Paljonko maksaa liikkeessä suurin piirtein ison farmarin pesu vahaus.
Olen hankkimassa isoa farmaria ja mietin raaskiiko ostaa punaista, koska sellainen väri haalenee vielä silmiin pistävämmin kuin muut värit ilman vahausta..
Hämeenlinnan/Tampereen lähialue kiinnostaa etenkin.
Ison farmarin vahaus
7
163
Vastaukset
- Onkos auton
ostopäätöksen ainoa kriteeri se mitä pesu ja vahaus maksaa?
Mulla ainakin muut asiat ovat olleet vähän tärkeämmällä sijalla. - kkkkkkkkkkjjjoolkolk
Samanverran ne kaikki henkilöautojen myllytys-vahaukset maksaa... 100euroa alkaen hinnat ja siitä 250euroon, taitaa olla yleinen hintataso.
Ei sillä väliä, onko autosi farkku vai sedan. - frangröbbä
voi -ittu,vai ostopäätökseesi vaikuttaa vahauksen hinta,onkohan sulla siellä korvienvälissä kaikki palikat ollenkaan kohdallaan,kantsis mennä tarkistamaan
- tein itse - säästin
Kärcher-painepesuri 179 €
Autoglym-vaha 10 €
omaa työtä 1,5 h- suhteellinen säästö
Samoin, paitsi että painepesurin sijaan käytin huoltoaseman pesupaikkaa. Poletit 4 €
Vaha pullosta suunnilleen 2 €
Omaa työtä 1,5 h.
Korkea auto vaatii apuvälineitä. Peräkontista otettu muuttolaatikko korokkeeksi auton katon vahaamisen ajaksi ei maksa mitään. Siinä säilytetään pesun ja vahaamisen tarvitsemia välineitä autotallin nurkassa silloin kun niitä ei käytetä.
- Autotonautoilija
Ja millähän perusteella te haukkujat päättelitte, että ostopäätökseeni vaikuttaisi ainoastaan väri?
Jos haluan ostaa auton X, ja niitä on kaksi potentiaalista muutoin samanlaista yksilöä lähialueen autoliikkeissä, niiden ainoana erona vain väri, niin kyllä, uskokaa tai älkää mietin silloin kumpi väri on parempi. - evklwkqlwkd
hämeenlinnas on mun auton kevyt myllytys ja vahaus ollu n 50-70 euroa(riippuen työn määrästä,ihan mattapintaseks en edes laskenu).ja paikka on jukan special fix kaurialas.se on kaurialankadun ja uhrikivenkadun kulmas.Hinta/laatu suhde loistava.¨samoin vanajantien pesu tekee vahauksen n50-70 hintaluokkaan.mut mun silmään punainen väri ei sovi isoon farkkuun(jollei viinipunista tarkoita)ja kyl uudehkoissa autoissa on lakkapinta eli ei se väri vaikuta ihan niin paljon haalistumiseen.toki mustasta tulee matta himmeäl lakkapinnal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497