On minä, on minun ex, on bestikseni sekä on exäni ex. Exäni ex on myös bestis bestikseni kanssa. Ja exäni ex on myös minun hyvä kaverini. Huh kun olikin vaikeesti selitetty, mutta ihan selkeä jos miettii sekunnin tuota lausetta :D
Seurustelin exäni kanssa pari vuotta sitten, ja hän petti minua erään ystäväni kanssa (joka ei liity tähän tapaukseen tämän enempää). Täten opin täydestä sydämestäni vihaamaan exääni. Tätä ennen hän oli pettänyt myös hänen exäänsä, joka on siis tässä tapauksessa tämä "exäni ex".
Exäni ex pisti pitkäksi aikaa välit poikki exääni, niinkuin minäkin. Nyt hän on kuitenkin ruvennut olemaan taas ystävää hänen kanssaan, mitä luultavammin jossain määrin jälleen kerran ihastunut tähän huoraan. Exäni jopa asuu "kaverina" hänen tykönään. Siis tämän exäni exän luona.
Exäni ex ei kuitenkaan tiedä, että tämä bestikseni joka on myös hänen bestiksensä panee kulissien takana tätä exääni.
Minun niin tulenpalavasti tekisi mieli sanoa tälle exäni exälle (joka on siis myös minun hyvä ystäväni), tilanteen todellinen laita, mutta bestikseni on ehdottomasti kieltänyt sanomasta.
Jos sanon, niin luultavasti välit menevät poikki bestikseeni, ja tätä en haluaisi.
Jos en sano, niin minua "harmittaa" (tähän voimakkaampi sana) että exäni silti asuu exäni exän kämpässä, niin että tämä exäni ex silti elättelee toiveita tulevasta seurustelusta.
Mitähän ptiäisi tehdä? Olen miettinyt jotain anonyymia tapaa kertoa exäni exälle tästä tilanteesta, jolloin kaveruussuhde bestikseenikin säilysi. Ehkä.
Suurin syy, miksi haluasin sanoa tämän on se, että ihan oikeasti vihaan ja inhoan exääni tätä nykyä. Ja jos sanoisin, niin exäni jäisi tyhjän päälle, kun hänen välit menisivät aivan varmasti poikki tähän exäni exään, exäni exän toimesta siis.
Mitä te tekisitte?
ns. neliödraama
4
188
Vastaukset
- sukkish
Ööh. Hankkikaa sinne kyläänne enemmän miehiä niin ei tarvitse yhtä kierrättää.
- kettttttt
Kyllä täällä naisia on, mutta tämä kyseinen yksilö on sellainen, että hänee on helppo ihastua, ja hän ihastuu helposti moneen
- missäex?
Keksi seuraavalla kerralla nimet. Eihän tuota lue pirukaan.
- Yli 600 nussinut pel
Olisko aika aloittaa oma elämä? Kukanussii ketäkin peli kun ei loppupeleissä kiinnosta ketään. Tämä ex exsäni eksän exsä kun ei toimi kuin kuin rekkahuora suhteissa! Oppikaa nyt vittu nussiman oikeita ihmisiä... nämä kuvapellelle exän exät kun ei ole barbaraa parempia vaikka olisivat kuinka kirkasta muovia tahansa.
Vitun onnettomat päättämättömät limajuljaskat.... maailma on kusipäitä täynnä teidän lisäksenne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481