karkotus

kesäjäätelö

onko kukaan onnistunut pääsemään eroon paskasta ex-miehestä niin että ukko karkotettiin Suomesta?
Onko mulla toivoa, muuten kiusaa ja kiusaa.....kusipää......

18

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitsä läksit?

Itsehän sinä sen miehen tänne halusit. Kanna nyt vaan omien valintojesi seuraukset. Ei ole muiden tehtävä siivota sinun jälkiäsi.

• 5 + 7

Samaa mieltä. Et sinäkään halua minun ongelmiani ratkoa joten selvitä vaan itse sotkus.

• Ei ole ei

Tunnen yhden blondin, joka toi marokkolisen kriminaalin Suomeen,

Ei uskalla kuin pakoilla nykyään ja jos ilmoittaa polisiile, äijä on luvannut tappaa.

Tyhmyydestä sakotetaan ja hyvä niin. Ei se koskaan muuten lopu...

• kesäjäätelö

miksi aina luullaan että toin miehen tänne, tapasin Suomessa, oli jo itse tullut tänne, ja tietysti alussa valehteli ja lirkutteli vaikka mitä.
      Eikö tule asiallisia vastauksia, kiitos.....

• eienääikinä

yritin päästä eroon laki ei kumminkaan toiminut olisi pitänyt varmaan olla enemmän näyttöä poliisille kuten lyöntiä tms. "vakavaa", mies asui jo valmiiksi maassa oleskeluluvasta en tiedä, mies oli irakilainen ja mm. sekaantui alaikäisiin tyttöihin, yhä metsästelee niitä kaupungilla yms..

Tallenna kaikki miehen soitot,viestit,sähköpostit ja muut yhteydenotot ja häirinnät voit näyttää niitä poliisille jos se auttaisi pääsemään eroon että karkotettaisiin, voit myös yrittää hankkia lähestymiskieltoa. Jos vaihdat numerosi mies voi yrittää kalastella sitä kavereiltasi tai sukulaisiltasi..

• neuvooo

voit myös yrittää kirjoittaa migriin..

• kaikkisamaa..

minkä maalainen ex-mies?

• ex-lehmä

itse hain eron jälkeen oleskeluluvan peruutusta. mitään ei ole kuulunut ulkomaalaispoliisista kuukausiin,eli jää tänne ikuisesti. Harkitsen nyt lähestymiskiellon hakemista. jos sekään ei auta niin vedän pesäpallomailalla paskaksi aina kun näen kotini lähelläkään. sakot ei haittaa kunhan pysyy visusti kilometrin päässä. turkkilainen äijäni metsästää tyttöjä jatkuvasti ja pannut paksuksi jo yhden. kertoo minulle aina hoidoistaan avoimesti retostellen. Viimeksi oli joku 2 lapsen sairaanhoitaja äiti joka etsi vakavaa suhdetta.että terveisiä hyksiin ettei sitä löydy ainakaan turkkilaisista

• mammamiamammamianmaa

kyllä poliisi niitä lupia peruu jos on rikoksia ja avioero tullut jos lupa oli avioliiton perusteella, tiedän kun kaverin miehen lupa peruttiin pari vuotta sitten. Nigerialainen.

• toinen ammuu

ex-lehmä,ota yhteyttä sinne ja kysy mitä ovat tehneet.........jos kertovat sulle kun olette ehkä jo eronneet

• Siitä sait

oppia ikä kaikki.

• hassan p.

Mun tapauksesta on jo aikaa, mutta silloin toimi 3 erillisen rikosilmoituksen teko. Niillä perustein oleskelulupaa ei myönnetty (jatkettu), kun olin laittanut avioeron vireille, eikä tyypillä ollut muita siteitä Suomeen. Melko lyhyessä ajassa seurasi "saatettu maastapoistaminen", menolipulla.

Tsemppiä sinne. Elämä voittaa.

• kesäjäätelö

kiitos asiallisista vastauksista.

• kurdistankooooo

miten on vaikuttaako se asiaan onko lapsen huoltaja vai ei?

• kljAÄJFjfopöJ

Tietenkin haluaisit miehen pois maasta, mutta hänelläkin on oikeutensa. Paras kun opettelet elämään iolman miestä. Voisit vaikka vaihtaa asuinpaikkaa etkä kertoa siitä miehelle. Voisit saada jopa poliisin suojelua. Voisit olla kerrankin luvalla se uhri ja lakata taistelemasta. Kyllä poliisit tällaisen asetelman tuntee.

• Asiallinen vastaus

Muuta itse pois maasta. Pääset eroon sinulle niin raskaasta miehestä eikä sinunlaisia terroristien maahantuojia täällä kaivata muutenkaan.

• nimi merkki

Miten saa juopon hullun suomimiehen karkotettua maasta jonnekin huitsinnevadaan?

• Ei mitenkään

koska Suomi on hänen kotimaansa.

Suomalaiset miehet eivät kuitenkaan matkusta Afrikkaan kiusaamaan, petkuttamaan ja pahoinpietlemään paikallisia naisia. Ei siitä mitään tulisikaan, koska saisivat puukon sisuksiinsa naisen suvulta.

Sielläpäin ollaan katsos "tosimiehiä."

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe