Paljonko maksaa liikkeessä suurin piirtein ison farmarin pesu vahaus.
Olen hankkimassa isoa farmaria ja mietin raaskiiko ostaa punaista, koska sellainen väri haalenee vielä silmiin pistävämmin kuin muut värit ilman vahausta..
Hämeenlinnan/Tampereen lähialue kiinnostaa etenkin.
Ison farmarin vahaus
7
154
Vastaukset
- Onkos auton
ostopäätöksen ainoa kriteeri se mitä pesu ja vahaus maksaa?
Mulla ainakin muut asiat ovat olleet vähän tärkeämmällä sijalla. - kkkkkkkkkkjjjoolkolk
Samanverran ne kaikki henkilöautojen myllytys-vahaukset maksaa... 100euroa alkaen hinnat ja siitä 250euroon, taitaa olla yleinen hintataso.
Ei sillä väliä, onko autosi farkku vai sedan. - frangröbbä
voi -ittu,vai ostopäätökseesi vaikuttaa vahauksen hinta,onkohan sulla siellä korvienvälissä kaikki palikat ollenkaan kohdallaan,kantsis mennä tarkistamaan
- tein itse - säästin
Kärcher-painepesuri 179 €
Autoglym-vaha 10 €
omaa työtä 1,5 h- suhteellinen säästö
Samoin, paitsi että painepesurin sijaan käytin huoltoaseman pesupaikkaa. Poletit 4 €
Vaha pullosta suunnilleen 2 €
Omaa työtä 1,5 h.
Korkea auto vaatii apuvälineitä. Peräkontista otettu muuttolaatikko korokkeeksi auton katon vahaamisen ajaksi ei maksa mitään. Siinä säilytetään pesun ja vahaamisen tarvitsemia välineitä autotallin nurkassa silloin kun niitä ei käytetä.
- Autotonautoilija
Ja millähän perusteella te haukkujat päättelitte, että ostopäätökseeni vaikuttaisi ainoastaan väri?
Jos haluan ostaa auton X, ja niitä on kaksi potentiaalista muutoin samanlaista yksilöä lähialueen autoliikkeissä, niiden ainoana erona vain väri, niin kyllä, uskokaa tai älkää mietin silloin kumpi väri on parempi. - evklwkqlwkd
hämeenlinnas on mun auton kevyt myllytys ja vahaus ollu n 50-70 euroa(riippuen työn määrästä,ihan mattapintaseks en edes laskenu).ja paikka on jukan special fix kaurialas.se on kaurialankadun ja uhrikivenkadun kulmas.Hinta/laatu suhde loistava.¨samoin vanajantien pesu tekee vahauksen n50-70 hintaluokkaan.mut mun silmään punainen väri ei sovi isoon farkkuun(jollei viinipunista tarkoita)ja kyl uudehkoissa autoissa on lakkapinta eli ei se väri vaikuta ihan niin paljon haalistumiseen.toki mustasta tulee matta himmeäl lakkapinnal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780