Tällaiset "mukavat" töppöset jalkaan lämpimällä ilmalla!
http://www.ellos.fi/dv/30-Kengat-Sandaalit/Bagheera/_/N-fxcZ1z13zz4Z1z141xe?Nr=290657
Vielä astetta pahempihan ovat "nirunaru-Jeesus-sandaalit"!
Joko kaikista simppelein varvastossu tai nätit kangaskengät naisilla ok.
Yleensä aika uskomatonta,että ihmiset jaksaa esitellä puutarha/mökki -jalkineissaan "parhaita puoliaan".YÖK!
Sandaali-TurnOff!
12
404
Vastaukset
- .......
Ei kai tuollaisia käytä kuin keski-ikäiset tädit tai sedät. Pahimmat käyttää terveyssandaaleja muualla kuin töissä.
- sandaalisanni
Koiraa ulkoilutettaessa käytän tollasia, koska flipflopit ei pysy kunnolla jalassa ja ei ne musta niin rumat oo.
- Silakkamies
Minä en yhtäkkiseltään pahemmin välittäisi ihmisestä joka rankkaa toiset kenkien perusteella. Saatan kyllä olla vähemmistössä nykyään.
- vanha täti jo
Mä kuulun keski-ikäsiin täteihin ja käytän urheilusandaaleja kesäseen aikaan. Ne on mukavat mun jaloille, ei purista, ei hierrä rakkoja ja niillä pystyy kävelemäänkin. Kangaskengät ovat hiostavia ja varvastossut hiertävät kivasti ihon auki varpaista. Tälläsellä tantalle on muutenkin se ja sama mitä kenkiä kesäsin käyttää.
- rosa-m
No onpas kyllä hirveät. Oikein silmät suli päästä.
- nainen25
Esitellä??? Kengät on jalkojen suojaksi tehty ja lähinnä liikkumista varten. Mitäs uskomatonta siinä on, että ihmiset kävelee mukavissa kengissä? Mulla ainakin on parhaat puolet ihan muualla kuin varpaissa. Itse oon tänään heilunut kontioissa, lenkkareissa, crocseissa jaa nyt ei ole kenkiä ollenkaan.
Mikä saa sut olettamaan, että naisten tehtävä on esitellä itseään?- Arrttu
Kaikkihan me pukeudumme pelkästään itseämme varten kun ihmisten ilmoille lähdemme.Emme siis ajattelekaan parempien/huonompien puolien esittelyä muille,olemme täysin moisesta ajattelusta vapaita..
googlaa nainen25 : "sarkasmi".
Kommentistasi päätellen luku nimimerkissäsi viittaa syntymävuoteen.
- Ranskalaiset korot
Niin no, suomalaisten naisten elo ja olohan tähtää ainoastaan käytännöllisyyteen, mikä sitten näkyy pukeutumisessa ja sitä kautta itsensä arvostamisessa (vrt.vanha täti jo- nimimerkkiin). Aika harvalla varsinkin keski-ikäisellä naisella on nätit kengät (ei tarkoita automaattisesti puristavia, hiertäviä jne.). Kengistä näkee elintason!
- Nainen itsekin
Samaa mieltä. Kuvottavaa katsella niin monien suomalaisten naisten kesäistä pukeutumista. Päällä voi olla joku suhteellisen nätti kesämekko ja sitten se pilataan urheilusandaaleilla. Astetta vieläkin pahempi, jos vielä nilkkasukat jalassa. Joka kesä kiinnitän juuri tähän seikkaan huomiota.
- näe myös itsesi
Nainen itsekin kirjoitti:
Samaa mieltä. Kuvottavaa katsella niin monien suomalaisten naisten kesäistä pukeutumista. Päällä voi olla joku suhteellisen nätti kesämekko ja sitten se pilataan urheilusandaaleilla. Astetta vieläkin pahempi, jos vielä nilkkasukat jalassa. Joka kesä kiinnitän juuri tähän seikkaan huomiota.
No, kerroppa tyyli-ikoni, oma pukeutumisesi ja kenkämallisi, että me arvottomat voisimme ottaa opiksi sinun viisaista sanoistasi. Yks nainen kertoi jossakin olevansa imagokonsultti ja antavansa toisille ohjeita pukeutumiseen. Itse pukeutui aina vaaleanpunaisiin urheilutoppeihin ja mustiin urheiluhousuihin ja pinkit tossut jalassa melkein säässä kuin säässä ;)
- sandaalipuuma
Aijai, vetäisenkin huomenna terveyssandaalit URHEILUSUKKIEN kanssa ihan kaikkien mieliksi. Ja sukat vedän polviin, niin ei kolota nilkkoja.
Hei oikeasti, tää ketju kuuluu osastoon "Cosmopolitan neuvoi, että mies pitää jättää, jos se tulee sukat jalassa sänkyyn". Jos joku rankkaa mut kenkien perusteella, niin voivoi. - kaikella on paikkans
Ai se on parhaiden puolien esittelyä kun... ulkoilee kauniilla säällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844