lupa etsiä?

eksynyt-

Mies ei halua avioitua kanssani, koska minulla on lapsi ennestään. Mitenköhän pitkälle tämä suhde kantaa? Itse haluaisin pysyvän suhteen, olla "turvalisesti" suhteessa, mutta antaako avoliitto jatkuvan "luvan" etsiä samalla toista naista? Kaksi kertaa olen saanut hänet kiinni treffipalstoilta sen jälkeen, kun kanssani on ollut vaikeampaa (esim väsymykseni lapsen sairauteen tai muuhun liittyen). On tosi vaikea erkaantua. Rakastan häntä ja pelkään yksinäisyyttä (kaksi vuotta olin täysin yksin eli en edes käynyt treffeillä ennen kuin hänet tapasin). Hän haluaa myös pitää taloudet täysin erillään eli maksaa vain ruokansa, ei muuta. Minä kustannan elämisen, huonekalut, pyyhkeet, petivaatteet, siivousvälineet, sähkön, asunnon jne jne. Kuitenkin joka päivä kun ajan töistä kotiin, tunnen itseni surulliseksi, kun minulla ei ole "oikeaa" perhettä.

11

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko nyt sinulla pysähtymisen paikka?

Mies on mielestäni osoittanut monin tavoin, ettei aio sitoutua sinuun emotionaalisesti mitenkään. Hän käyttää (ehkä tietämättään?) hyväkseen sinun pelkoasi. Hän luottaa siihen, ettet peloiltasi kykene hylkäämään häntä ja hän saa aikaa etsiäkseen sen varsinaisen kumppanin.

Miksi pelkäät yksin jäämistä? Olisiko se nyt elämän antama haaste johon sinun tulisi vastata ensin, ennen kuin mietitkään parisuhdetta? Niin kauan kuin pelko ohjaa valintojasi, joudut ojasta allikkoon vuosien saatossa.

• vanhatietäjä

No mies tuntuu olevan viisas. Pakkaa se kersa mennä aina miehen edelle pidemmän päälle, kokemusta on...

• eksynyt-

Lapseni rakastaa häntä kuin omaa isäänsä, koska muuta isää hän ei ole koskaan tuntenutkaan. Ja varmasti miehenikin rakastaa lastani. Ei hän muuten aina ensin kotiin tullessaan ottaisi lasta syliin/rutistukseen tai suukottaisi. Heillä on myös omat juttunsa, molemmilla juuret samalla suunnalla maapalloa. Tykkäävät samoista ruoista ja samasta musiikista. Kaipa se on geeneissä.

• äiti/nainen

tottakai lapsen pitääkin mennä aina miehen edelle. Jos ei mies sitä tajua, mies saa mennä.

• PuttePossu##

Miten olet miehen käräyttänyt treffipalstoilta? Oletko kenties itse "hieman tsekkaillut tarjontaa" ja huomannut miehesi ilmoituksen? Vai oletko kytännyt miehesi selaimen selaushistoriaa?

Huomaatko kuinka lapsellinen olet?

• lupa etsiä

Se johtuu siitä, että kerran hän itse oli unohtanut auki tietokoneelle treffipalstan viestisivun, jossa oli lähetellyt naisille viestejä. Tämä pilasi luottamuksen ensimmäisen kerran. Järjestelmällisesti en seuraa hänen selaushistoriaansa. Nämä pari kertaa olen ehkä ollut lapsellinen, mutta katsoin tosiaan selaushistorian ja ilmoitin kyllä hänellekin ja näytin, mistä historian näen. En hänen sivuiltansa, vaan omilta sivuiltani, joka kerää historian kaikkien käyttäjien sivuilta (järjestelmänhallintasivut). Itse en ole tsekkaillut tarjontaa treffipalstoilla. En pidä profiilia. Olen sen luonteinen, että en osaa enkä halua pettää. Facebook sivut minulla on, mutta mieheni on ne nähnyt, on nähnyt kaikkien kavereideni kuvat ja tietää syyt, miksi kukakin on kaverini. MInä en "kerää" kavereita facebookissa eikä heitä sen vuoksi ole kovin montaa. Pääasiassa vain varsinaiset ystäväni ja sukulaiseni. Jos tapaan jonkun ihmisen, oli hän ystävä tai sukulainen, kerron miehelleni tarkkaan, ketä tapaan ja missä ja koska. Tai jos joku soittaa, selvitän hänelle aina, kuka soitti. Harvoin käyn missään. Hän kun on sitä mieltä, että naispuolisena olen hyvin epäluotettava ja minua on vahdittava, ettei kukaan "vieras" pääse pöksyihini. Häntä kunnioittaen en koskaan esim mene ulos topissa vaan minulla on vähintään lyhythihainen T-paita. Siksi toivon, että myös hän kunnioittaisi minua. En lähde kilpailemaan netissä tarjolla olevien minua kaksikymmentä vuotta nuorempien neitosten kanssa. Tarjoan luovutusvoittoa toiselle naisosapuolelle mieluummin kuin lähden hänen kanssaan kilpasille.

• x. varjo

Oikeesti mitä helvettiä. Jos on suhteessa niin muita ei enää etsitä tai jos etsitään niin ei olla suhteessa. Vähä kun kysyis että jos seurustelee nii onko seksi jonkun muun kun oman kullan kanssa pettämistä, ja ja ja... se on pettämistä. Parisuhde on parisuhde oli se avioliitto tai ei. On eriasia jos on sovittu että on avoinsuhde (pannaan ketä huvttaa noin yleisesti ottaen mutta leikitään että ollaan suhtees) joka on täysin eriasia kun avoliito (voi olla rekisteröityparisuhde).

Varmaankin "miehesi" haluaa pitää sua fuck buddynä tai sitten sitten se etsii itselleen fuck buddyä muualta ja haluua asuu sun kanssa vaan ilman sitoutumista. Paska diili minusta joka tapauksessa. noin niinkun järkevästi ajateltujen ihmissuhteiden kannalta.

Sallikaa itellenne pien ihan vaikka tosi pien tuumaus tauko ja ajatelkaa asiaa... ja varmaan hokaatte sen älyttömyyden.

• muuta historiaasi

Sokeakin pystyy lukemaan viesteistäsi, ettei mies ole kanssasi tosissaan - eikä ole koskaan ollutkaan. Luepa tarkasti eka viestisi! Siellä sen jo itsekin sanot rivien välissä.

Olet varakappale, kunnes löytyy parempaa tarjontaa.

Haluatko todella olla makuusäkki ja keittiöpiika? Aina käytettävissä. Ja vielä annat miehen määrätä hihojesi pituuden. Ei käsitä näitä naisia, jotka vapaaehtoisesti ojentavat turpansa miehelle: Lyö!

Millainen lienee ollut oma lapsuuden perheesi.

• nöevöe

Ei naimisiinmeno muuta tosiasioita. Ei se vättämättä tuo yhtään sen enempää turvalisuutta sinun eloosi. Sinun on löydettävä omat vahvuutesi ja ainoa kehen nyt voit luottaa olet sinä itse. Vasta kun yksinelo tuntuu hyvältä niin voit harkita vaihtavasi tuon mukavan yksinelon vielä mukavampaan kaksineloon. Älä sääli itseäsi vaan selvitä mitä sinä itse oikeasti haluat ja millaisen miehen ja millaisen suhteen. Ehkäpä sellaisen missä saat olla ihan oma itsesi jahka tiedät millainen olet. Yksinelo antaa mahdollisuuden tutustua itseensä.
      Kumppanin pitää saada sinut tuntemaan olosi turvalliseksi vaikka ette ole naimisissa. Jos turvallisuuden tunne perustuu sormukseen, yhteiseen asuntovelkaan tai lapsiin ollaan kaukana hyvästä parisuhteesta.

• järkeä?

Miehesi ei ilmeisesti ole suomalainen? Joissakin kulttuureissa naista kohdellaan alentavasti ja kytätään. Miehille taas on kaikki sallittua. Mitä uskontokuntaa hän edustaa? Et pysty luottamaan mieheesi etkä itseesi. Et myöskään osaa tai uskalla elää yksin? Nämä asiat pitäisi saada kuntoon ennen kuin voit olla kenenkään kanssa. Ei yksinelämisessä mitään pelottavaa ole. Mietipä nyt kunnolla ja juttele miehesi kanssa. Ei kuulosta kovin hyvältä... Ja lapsi sopeutuu myös eron kohdatessa. Parempi niin, kuin nähdä äiti onnettomana huonossa suhteessa.

• oppeliini

Miksi maailmassa mies halauaisi panostaa enempää sinun kanssa elämiseen?!

Saahan hän jo nyt olemattomalla osallistumisella lähes ilmaisen katon pääsä päälle, seksiä niin paljon kuin haluaa, ovet auki ja vapaus etsiä sinua parempaa. Luuletko todellakin että tuo mies suunnittelee lopun elämänsä viettävän kanssasi? EI!

Sinä olet vain halpa , anteeksi, huora joka väliaikaisestai tyydyttää hänen tarpeensa ja joka JOPA MAKSAA siitä ( lähes ilmainen asuminen muu ylläpito!!!)

Olisikohan sinun putsattava korviesi väli oikein suurella pulloharjalla/ Sinun täytyy lapsesi takia saada arvojärjestyksesi oikeille raiteille.

Tuo raha jota sinä kylvät looseri-idiootti-miehen elättämiseen on suoranaista varastamista lapseltasi!

Laitaisit tuon rahan lapsesi koulutusta varten säästoon, se olisi miljoona kertaa parempi tapa käyttää looserriin kulutetut varat!

Myoskin sinä et äitinä tarvitse noin alhaista seuraa! Kohota rimasi paljon korkeammalle ystäviäsi valitessasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe