muuten piinata kaikessa rauhassa ihmistä jos haluaa. Jos esimerkiksi soittelet jollekkin ihmiselle että "vittu mä tapan sut" ja käyt välillä potkii ovea niin ei siitä mitään tule. Ei myöskään siitä jos valelet bensalla talon seinää ja yrität sytyttää sen palaa.
Joo joo, tiedän mitä tähän vastataan mutta voin sanoa että puhun asiasta josta tiedän. Kyllä Suomessa saa kiusata ihmisiä ihan lain luvalla. Sakot tulee korkeintaan, ja lähestymiskielto.
Poliisitkin on sellasia että kun niille soittaa että hullu potkii ovea niin ne tulee paikalle ja hullu on mennyt piiloon. Sitten se tulee uudestaan potkii. Sitten soitetaan uudestaan että "taas se on täällä" ja hullu menee taas piiloon.
Sitten kun se hullu tulee ovesta läpi ja itseäsi suojellaksesi ammut sen niin se on tappo ja lähdet itse linnaan. Voi vittu.
Suomessa saa
6
<50
Vastaukset
- Mie themonte
Olisiko perhesurma voitu estää?
Poliisi ei uskonut uhkauksia
Jatkuvan uhkailun kohteeksi joutunut nainen ei saanut apua eikä poliisi toiminut ripeästi edes asemiehen ollessa talossa sisällä.
Christine Chambers, 38, ja hänen 2-vuotias tyttärensä Shania surmattiin julmasti kotonaan Britanniassa maanantaina, brittimediat kertovat.
Tapahtumaa edelsi pitkään jatkunut uhkailu. Chambers oli ilmoittanut ex-miehen viesteistä Essexin poliisille viimeksi kaksi viikkoa sitten, mutta virkavalta ei ollut puuttunut asiaan. Ensimmäisen kerran Chambers otti yhteyttä poliisiin jo kaksi vuotta sitten.
Ex-mies David Oakes, 50, oli lähettänyt yli sata uhkaavaa tekstiviestiä Chambersille.
- Hän eli pelossa. Hän oli soittanut poliisille lukuisia kertoja, nimettömänä pysyttelevä Chambersin naapuri kertoo BBC:lle.
Oakesin ja Chambersin piti käsitellä tiistaina huoltajuuskiistaa oikeudesta, mutta maanantaina Oakes toteutti uhkauksensa. Hän tuli aamuyöllä perheen kotiin aseistettuna. Chambersin vanhempi tytär Chelsea, 10, pakeni urhoollisesti ikkunasta ja juoksi lähistöllä asuvan isänsä luo, joka hälytti poliisit.
Isä Ian Flitt, 50, kertoi, että Chelsea oli tullut huutaen kauhusta ja kertonut, että Oakes oli pitänyt asetta sekä hänen että äitinsä suussa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011060813858882_ul.shtml- zisel
Hyi vittu!
Osataan sitä näköjään Briteissäkin. Tai oikeastaan oksettavimmat rikokset joita olen lukenut on Briteistä lähtöisin. - Suomessa lähdetään s
zisel kirjoitti:
Hyi vittu!
Osataan sitä näköjään Briteissäkin. Tai oikeastaan oksettavimmat rikokset joita olen lukenut on Briteistä lähtöisin..
siitä että kaikkeen on yhteiskunta syyllinen ja rikollista ei oikeestaan saa edes estää toimittamasta rikoksiaan
Jos joku kuolee sanotaan kuka käski juosta puukkoon
.
- kundi.kundine
sitä pitää toruu ja antaa keltane kortti. ja muistaa sanoo et seuraavast se on sit niinku suihkuun.
ei vaan siis kaikelle on syynsä, et niinku jos perehtyis syihi ja seurauksii eikä motkottais lopputulemast. korjaamal sitä syy- osastoo se juttu vois ehkä muuttuu toiselaiseks ilman virkavaltaa.
siis jos ei oo kyse hulluist. hulluille o turha puhuu järkee.- zisel
TIedän toki että on hyvä muistaa asioissa oma osuutensa eikä valita sitä helpointa reittiä - maata vaan ja parkua kun mua ahdistellaan.
Mistä sä siihen pelmahdit?? Pisti itsetutkiskelun (4. askel kesken kirjallisena mulla) käyntiin.
- kundi.kundine
mistäs tää, kaljakellunnast vissii tai jotai.
mut tsemppii hei sä oot iha hyvä tyyppi, tää lähtis jatkaan kelluntaa tai jotai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330