Narsisti mies löytyi jälleen...

Helvetin läpikäynyt

Ja on vain ajan kysymys kun saalistaa uuden uhrinsa. 38v tumma ja oikein komean näköinenkin...uudeltamaalta...täytyy vain todeta että moni kakku päältä kaunis! Luonnevikaisuutensa lisäksi alko ongelmainen...mutta eiköhän se seuraava uhri tämän pian tajua, aivan kuten minäkin...

14

1223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

      Jos olet elämäsi aikana useampaankin narsistiin törmännyt niin olet kyllä melkoinen sikamagneetti. Narsisteja kun on vain muutaman promillen verran väestöstä.

      • helvetin läpikäynyt

        Mahdatko tietää minkälainen ihminen on narsisti? Jos oikeasti tälläiseen persoonaan törmää niin tietää mistä puhuu. Enkä ole törmännyt elämäni aikana kuin yhteen narskuun. Totesin vain että moni kakku päältä kaunis koska yleensähän "kakut ovat kauniita päältä mutta mitä löytyy sisältä?"...


      • narsistin uhri
        helvetin läpikäynyt kirjoitti:

        Mahdatko tietää minkälainen ihminen on narsisti? Jos oikeasti tälläiseen persoonaan törmää niin tietää mistä puhuu. Enkä ole törmännyt elämäni aikana kuin yhteen narskuun. Totesin vain että moni kakku päältä kaunis koska yleensähän "kakut ovat kauniita päältä mutta mitä löytyy sisältä?"...

        Tiedän mistä te kaikki puhutta! aluksi se esittää ihanaa ja miten elämä on ihanaa jne jne.,.kunnes sen luonne tulee esiin! Siinähän ei oo koskaan mitään vikaa vain mussa! ja arvakkaa vain miltä tuntuu kun miettii että sanoonko ja teinkö mä oikeen? ja ku jätin sen kerran niin sitte se jotenki omalla tavallaan sillä luonteellaan sai mut takas yhteen ja kihloihinkin!
        En tiedä mihinä vaihees päädyyn narsistien sivuulle mutta tajusin millasen ihmisen kaas oikeesti oon.
        Miten narsistinen ihminen voi oikeesti ketään rakastaa joka ei myönnä virheitään ja ettii vaan toisesta niitä virheitä?
        Ja pahinta oli ku se käytti alkoholia niin paljo ja ku sanoon sille siitä niin se suuttu ja alko käyttämään entistä enemmän.
        Ja mikä pahinta loppuvaihees ku se ei tullu joinaki aikoina mun työ niin en enää kaivannu sitä.
        Lopuksi tajusin jättää sen.
        Nyt olen tosi onnellinen nykysen mieheni kanssa ja hän tajuaa mitä oon joutunu kärsimään.


      • Hymyillen00

        Jopa lääkärin on vaikea diagnosoida narsismi, joten vastauksesi oli mielestäni vähintäänkin typerä. Narsisti persoona ei ole tyhmä, päinvastoin, useimmiten on aina askeleen edellä meitä terveitä. Viitsipä vaivautua vaikka googlettamaan ko. persoonallisuushäiriö, niin osaat keskustella asiasta. Narsismi on vieläpä sairaus mistä koskaan ei täysin parane.

        Hyvää jatkoa elämääsi, pääset kyllä yli katkeruudestasi jos vain haluat. Se vaatii työtä, mutta mikäli viitsit vaivautua, niin sinunkin elämäsi voi muuttua paremmaksi:)


    • Woi kyynel

      Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh,Nyyh

      • Ei kenenkään uhri

        Kyllähän narskuja on enmmän kuin lakisallii...
        Eiväthän he nää mitään vikaa itsessään, niin ettei hoitoon hakeudu, tai joudu kuin juuri tuo muutama promille. Siitä nämä ennusteet, eli ilmeisesti josistakin hoidosta diagniosoituja tapauksia nämät promillet.

        Ihan syystäkin nostettu asia esille. Ehdotappa itse (ns. narsistille) jonkinlaista hoitoa, tai vaikka terapiaa, niin saanet kuulla tuta. Itsehän sinä hoitoa kaipaat ja olet aivan pimee, idiootti jne...

        Mielestäni kaikki jotka pelkäävät sanaa terapia tai psykologia ovat jollakin lailla vinksahtaneita. Apua saa, jos sitä osaa hakea:) Voihan sitä myöntää edes itselleen, että ei pärjää omien tunteidensa kanssa.
        Jokainen kuitenkin taplaa täällä tavallaan, joten miksi arvostelemaan toisin ajattelevia, kunhan itse elää juuri semmoista elämää mikä tuntuu oikealta. Ei meitä ketään ole pakoitettu "narsistisen persoonallisuuden kanssa olemaan."
        Näin luulen, en tiedä.

        Oikein lämmintä kesää kaikille tämän lukeneille:)


    • kaksytyhdeksän

      "Ei meitä ketään ole pakoitettu "narsistisen persoonallisuuden kanssa olemaan."
      Näin luulen, en tiedä."

      Niin, ei kukaan varmaankaan halua olla narsistin kanssa suhteessa, yhtäkkiä vain huomaa olevansa. Aloittaessaan suhdetta, narsisti on unelmapartneri, ei hänestä voi uskoa mitään pahaa, mutta pikku hiljaa hän imee kuin vampyyri uhrinsa tyhjiin ja silloin uhrin alkaa olla jo toimintakyvytön, ja kaikki tapahtuu pikkuhiljaa huomaamatta. Narsisti osaa pelata, manipuloida, alistaa, mitätöidä ja olla myös hurmaava silloin kun hän siitä hyötyy.
      Narsisti ei tunne olevansa millään tasolla terapian tarpeessa, päinvastoin, jos hänelle sitä ehdottaa, hän antaa kyllä takaisin samalla mitalla, kaikki muut ovat sairaita paitsi hän. Kannattaa varoa esim. miestä, jolla on jo pari kolme avioliittoa takana ja muita suhteita, ja kaikki naiset ovat olleet jotenkin viallisia ja syy on ollut heissä......

      • Suhdesotku

        Niinpä, siis kannattaa varoa kaikkia immeisiä, joilla on jo elettyjä suhteita takanaan...Miehiä ja naisia. Vapaanahan ei ole kuin ne kuuluisat parkkipaikat kaupan edessä. (Inva). Kaikki hyvät ovat jo varattuja. Kannattaisi miettiä asiaa, kun sitä seuraa esim. netistä hakee:)

        Josko ihan oikea narsku löytyy, niin hän ei missään nimessä entistä suhdettaan ala parjaamaan, päinvastoin kehuu, että kaikki on nyt eron jälkeen paljon paremmin jne...Ystävinä ollaan jne...

        "Näin luulen en tiedä", mutta ainakin täällä hakee yksi jos toinenkin mieleltään sairas seuraa.


    • Ei enää uhriksi

      Narsistimies haluaa vain yhtä asiaa: NUJERTAA! Juokse karkuun minkä jaksat!

    • Survivor1

      Tiedän tyypin. Kusetti minuakin. On sen verran komea, että alun ihastuksen huumassa jää varoitusmerkit huomaamatta. Alussa vakuuttaa hurjasti rakkauttaan ja huomioi sinut 110%:sesti.
      Nyt jälkeenpäin, kun katson asiaa taaksepäin ja järjellä, huomaan paljonkin merkkejä, joista olisi pitänyt huolestua.
      Surullisinta on, että tälläkin hetkellä hän jo metsästää uutta uhriaan. Ja idiootit naiset hehkuttavat hänen profiiliaan täällä. Kieltämättä hän on komea, mutta myös vaarallinen.
      Parhaimmillaan pääset sydänsuruilla, pahimmillaan hän tuhoaa elämäsi.

    • 5e6j57k

      Se että on pelimies ja tykkää harrastaa irtopanoja ei tee kenestäkään narsistia.

      "tiedän tyypin..."

      Just :D

      Voi teitä raukkoja.

    • Huh Huh

      Irtopanoja voi toki harrastaa jos molemmat osapuolet tietävät, että siitä on kyse ja hyväksyvät asian. Jos sen sijaan harhauttaa vastapuolta luulemaan, että kyse on enemmästä, asia ei ole ok. Silloin kyse on pikemminkin petoksesta. Haet itsellesi kyseenalaista etua valehtelemalla.

      Tämä juuri onkin näiden pelimiesten ongelma, eivät ole kiinnostuneet irtopanoja tarjoavista naisista (joita varmasti löytyy), vaan metsästäjät naisia (usein ns. kilttejä tyttöjä), jotka etsivät oikeaa suhdetta.

      Kyllä se että pitää noin härskisti valehdella päästäkseen panemaan kertoo jotakin ihmisestä ja se ei ole kaunis tarina. Kannattaisi katsoa peiliin ja muuttaa tapojaan vielä kun voi, ennen kuin tuhoaa lopullisesti oman ja muiden mielenterveyden.

      • nynnyt pelimiehet

        Pelimiesten ongelma?kilttejä tyttöjä ei olekkaan,ei ainakaan treffipalstoilla.
        Pelimiehet on nynnyjä niistä ei ole mihinkään.
        Mutta Don Juanit ja Casanovat ovat vaarallisia,he valloittavat ja murskaavat sydämiä.
        He ovat yksinäisiä susia, jotkat nauttivat siitä ja elävät sille.


      • vaaralliset...
        nynnyt pelimiehet kirjoitti:

        Pelimiesten ongelma?kilttejä tyttöjä ei olekkaan,ei ainakaan treffipalstoilla.
        Pelimiehet on nynnyjä niistä ei ole mihinkään.
        Mutta Don Juanit ja Casanovat ovat vaarallisia,he valloittavat ja murskaavat sydämiä.
        He ovat yksinäisiä susia, jotkat nauttivat siitä ja elävät sille.

        samaa mieltä näin naisena pelimiehistä jotka tunnistaa jo melko kaukaa,fiksu tyttö ottaa kehut vastaan ja on vaikka kaverit mutta kyllä pelimiehen tyhmän pehmeät lässytykset tunnistaa ja niihin voi vastata että soriii en voi luvata sulle mitään.nää narskut ja psykot enemmän huolestuttaa,mysteerimiehet vaarallisia usein,usein luovuttavat jos näkee läpi,suhteeseen ei kannata alkaa,narsku saattaa olla tavatessa masentunutkin,lähteet kun on vähissä.tunnistaa outoudesta ja usein silmistä eli katseesta,voi olla epäsosiaalisia tai yltiösosiaalisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe