Ison farmarin vahaus

Autotonautoilija

Paljonko maksaa liikkeessä suurin piirtein ison farmarin pesu vahaus.

Olen hankkimassa isoa farmaria ja mietin raaskiiko ostaa punaista, koska sellainen väri haalenee vielä silmiin pistävämmin kuin muut värit ilman vahausta..

Hämeenlinnan/Tampereen lähialue kiinnostaa etenkin.

7

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkos auton

ostopäätöksen ainoa kriteeri se mitä pesu ja vahaus maksaa?
      Mulla ainakin muut asiat ovat olleet vähän tärkeämmällä sijalla.

• kkkkkkkkkkjjjoolkolk

Samanverran ne kaikki henkilöautojen myllytys-vahaukset maksaa... 100euroa alkaen hinnat ja siitä 250euroon, taitaa olla yleinen hintataso.
      Ei sillä väliä, onko autosi farkku vai sedan.

• frangröbbä

voi -ittu,vai ostopäätökseesi vaikuttaa vahauksen hinta,onkohan sulla siellä korvienvälissä kaikki palikat ollenkaan kohdallaan,kantsis mennä tarkistamaan

• tein itse - säästin

Kärcher-painepesuri 179 €
      Autoglym-vaha 10 €
      omaa työtä 1,5 h

• suhteellinen säästö

Samoin, paitsi että painepesurin sijaan käytin huoltoaseman pesupaikkaa. Poletit 4 €
        Vaha pullosta suunnilleen 2 €
        Omaa työtä 1,5 h.

Korkea auto vaatii apuvälineitä. Peräkontista otettu muuttolaatikko korokkeeksi auton katon vahaamisen ajaksi ei maksa mitään. Siinä säilytetään pesun ja vahaamisen tarvitsemia välineitä autotallin nurkassa silloin kun niitä ei käytetä.

• Autotonautoilija

Ja millähän perusteella te haukkujat päättelitte, että ostopäätökseeni vaikuttaisi ainoastaan väri?

Jos haluan ostaa auton X, ja niitä on kaksi potentiaalista muutoin samanlaista yksilöä lähialueen autoliikkeissä, niiden ainoana erona vain väri, niin kyllä, uskokaa tai älkää mietin silloin kumpi väri on parempi.

• evklwkqlwkd

hämeenlinnas on mun auton kevyt myllytys ja vahaus ollu n 50-70 euroa(riippuen työn määrästä,ihan mattapintaseks en edes laskenu).ja paikka on jukan special fix kaurialas.se on kaurialankadun ja uhrikivenkadun kulmas.Hinta/laatu suhde loistava.¨samoin vanajantien pesu tekee vahauksen n50-70 hintaluokkaan.mut mun silmään punainen väri ei sovi isoon farkkuun(jollei viinipunista tarkoita)ja kyl uudehkoissa autoissa on lakkapinta eli ei se väri vaikuta ihan niin paljon haalistumiseen.toki mustasta tulee matta himmeäl lakkapinnal.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe