mitä vessatuoksuttimia käytätte peittääksenne pahat hajut??

miul on gucci envy hajuvettä vessaraikastimena

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mitään koska ne aiheuttaa yskää.
      Mulla on iso tulitikkurasia esillä jota voi polttaa ja esillä mäntynestesaippua sitä kun ruiskuttaa pönttöön ja vetää ilma raikastuu.

• tahti_sade

Mäntyneste on tosiaan parasta.

• Lihavan tuska

Paistelen nyt jauhelihaa paistinpannulla pienellä lämmöllä kun sen sulattava otettuani pakastimesta. Asun hki. Siivousapu olisi tervetullutta. Jotain vastapalvelustahan sitä olisi keksittävä työpanokselle, joten ruokaa saisit syödä. Jos muistat sen paistoksen, jota olen alkamassa tekemään niin käytän siihen kastikkeeksi punaviini jonkun lasillisen.

• tahti_sade kirjoitti:

Mäntyneste on tosiaan parasta.

Juu ja kun sitä vielä hiukkasen laimentaa suihkepulloon käy ihan hajusteenakin, Sellaiset luonnontuoksut ovat parhaita, olen laittanut pölynimuripussin 2tl vanilliinisokeria se antaa mukavan tuoksun kun imuroi.
        Tosin useila ei enään ole niitä näitä vanhoja imureita joissa on nämä pussit.

• Gucci ei muuhun kelpaakaan, kuin vessanraikastimeksi.

Meillä täällä maalla on ulkovessa, joten ei ole onkelmaa ... pitää vaan toivoo tuulisia päiviä ;)

• monte24

oon kuullut et maalla on ulkohuussissa iskenyt miehen kulkusiin karannut minkki

• Ulkohuussin tyhjentäminen ei ole mukavaa hommaa.
        Oon senkin kerran tehnyt mummon mökillä.

• monte24 kirjoitti:

oon kuullut et maalla on ulkohuussissa iskenyt miehen kulkusiin karannut minkki

Huh... en haluaisi ... joskus lapsena istuin ulkohuurin rappusilla ilmakiväärin kanssa ja odottelin rottia ;)

Paska ampuja, kun en yhteenkään vipeltäjään osunut. Ehkä hyvä niin. Aikuiset sitten ottivat ohjat käsiinsä ja myrkytti koko rottaperheen. Rottaparat. Toisaalta aika karmee ajatus, että olis talttahampaat kasseissa kiinni ...

• weawery kirjoitti:

Ulkohuussin tyhjentäminen ei ole mukavaa hommaa.
        Oon senkin kerran tehnyt mummon mökillä.

Mä olin eräällä leirillä lähellä joutuu siihen, mut onnistuin keplotteleen muihin nakkihommiin. Siellä oli sellanen kiintee koulutuskeskus metsikössä, mihin oli rakennettu sellanen 'suora kutonen' :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8943
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6810
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6570
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5491
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5083
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3551
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3385
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3142
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2942
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2926
    Aihe