tykkäävätkö palstan naiset
12
141
Vastaukset
- :)
Muuten kyllä, mutta kuva ei sytyttänyt.
- 2132154235435t
Näin kummallisen unen tatuoinneista, sellainen että kun tatuoijan piti tehdä lohikäärmettä, kun sillä nimellä tunnettu muutenkin itse, mutta se tatuoi koko vasemman ranteen ympäri jotain kiinalaisia merkkejä :)
Ihmisen alitajunta voi tehdä tuollaisia unia.
Nice. Nopsaan kun kattoi, niin tuli tää laulaja mieleen. Eiköhön tostakin joku ukon tee. Toivotaan että natsaa. :-) Heissulivei.
http://www.youtube.com/watch?v=bVkLCnlRo0EJoo, äkkiä katottuna ei löytynyt kuin yksi hieman huono puoli eli haettavan naisen alaraja mutta plussaa siitä ettei nyt ihan 16v ole haussa, mutta muuten ihan kaikin puolin kelpo tapaus.
Jos olisin treffimielessä liikkeellä niin luultavasti skippaisin tuosta alarajasta. Mä en teinityttöjen äitinä halua aikuista miestä lähellekkään tyttäriäni jos mies kerran voi noita teinejä katsella "sillä silmällä".- :-)
teksti ok, naama, hiukset ja tatuointi ei miellytä. Ei kovin ruudinkeksijän näköinen.
- pupunen_24
Liian vanha ja junttimainen. Nuo rasvaiset jutut ei lupaa muuta, kuin myötähäpeää kaveripiirissä. Mut mä lähden nyt rannalle esittelemään tissejäni.
Viikonloppuja! - nkjnjk
Jos tulisi vastaan huomaisin, että on komea mies mutta ei vain mun mieleen/tyylinen. Liian sliipattu. Pidän rennomman ja luonnollisemman näköisistä miehistä.
- tahti_sade
Jep; mutta myöhäistä.
Joo kyllä ihan ok, ei vaan mun makuuni.
- miksi ei
Mutta huomasin että olen hnen makuun liian vanha. Muutenkin ihmetyttää, että twinitytötkin kelpaisivat, kun itselle ajatus 19v pojasta on mahdoton. Vähintään 25 pitäisi olla ja sekin epilyttäisi, ei 30 ainakin että olisi jotain yhteistäkin. 42v olen ja sori kirjotusvirheet, kun tämä kosketusnäppis on niin pieni eikä jaksaa korjata.
- xMila
Ei huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229