vois tissutella ja pittää hauskaa teiän kaikkien kanssa siveellisesti
onko hyvä idea???
pitäiskö miun ostaa tänään muutama kalja kotiin
15
68
Vastaukset
- mä.
taas mietin et lähtisinkö terassille, tuutko mukaan?
- palstan naiset :)
ON! TEE NIIN !
- rose18
E
I
o
l
e
h
y
v
ä
i
d
e
a
paitsi jos se jää vaan siihen 2-3 plo kaljaan, niin
K
Y
L
L
Ä - 1+6 kaljaa vähintään
Eikai niitä kalsarikännejä yksin kotona voi ilman kaljaa tempasta?
anteeksi menin ja ostin 8 tölkkiä lapinkultaa, unohdin tarkistaa mitä mieltä olette
- isoa vai pientä
?
- tahti_sade
Aivan väärä merkki!
Jonkinmoista (merkki)uskollisuutta olisi hyvä harrastaa :)
On kylmä juoma aina hyvää, itse laitan nyt pelkkää vettä ja käväsen kohta kaupassa ostamssa jotakin mehua en halua juoda makeita nyt.
Ajattelin jos löytäisin vesimelonin, se olisi tosi hyvää kylminä siivuina.
Mutta jos tää helle jatkuu niin, mun on pakko alkaa nukkuu 3 tunnin tirsat huomenna, ja maalaan sen makkarin seiniä yöllä la-su. Maanantaina tulee ne sängyt ja en jaksa maalata tässä kuumuudessa.- lämpöäriittääkyllä
Kävin juuri tuossa kaupasta ostamassa kevyttä ruokaa ja muutaman kaljan, 30c näyttää mittari.
Aika lämmintä oli. kaks tölkkii jo juonut ihan kännissä prööt
Mä kävin hakeen laatikon Sandelsia. En tiiä mitä tuon kans tekis. Muutama on tässä nyt mennyt nahkaa grillatessa ja lasten kanssa polskiessa.
miehellä on asiat hyvin , hatun nosto asioiden puolesta.
voin rehellisesti tunnustaa että oon pikkasen kade.monte24 kirjoitti:
miehellä on asiat hyvin , hatun nosto asioiden puolesta.
voin rehellisesti tunnustaa että oon pikkasen kade.Jaa...aina vois olla paremmin ja aika vähästä voi kaikki mennä huonommin. Mutta just ny on ihan ok. Mitä panetus vaivaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543350
- 382605
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232438
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1502388- 402381
- 412175
- 281981
- 1081822
- 361805