SIIS OMG!! MÄ OLEN IHASTUNUT!!!!

likka-85

Ja vielä ihan tuikituntemattomaan tyyppiin!!
Mä tein eilen sen kanssa töitä kaks tuntii samas huonees ja oltiin ihan kahestaa, mä vaan vaivihkaa vilkuilin sitä, ja huomasin että sekin vilkuili kyllä mua, mut en vaan saanut sanotuks sille yhtää mitään!! Hemmetti, mua kai vähän niinku ujostutti, ja mä en kyllä ujostele ikinä! huiiiiiii ihanaa!! :DD
mut mun vaan pitäs tässä nyt yrittää rohkastua, jos meinaisin jotain kontaktii siihen ottaa, koska meil loppuu koht duunit tuol ja sit en varmast näe sitä enää ikinä... tai sit voin vaan olla hiljaa ja toivoa, että se ehkä sanois jotain tai jotain voi ei apua! olo on kun pikku tytöllä!! :D

19

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesähormonimies

Ihastuminen on mukavaa, kunhan pitää järjen mukana. Varo vaan, ettei kyseessä ole joku varattu mies, joka käyttää ihastumistasi hyväksi ja iskee sinusta kakkosnaisen.

Pakko kysyä: Missä miehessä ihastuit? Pelkkään komeaan ulkonäköön?

• selvä tapaus

Kesäkiima iski. Riitti että oli joku mies lähellä koko päivän niin alko panettaa eli "ihastui".

• ...

No ei kai sitä voi muuhun ihastua kuin siihen mitä aistit poimii. Kuulo ja näköaisti varmaan tekee tempun pääasiassa jaa niistä painoa enemmän näköaistilla.

• selvä tapaus kirjoitti:

Kesäkiima iski. Riitti että oli joku mies lähellä koko päivän niin alko panettaa eli "ihastui".

ei kyllä mä oon kattellu sitä jo kohta kuukauden päivät, mut nyt vasta tajusin että menin ja ihastuin siihen.
        En edes niinkään ihastunut ulkonäköön, vaan koko sen miehen olemus saa mut tuntemaan kipinöitä.
        Eikä mua mitä panettamaan ole alkanut, vaan ihan oikeesti oon ihastunut siihen.
        Muutoin uskaltaisin helpostikin mennä juttelemaan, mut sillon kun oon tosissaan ihastunut niin ujostun.

• White wolf
        selvä tapaus kirjoitti:

Ihastuminen ei ole sama asia kuin se että alkaa panettamaan.

Kyllä tämän palstan tietyt miehet on tosi tyhmiä. Eihän ne osaa tunteita erottaa koska ei varmaan itse ole koskaan tuntenut mitään.

• likka-85

voi omg.... kyllä osaa ihmistä surettaa ja hävettää....
      Sain tänään katotuks kundin kädet ja tokihan sillä rengas oli sormessa... tein sitten työkaverilleni tilitystä tästä, sanoin siis että sil on sormus jne... sit juttu meni siihen, että onko homma niin, että hyvännäköset on mukavia ja kivoja ihmisiä,vai onko suurin osa niistä kusipäitä... minä sitten tuumasin, että moneen söpöön olen törmännyt, joiden luonne ollut kaikkea muuta kun mukavaa... sit vaan lisäsin että, mut siinä pojassa vaan on sitä jotainnnn... ja kuinkas ollakkaan, se oli hissukseen kenenkään huomaamatta hiippaillut samaan huoneeseen,.... grhhhmm... en sit tiedä, että miten paljon se kerkes kuulemaan, mut kovasti se ainakin punaseks meni kun minua vilkas pois lähtiessään.... surkeus...

• atm nyyh

Aiotko tehdä lisää isättömiä lapsia? Vaikuttaa vähän siltä.

• der kommentator

Sä oot ihan teinix.

• atm nyyh kirjoitti:

Aiotko tehdä lisää isättömiä lapsia? Vaikuttaa vähän siltä.

no enpä kuule ajatellut tehdä. Mulle riittää nämä kolme prinsessaa oikein hyvin, mutta seurustelua ei kai yksinhuoltajilta ole kielletty?
        Eikä mun lapset isättömiä ole, paitsi vanhin, syystä että sen isä on kuollut.
        Nuoremmilla kyllä on ihan isä olemassaan, se vaan sattuu olemaan täys paska.

• pikkupojat kiinnosta

taitaa likka-85:sta tulla kovaa vauhtia likainen yh-pedofiili. Näitähän suomessa riittää. Lopeta se nuorien poikien kyttäys ja ahdistelu siellä työpaikalla.

• pikkupojat kiinnosta kirjoitti:

taitaa likka-85:sta tulla kovaa vauhtia likainen yh-pedofiili. Näitähän suomessa riittää. Lopeta se nuorien poikien kyttäys ja ahdistelu siellä työpaikalla.

sei ole mikään nuori poika, enkä mä sitä kuinkaa voi ahdistella kun en uskalla sille mennä mitään edes juttelemaan.
        En usko, että tässä maailmassa yh-äidin ihastuminen olisi laissa kiellettyä, mut tiedä sitten että onko asiasta kertominen kiellettyä tällä palstalla...?

• der kommentator kirjoitti:

Sä oot ihan teinix.

jep, tälleen ihastuneena mulla tosiaan on olo kun teinillä

• Urpoja kaikki??

jooo,mikä helvetti tätä palstan väkeä vaivaa kun ensinmäisenä pitää olla vittuilemassa kaikille,oikeesti.Miks ei voi elää joskus jonkun myötä eikä ensinmäinsenä henkinen keskisormi pystyssä.
      Koneesta löytyy sellanen nappi misä lukee Power,käyttäkää sitä jollei ole parempaa sanomista.

• harvemmin täällä mitään kunnon keskustelua saa mistään aikaseks. Joku tekee oikeesti hyvän alotuksen jostain aiheesta, pari asiallista vastausta tulee, ja lopulta se homma menee jonkun haukkumiseks.
      Tänne pitäs saada joku "haistakaa kaikki vittu" osio, missä sais halukkaat päätään aukoa niin paljon kun sielu sietää, ehkä sitten tälläkin palstalla pystyis edes joskus keskustelemaan asiallisesti...

• Eewuli.....

Joku joskus teki sellaisen aloituksen mutta siihen taisi sitten joku muu vastata, että on kivempaa laittaa vittuiluvastaus sellaiseen kohtaan mihin se ei edes kuuluisi. On kuulemma hauskempaa aiheuttaa ihmiselle itselleen pahaa oloa kuin erikseen haukkua haukkumisketjussa.

• janauris

Jep jep. Lisää vaan lapsia pukkaamaan. Ja kannattaa ensimmäiseksi kertoa olevansa YH, niin näkee kuinka montaa vielä kiinnostaa. Veikkaan, ettei juuri ketään.

• kuules, mä olen äiti, ja ylpeä siitä! jos se jollekin on ongelma, että mulla on lapsia, ni mä tuskin siinä mitään menetän.

Ja ihan tiedokses, kyllä muuten olis kiinnostanut montaakin, vaik niitä lapsia onkin

• ihanaa ihanaa

No älä vaan oo hiljaa, vaan sano sille jotain jos se vaik on ujo eikä itse uskalla sanoo mitään. pyydä sitä kahville tai kävelylle rantsuun ja pyydä sen numero ainakin heti

• en uskalla mennä puhumaan sille yhtään mitään.... :D
        mut ei kyl enää ole tarvettakaan, sillä on se sormus joten that's it.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5370
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4816
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3926
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3790
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3318
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2656
    Aihe