on analysoitu Lady Gagan "Judas"? Huomiohuora raamatullisilla lyriikoillaan vai hienoa taidetta?
http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc
Mä en kyllä tykkää huomiohuorista yhtään. Biisi on tosi hyvä!
Joko täällä
25
80
Vastaukset
- zisel
Osaan muuten jo ulkoa ton videon tanssikoreografian :D
- zisel
Hitto että nää sanat on kyllä NIIIN hyvät! Harmi kun jotkut palstalaiset ei osaa kunnolla englantia:
Woah woah woah woah woah
I'm in love with Juda-as, Juda-as
Woah woah woah woah woah
Judas Juda-ah-ah, Judas Juda-ah-ah, Judas Juda-ah-ah, Judas GaGa
[Lady Gaga - Verse 1]
When he calls to me, I am ready
I'll wash his feet with my hair if he needs
Forgive him when his tongue lies through his brain
Even after three times he betrays me
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
I'll bring him down, bring him down, down
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
A king with no crown, king with no crown
[Chorus]
I'm just a Holy fool
Oh, baby, it's so cruel
But I'm still in love with Judas, baby
I'm just a Holy fool
Oh, baby, it's so cruel
Woah woah woah woah woah
Woah woah woah woah woah
[Lady Gaga - Verse 2]
I couldn't love a man so purely
Even prophets forgave his crooked way
I've learned love is like a brick, you can
Build a house or sink a dead body
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
I'll bring him down, bring him down, down
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
Ah-ah-ahhh-ow uh uh o
A king with no crown, king with no crown
Kyllä. Pidän monologia tässä avauksessani. - rose18
se vaan kopioi madonnaa..
ja perusteltiin että ne on kaukaista sukua.
mutta madonna olikin kaunis nuorena 8D- zisel
Jos mä rupeisin esiintyväksi taiteilijaksi niin vaikka kuinka tekisin jotain jonka omasta päästäni kehittelisin niin joku olis kuitenkin kerennyt tekee sen ennen mua. Voi olla että matkii tahallaan, en tiedä. Biisi ja varsinkin sanat on kyllä 10
- robert meronen
zisel kirjoitti:
Jos mä rupeisin esiintyväksi taiteilijaksi niin vaikka kuinka tekisin jotain jonka omasta päästäni kehittelisin niin joku olis kuitenkin kerennyt tekee sen ennen mua. Voi olla että matkii tahallaan, en tiedä. Biisi ja varsinkin sanat on kyllä 10
Lady Gaga olla mulattimiesten mieleen.
Minakin kuunneella.
No en tietystikkään kovasti tykkää tuosta uskontohöpinästä mutta sinänsä biisi on ihan kiva ja kuuntelen sitä monta kertaa päivässä. Kyllä mä pidän Gagaa aika taiteellisena. Videoita on mielenkiintoista katsella tarkkaan, kun siellä on aina vaikka mitä. Ei ihan perusmusavideoita.
Tässä loput sanoista:
[Chorus]
I'm just a Holy fool
Oh, baby, it's so cruel
I'm just a Holy fool
Oh, baby, it's so cruel
Woah woah woah woah woah
Woah woah woah woah woah
Ew!
[Bridge]
In the most Biblical sense,
I am beyond repentance
Fame hooker, prostitute wench vomits her mind
But in the cultural sense
I just speak in future tense
Judas, kiss me if offenced,
Or wear ear condom next time
I wanna love you,
But something's pulling me away from you
Jesus is my virtue,
And Judas is the demon I cling to
I cling to
[Chorus]
I'm just a Holy fool
Oh, baby, it's so cruel
I'm just a Holy fool
Oh, baby, it's so cruel
Woah woah woah woah woah
Woah woah woah woah woah
Judas Juda-ah-ah, Judas Juda-ah-ah, Judas Juda-ah-ah, Judas GaGa- zisel
Oho mulla jäi loput laittamatta...
Meillä oli muuten yks jätkä hoidossa joka sai kilarit joka kerta kun "päivän tekstissä" (eli na tai aa- tekstissä) mainittiin sana jumala :D Se rupes aina riehuu että "mikä vitun lahko tää oikeen on??" :D No en ihmettele yhtään. Mun mielestä myös sen jumala- sanan vois korvata jollain muulla sanalla, kuten korkeampi voima (se itseasiassa on jo käytössä monessa kohtaa) tai sitten "yliminä". zisel kirjoitti:
Oho mulla jäi loput laittamatta...
Meillä oli muuten yks jätkä hoidossa joka sai kilarit joka kerta kun "päivän tekstissä" (eli na tai aa- tekstissä) mainittiin sana jumala :D Se rupes aina riehuu että "mikä vitun lahko tää oikeen on??" :D No en ihmettele yhtään. Mun mielestä myös sen jumala- sanan vois korvata jollain muulla sanalla, kuten korkeampi voima (se itseasiassa on jo käytössä monessa kohtaa) tai sitten "yliminä".Suurin osa hulluista on jumalharhaisia/uskovaisia tms. Uskonnot kun sekoittaa ihmisen psyykettä aika pahasti. Tosin vetäähän ne puoleensa jo valmiiksikin epävakaita.
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Suurin osa hulluista on jumalharhaisia/uskovaisia tms. Uskonnot kun sekoittaa ihmisen psyykettä aika pahasti. Tosin vetäähän ne puoleensa jo valmiiksikin epävakaita.
Mä syön hatullisen paskaa jos ei sulla ole jotain henkilökohtaista uskovaisia ihmisiä kohtaan. Ei kukaan synny yhtäkkiä olemaan noin kärkäs. Kyllä jotain on tapahtunut, Eihän sun tietenkään tarvii täällä (ja varsinkaan täällä) kertoa itsestäsi mitään.
Mä itse olin saatananpalvoja 3 vuotta. Pisti nupin kyllä aika sekasin. Ja kun erosin siitä porukasta niin jouduin tietty lähtee täysin eripuolelle Suomea ettei mua tapeta. Siellä toisella paikkakunnalla "helluntailaiset" iski mun kimppuun ja yritti manata musta pahaa henkeä ulos. Mun psykologi sanoi että pysy kaukana niistä, ne sekottaa sut lopullisesti. zisel kirjoitti:
Mä syön hatullisen paskaa jos ei sulla ole jotain henkilökohtaista uskovaisia ihmisiä kohtaan. Ei kukaan synny yhtäkkiä olemaan noin kärkäs. Kyllä jotain on tapahtunut, Eihän sun tietenkään tarvii täällä (ja varsinkaan täällä) kertoa itsestäsi mitään.
Mä itse olin saatananpalvoja 3 vuotta. Pisti nupin kyllä aika sekasin. Ja kun erosin siitä porukasta niin jouduin tietty lähtee täysin eripuolelle Suomea ettei mua tapeta. Siellä toisella paikkakunnalla "helluntailaiset" iski mun kimppuun ja yritti manata musta pahaa henkeä ulos. Mun psykologi sanoi että pysy kaukana niistä, ne sekottaa sut lopullisesti.Pääset syömään heti :D
"Mun psykologi sanoi että pysy kaukana niistä, ne sekottaa sut lopullisesti. "
-Tän olen keksinyt jo kaaaaauan sitten. Se on todellakin totta.- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Pääset syömään heti :D
"Mun psykologi sanoi että pysy kaukana niistä, ne sekottaa sut lopullisesti. "
-Tän olen keksinyt jo kaaaaauan sitten. Se on todellakin totta.Papu, ei kukaan synny tollaseksi.
Jos mä oisin henkeen ja vereen satanisti ja julistaisin kaikille että "vittu mitään jumalia ja jeesusta ole!!" niin eikö mieleesi tulis että tää on lähtöisin jostain? Varsinkin jos tekisin pilkikaa uskosta kuten sinä? zisel kirjoitti:
Papu, ei kukaan synny tollaseksi.
Jos mä oisin henkeen ja vereen satanisti ja julistaisin kaikille että "vittu mitään jumalia ja jeesusta ole!!" niin eikö mieleesi tulis että tää on lähtöisin jostain? Varsinkin jos tekisin pilkikaa uskosta kuten sinä?Tietysti syntyy ja kasvaa. Ei siihen mitään sen kummoisempaa tarvita kuin tieto siitä että koko juttu on silkaa paskaa ja sitten seurailee vierestä mitä kaikkea pahaa siihen uskovat tyypit tekee. Osoittamalla naurettavuuksia, epäloogisuuksia yms. nakertaa myös pohjaa koko touhulta ja se pikku hiljaa tekee tulosta. uskonnot/uskomiset vähenee, ja maailma ja ihmiset pelastuu!!!!
"Jos mä oisin henkeen ja vereen satanisti ja julistaisin kaikille että "***** mitään jumalia ja jeesusta ole!!" ni"
-Itseasiassa.. jos uskoo saatanaan, täytyy uskoa myös jumalaan koska nehän on saman satukirjan fiktiivisiä hahmoja :D
Nyt on taas huuhaakiintiö tältä päivää käytetty, joten tämä tästä.
... jotenkin toi toistaa niitä vanhoja ideoita, joita sillä oli jo tuossa Bad Romancessa ..
Bad romance on parempi.- zisel
Ootko muuten lukenut ne jutut että se on saatananpalvoja? :D Ja noita juttuja on ollut jo kauan ennenkun Judas- biisistä tiedettiin mitään.
Lady Gaga, The Illuminati Puppet:
http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/lady-gaga-the-illuminati-puppet/
Lady Gaga, the Illuminati Puppet – Part 2
http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/lady-gaga-the-illuminati-puppet-part-2/
Noi Vigilant Citizenin sivut on tosi mielenkiintoset vaikkei mihinkään uskoiskaan.
Dokumentti: http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A zisel kirjoitti:
Ootko muuten lukenut ne jutut että se on saatananpalvoja? :D Ja noita juttuja on ollut jo kauan ennenkun Judas- biisistä tiedettiin mitään.
Lady Gaga, The Illuminati Puppet:
http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/lady-gaga-the-illuminati-puppet/
Lady Gaga, the Illuminati Puppet – Part 2
http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/lady-gaga-the-illuminati-puppet-part-2/
Noi Vigilant Citizenin sivut on tosi mielenkiintoset vaikkei mihinkään uskoiskaan.
Dokumentti: http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4AEmpä ole .. mutta mitä sitten, jos vaikka olisi? Naurattaa vähän noi saatananpalvojat, kun ne samalla tunnustaa Jumalan ylivallan oman 'jumalansa' suhteen ... mut mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo, niin kauan, kuin siitä ei ole haittaa muille. Niitä lapsien hautakivienkaatosessioita en ymmärrä ollenkaan..
Gaga tuntuu olevan sellanen tyyppi, et se hakee kaikkee erilaista, mikä luovalle taiteilijalle on aika hyvä ominaisuus. Minkä vuoksi katsoa maailmaa siitä samasta näjkökulmasta, kun taiteen avulla voi tuoda uusia kaikkien ulottuville.
Tykkään gagan tuotannosta... sillä on helmiä joukossa, mut osa se jutuista väistämättä floppaa ... itsensä toisto on sitä itseään...- zisel
temppuilija kirjoitti:
Empä ole .. mutta mitä sitten, jos vaikka olisi? Naurattaa vähän noi saatananpalvojat, kun ne samalla tunnustaa Jumalan ylivallan oman 'jumalansa' suhteen ... mut mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo, niin kauan, kuin siitä ei ole haittaa muille. Niitä lapsien hautakivienkaatosessioita en ymmärrä ollenkaan..
Gaga tuntuu olevan sellanen tyyppi, et se hakee kaikkee erilaista, mikä luovalle taiteilijalle on aika hyvä ominaisuus. Minkä vuoksi katsoa maailmaa siitä samasta näjkökulmasta, kun taiteen avulla voi tuoda uusia kaikkien ulottuville.
Tykkään gagan tuotannosta... sillä on helmiä joukossa, mut osa se jutuista väistämättä floppaa ... itsensä toisto on sitä itseään...Mä haluisin olla myös taiteilija joka tekee jotain erilaista mutta tuntuu että kaikki on jo tehty. Ja jonkun Gagan jälkeen - mikä olis uutta enää? :D Jotain joka shokeeraa - siis sillätavalla että tuo jonkun vähemmistön mielipiteen raakana silmille. Omasta päänupista kyllä lähtee sellasia juttuja että olisin hullujenhuoneella välittömästi kun alkaisin purkaa visioitani.
- zisel
temppuilija kirjoitti:
Empä ole .. mutta mitä sitten, jos vaikka olisi? Naurattaa vähän noi saatananpalvojat, kun ne samalla tunnustaa Jumalan ylivallan oman 'jumalansa' suhteen ... mut mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo, niin kauan, kuin siitä ei ole haittaa muille. Niitä lapsien hautakivienkaatosessioita en ymmärrä ollenkaan..
Tykkään gagan tuotannosta... sillä on helmiä joukossa, mut osa se jutuista väistämättä floppaa ... itsensä toisto on sitä itseään...Tai oikeastaan mähän olen jo taiteilija. Tää mun taide tosin on vähän sellasta "piilotaidetta" mutta kuitenkin kaikkien "plain sight".
zisel kirjoitti:
Mä haluisin olla myös taiteilija joka tekee jotain erilaista mutta tuntuu että kaikki on jo tehty. Ja jonkun Gagan jälkeen - mikä olis uutta enää? :D Jotain joka shokeeraa - siis sillätavalla että tuo jonkun vähemmistön mielipiteen raakana silmille. Omasta päänupista kyllä lähtee sellasia juttuja että olisin hullujenhuoneella välittömästi kun alkaisin purkaa visioitani.
Talking Heads ja David Byrne hyödynsi juurikin tuota ideaa. Sillä oli ihan sekosanoitukset ja laittoi liikkeelle huhun, että on skitsofreenikko. MIkään ei estä kokeilemasta, jos on vain aikaa ja energiaa touhuta.
- y.b. ei kirjautuneen
zisel kirjoitti:
Mä haluisin olla myös taiteilija joka tekee jotain erilaista mutta tuntuu että kaikki on jo tehty. Ja jonkun Gagan jälkeen - mikä olis uutta enää? :D Jotain joka shokeeraa - siis sillätavalla että tuo jonkun vähemmistön mielipiteen raakana silmille. Omasta päänupista kyllä lähtee sellasia juttuja että olisin hullujenhuoneella välittömästi kun alkaisin purkaa visioitani.
Sun pitäisi mennä mennä opiskelemaan jotain videon tekoa tai muuta vastaavaa jossa voit tehdä sitä taidetta, työpaja-tyyppiseen toimintaan, missä saa ilmaiseksi välineet käyttöön. Ei kukaan joudu videoista hullujenhuoneelle :) Kannattaa purkaa ne visiot just tekemiseen. Se selventää ajatuksia ja voi oikeasti tehdäkin taiteilijan. Olen tän ennenkin sulle sanonut, mutta sanotaan uudestaan :)
Käväisin tässä vaan pikaisesti, nyt muualle :) - :d
y.b. ei kirjautuneen kirjoitti:
Sun pitäisi mennä mennä opiskelemaan jotain videon tekoa tai muuta vastaavaa jossa voit tehdä sitä taidetta, työpaja-tyyppiseen toimintaan, missä saa ilmaiseksi välineet käyttöön. Ei kukaan joudu videoista hullujenhuoneelle :) Kannattaa purkaa ne visiot just tekemiseen. Se selventää ajatuksia ja voi oikeasti tehdäkin taiteilijan. Olen tän ennenkin sulle sanonut, mutta sanotaan uudestaan :)
Käväisin tässä vaan pikaisesti, nyt muualle :)HÄHÄ, ONHAN RAAKEL LIEKKIKIN NYKYÄÄN JOKU VITUN TAITEILIJA, BUHAHAHA..
miks et tykkää geniosta??? vai mistä huomiohuorasta puhut
- zisel
Nö höh nyt mun nöpönassuseni! (ei vittu :D )
Genio on mun idoli joten tässä kohtaa tarkoitin huomiohuoralla tietenkin Gagaa.
HEI MUUTEN!! Gaga ja Genio!! Salapoliitille hommia! Genio = Gaga tai toisinpäin!! XD zisel kirjoitti:
Nö höh nyt mun nöpönassuseni! (ei vittu :D )
Genio on mun idoli joten tässä kohtaa tarkoitin huomiohuoralla tietenkin Gagaa.
HEI MUUTEN!! Gaga ja Genio!! Salapoliitille hommia! Genio = Gaga tai toisinpäin!! XDmeen ulos lukemaan ku miun sisälukutaito on mitä on :(
- kundi.kundine
tää ei diggais kumpaakaa
Kopio tai Madonnan seuraaja - miten kukin haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713