt syömistä. Jätin juuston leivän päältä, kaakaon, vähemmän leipää, pienemmät annokset yms. Hitaasti mutta vasmasti. Olisi tarkoitus heinäkuun loppuun mennessä laihtua bikinikuntoon.

• Itse olen18-vuotias, pituutta vain 153 cm. Aloitin laihduttamisen 67 kilosta vuoden alussa. Nyt paino on 53 eli hyvin on kiloja lähtenyt. Minä olin ylipainoinen, sinä et. Mistä ihmeestä vedätte tuollaisia painoindeksejä?

Jos haluat laihtua - siihen sinulla kyllä on varaa mutta lihava et ole - niin ei auta muu kuin herkuttelu vähemmälle ja lisää liikuntaa. Itselläni liikunta ei ollut aluksi mitenkään miellyttävää mutta nyt nautin siitä täysillä. :)

• älykäs ___

Vai että seksin ehkäisyyn e-pillereitä :D

Olet käsittänyt hieman väärin. Seksin ehkäisyyn riittää, että pitää housut jalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe