Mies, miksi jäät häiriköimään???

ei.enää.näitä.kiitos

Eikö mielestäsi naisellakin ole oikeus päättää haluaako jatkaa deittailua vai ei, vai onko se sinusta vain miesten yksinoikeus?
Jos nainen on sinuun tutustuessa joutunut toteamaan ettei suhteestanne tulisi mitään ja on kohteliaasti ilmoittanut ettei ole enää kiinnostunut deittailemaan, niin miksi et osaa käsitellä asiaa kypsästi kuin aikuinen vaan

- raivoat, haukut naisen, hänen persoonansa, ulkonäkönsä, kiroilet ja huorittelet
- vainoat monta kuukautta:
- lähetät satoja (!!!) vihaisia ja syytteleviä meilejä, tekstiviestejä
- yrität soittaa taukoamatta ympäri vuorokauden
-lopulta uhkailet tekeväsi itsellesi vahinkoa jos sinulle ei vastata

...ja koko tämä helvetti vain kolmen treffikerran jälkeen...

Hatunnosto kaikille niille jotka uskaltavat tutustua netissä! :)

19

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvosta Vaari

Pitäisikö harkita lähestymiskieltoa...kuulostaa aika pahalta..

• asdfqwerty_M85

Monet miehet näillä saiteilla eivät välttämättä monilla treffeillä ole aiemmin käyneet ja saattavat kolmannen kerran kohdalla olla jo aikamoiset pilvilinnat rakentaneet.

Toiset vetäytyvät itseensä ja haukkuvat sitten naisia näillä palstoilla mutta löysit sitten näköjään vähän ekstrovertimmän tyypin..

• hulluja ei hallita

Huh huh.

Itseni on "onneksi" haukkunut jo netin puolella muutama tyyppi, niin että en ole erehtynyt heidän kanssaan treffeille asti lähtemään. Pari on aloittanut haukkumisen jo ekassa viestissään, eli ei ole vielä edes keskusteltu kun äijä syytää solvauksia.

Minkä takia jotkut suomalaiset miehet vihaavat naisia niin helvetisti että pitää päästä aukomaan päätä jokaiselle naiselle jonka jonkinlaiset yhteystiedot vaan jostakin löytää?

• hyvä kysymys :/

• hullut miehet

Minäkään en ole treffeille asti onneksi eksynyt tuollaisten tapauksien kanssa mutta olen silti saanut kuulla huorittelua ja rähjäystä jos olen vain kohteliaasti sanonut että tällä kertaa ei oikein napannut hänen profiilinsa mutta onnea vielä etsintään. En ymmärrä miksi jotkut kilahtavat siitä ihan täysin, aivan kuin koko deittisivu olisi vain miehiä varten jotka poimivat mieleisensä naiset ja naisilla ei ole asiaan mitään sanomista.

Toiset tapaukset sitten ehdottelevat todella härskejä ja kertovat etsivänsä vain panoseuraa heti ekassa viestissä ja sitten kun vastaat yhtä epäkohteliaasti takaisin niin alkaa taas kerran huorittelu ja raivoaminen. Jos minulla lukee profiilissani etten etsi seksiseuraa ja minulta sellaista vongataan niin silloin en kyllä vastaa ystävällisesti, miksi vastaisin?

Yleensä nämä rähisijät ovat minua 10 vuotta vanhempia miehiä (olen itse vähän päälle parikymppinen). Nyt olen laittanut sen ikäraja-jutun etteivät he voi lähetellä minulle viestejä (kun ei selvästikään ymmärretty tai haluttu ymmärtää sitä yläikärajaa jonka laitoin ensin) niin sitten niitä viestejä laitellaankin vieraskirjaan. Ihmetellään miksi viestit eivät kulje tai rähistään...

Ihan oikeasti, hakeutukaa hoitoon jotka tuollaista teette!

• hulluja ei hallita

Luulin, nelikymppinen kun olen, että 50 miehet tekevät tuollaista. Mutta näemmä siis kaikki miehet jotka katsovat että 10 v heitä nuoremmat naiset ovat heidän omaisuuttaan.

Kai sitä kuvitellaan että nuorempi nainen on suopea, myöntyväinen ja alistettavissa, ja kun ei olekaan niin alkaa riehuminen että nainen säikähtäisi. Tulee jopa mieleen että tyydytys jonka mies saa naisten pelottelusta menee samaan kategoriaan kuin itsensäpaljastajien ja jopa raiskaajien toiminta. Eivät nuo rähjäpetterit mitään naista oikeasti kai haluakaan, haluavat vain pelotella ja nauttia siitä kun naisella on paha olla.

• Ilkeä puh.häirikkö

Tiedän tunteen, se on ikävää koettavaa ja katuu että ikinä otti johonkin häirikköön yhteyttä. Mutta kun etukäteen ei aina tiedä, ja joskus jopa deittailusta seurannut tapailua, mutta kun ei natsaa niin ei. Miksi jotkut miehet eivät sitä hyväksy vaan täytyy roikkua ja lähetellä syyllistäviä ja ilkeitä tekstareita.

Itse olen saanut viime aikoina päivittäin ihan typeriä, hieman agressiivisia viestejä luultavasti vuoden takaiselta seurustelukumppanilta, jonka kanssa muutama kerta tavattiin. Aloin epäillä häntä pedofiiliksi, ja tein jutusta nopeasti eron , olisin muutenkin lopettanut, koska hän osoittautui aivan erilaiseksi kuin antoi ymmärtää chatissä ja puhelimessa.

Nyt hän alkanut taas vainota minua, en vastaa viesteihin, alussa erehdyin muutamaan viestiin ottamaan kantaa. Mitä minun täytyy tehdä, olen hieman ahdistunut? Kuinka hänet saisi kiinni, prepaid liittymä eikä muuta todistetta kuin viestit.

• Herra.S.Miäs

Pyydä se treffeille nii lähen mukaan ja poistan sen puhelimesta sun numeron lyön pataan sitä.. :)

• Herra.S.Miäs
        Herra.S.Miäs kirjoitti:

Pyydä se treffeille nii lähen mukaan ja poistan sen puhelimesta sun numeron lyön pataan sitä.. :)

"ja" lyön...

• nettiper****tä

Samanlaisia hulluja molemmissa sukupuolissa, turha tehdä kummastakaan
      suurenpaa syntisäkkiä. Akat vedättää myös tullen mennen, joten se siitä...

• viisastunut täti

Älkää hyvät naiset antako omaa puh.nroa tuikituntemattomille.Prepaid, jos on "pakko" soitella.
      Auton rekisterikin on sellainen, mistä saa osoitteen selville.Liian sinisiläinen ei saisi olla.
      Minulle ei onneksi ole tuollaisia häiriköitä eteen tullut, muuten vaan ei ole mitään varteenotettavaa eteentullut, puolin tai toisin.

• ....................

Niin no, tuskin näitä täysin häiriintyneitä tapauksia lukumääräisesti on paljon. Ei ole vielä naisten puolelta tullut muuta kuin joskus kovasanaiset haukut, kun en ole lattialuutuksi heti alkuun suostunut. Mutta jos on noin epätoivoinen, niin voisi olettaa, että hän on aktiivisemmasta päästä myös yhteydenottojen suhteen.

• ituerye

mutta miksi ap on suostunut sitten tapaamaan peräti 3 kertaa sitä miestä? Kyllähän siinä selvästi on ollut jotain kemiaa heidän välillään, ja mielenkiintoa sitä miestä kohtaan. Jos on liikkeellä vain vertaillakseen eri ihmisiä niin sen voi tehdä jo pelkän profiilin ja kuvan perusteella. Älä mene tapaamaan ketään ennen kuin olet nähnyt kuvan. Kyllähän se mies voi rehellisesti olettaa että olet ollut hänestä kiinnostunut, joten pelisäännöt muuttuvat, ja kyseessä on seurustelusuhde mielestäni. Mies on ottanut sen tosissaan ja vakavasti, sinä et, olit vain leikittelemässä. Jos suhde loppuu niin olet velkaa ainakin kunnollisen, oikean ja rehellisen selityksen hänelle niin kuin kenelle tahansa poikaystävällesi.

• joopa joo

Siis jos he ovat nähneet vain 3 kertaa niin mies on rinnastettavissa poikaystävään? Voi jeesus sentään, kuulostat itsekin tuollaiselta sairaalta stalkkerilta joka katsoo oikeudekseen jäädä häiriköimään jos nainen viheltääkin pelin poikki. Tuossa ei selvästikään ollut mistään seurustelusuhteesta kyse ja miehen käytös "eron" jälkeen on todella omituista ja pelottaavakin.

• ei.enää.näitä.kiitos

Ap vastaa. Tuo mies aatteli juuri tuolla tavalla kuin tämä nimim. "ituerye" että jo muutama tapailu on verrattavissa seurustelusuhteeseen ja treffailun päättäminen oli hänen mielestä "petos". Hän vertasi treffailun päättymistä avioeroon. Hänen mielestä treffailun lopettaminen kertoo siitä että se päättäjätyyppi on pelkkä hyväksikäyttäjä koska ensin "antaa ymmärtää mutta sit kuitenkin jättää leikin kesken". Mä "jätin leikin kesken" koska miehestä alkoi kolmannella treffikerralla tulla esiin epäterveitä ja sairaalloisen omistavia piirteitä.

Vain treffailu on keino TUTUSTUA toiseen ja sitä kautta tehdä päätös haluaako sen vastapuolen elämänkumppanikseen. Ei sellaista asiaa mitään valokuvaa tuijottelemalla päätetä. Kyllä mun mielestä jokaisella ihmisellä on omalla tahollaan vapaus tehdä se päätös suhteen alkamisesta ja häiriköinti ei ole ikinä tervettä eikä hyväksyttävää käytöstä.

• ituerye

ituerye korjaa: tietysti olet oikeassa lopettaa koko juttu jos miehestä ilmene sairaalloisia piirteitä...en sitä tarkoittanutkaan etteikö voisi ja pitäisikin ehdottomasti lopettaa. Mutta itse olen törmännyt sellaisiinkin tyyppeihin, jotka haluavat tuntea sinut, imeä sinun henkilökohtaisesta elämästäsi kaiken mahdollisen tiedon irti, ja sinä uskot että hän on oikeasti kiinnostunut, kunnes sitten löytää sinusta kaiken tietojesi penkomisen jälkeen jonkun naurettavan pienen vian, tai vielä todennäköisemmin löytääkin paremman ehdokkaan, yllättäen olet heille historiaa, ja sinua on vaan hyväksikäytetty heidän tylsään elämäänsä sillävälin kunnes se parempi löytyy. Arvaappa turhauttaako sellainen käytös? Mitään väärää et ole tehnyt, ja olit vain tylsän hetken täyte. Itse olen tympääntynyt tällaiseen. on sekin eräänlaista hyväksikäyttöä. Ja uhriksi joutuminen on erittäin masentava kokemus etenkään jos ei ole saanut mitään kunnon selitystä, mutta kai se pitää vaan hyväksyä osana tätä peliä. Eikä tietenkään pidä ryhtyä häiriköimään. En tarkoittanut että se tyyppi olisi poikaystäväsi, vaan että lopeta se oikein kertomalla suoraan se syy.

• huh,hellettä...

hyvä et pääsee eroon jo "kättelyssä"tuollasesta tyypistä, mitä olis elämä jos jatkas, tuo haukkuminen kertoo jo paljon

• naisenlogiikka..

olen tavannut naisia jotka etsivät seuraa, chatissa ja tällä suomi24 treffipalstalla, mutta kun pitäisi tavata, siitä ei tulekkaan mitään.

eli nautitaan vain siitä kun puhutaan niitä näitä.

koska minä olen muutamaan tälläiseen nyt törmännyt, ilmeisesti kaikki naiset ovat samanlaisia!!!!

-

• jippiiiii

Miehen logiikka pääsi oikein kukkimaan edellisessä viestissä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3903
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3030
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2961
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      2055
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1163
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1156
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      28
      983
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      50
      951
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      944
    Aihe