Kerro lisää dazun fantasioista! Sitten itke vähän päälle, kun olet niin kovasti kärsinyt joutuessasi kuuntelemaan niitä.
zisel!
8
64
Vastaukset
- zisel
En mä jaksa just nyt. Sitten kun kilahdan seuraavan kerran. Sun pitää päivystää täällä ahkerasti!
- dazu-Z
Pidä puhelin auki!
*itkeskelee* - zisel
dazu-Z kirjoitti:
Pidä puhelin auki!
*itkeskelee*Ei, vaan pidä SINÄ puhelin auki. Videoita ja kuvia tulossa, BUAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! *hieroo käsiään yhteen kuola poskella psykoottisena*
- dazu-Z
zisel kirjoitti:
Ei, vaan pidä SINÄ puhelin auki. Videoita ja kuvia tulossa, BUAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! *hieroo käsiään yhteen kuola poskella psykoottisena*
Oon yksin kotona, kun monte on kirpelan kanssa. ;(((((((
*itkeskelee* - zisel
dazu-Z kirjoitti:
Oon yksin kotona, kun monte on kirpelan kanssa. ;(((((((
*itkeskelee*No mutta sehän on hyvä kun heillä on seuraa toisistaan. Jos kirpelan miehestä tulee jotain ongelmia MUN montelle niin teippaan jonkun silmät IHAN OIKEASTI sillä jeesusteipillä jne :D
Noh, leikki leikkinä.
- j-hblkb-khnb
Kivaa kesää!!
- zisel
Kiitos samoin!
- dazu-Z
zisel kirjoitti:
Kiitos samoin!
Vastaa jo!
*itkee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938