Valokuvan selitys

Riitta ihmettelee

Mies oli jättänyt koneensa päälle ja minä tietysti menin katselemaan mitä sieltä löytyy. En siksi, että kyttäisin miestä syyttä vaan syitä on paljon. Jatkuvia viitteitä toiseen naiseen mutta jälkensä tämä mieheni peittää epäilyttävän tarkkaan.
Kaikkien perhekuviien keskeltä löytyi dokumentti jonka otsikkona oli vain minulle tuntemattoman naisen etunimi. Avasin tietysti ja hohhoijaa...keski-ikäinen , varsin tavallisen näköinen suomalaispullukka jalat levälläään juuri sheivattu jalkoväli punaisena. Kasvoilla riemukas ilme. Aivan yksityisen kuvan näköinen otos. Amatöörin ottama kuten itse "mallikin". Kuvan tiedoissa päivämäärä viime kuulta, siis ihan uusi.
Onko teilllä tämän palstan lukijoilla mielipidettä mistä on kyse? Minulla ajatukset heittelevät surkuhupaisasta huvittuneisuudesta äärimmäisen pahaan oloon.
Paha olo johtuu siitä, että mieheni salaa asioita ja ahdistus siitä että hän elää kenties elämää, joka ei kuulu yhteisen liittomme pelisääntöihin.

7

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso_Jorma_?

Mitä?
      Ekkö sää ittees tunnistanu?

• Voimankantaja

No myönnä jo, se on se toinen. Kyllä nainen tietää, jos mies pettää. Useinmiten. Sen vaan tuntee. Nyt sulla on todiste.

Itse printtaisin kuvan mahdollisimman isona ja hiljaisena hetkenä, kun teillä on molemmilla aikaa (jos on lapsia, vie hoitoon) käskisin istuudumaan sohvalle juttelemaan. Kyselisin kuulumisia ja meidän suhteesta. Onko tyytyväinen, rakastaako vielä yms.. Jos esittää viatontaa ja paskaa tulee tuudin täydeltä. Sano, että halusit eräänä päivänä verestellä muistoja ja katsella teidän ihania perhekuvia, kun niin rakastat sun perhettäsi (lässynlässyn) Ja sitten silmiisi osui varsin kummallinen kuva "TÄMÄ!" "Onko tämä sinun toinen nainen, josta olet unohtanut kertoa?". Ja sitä rataa. Keksi itsellesi sopiva tilanne ja sanat.

Olen pahoillani. Voimia. Kosta sille paskapäälle ja nolaa se kunnolla.

• Kysyt suoraan vaan

Varmaan kannattaa kysyä selitystä suoraan mieheltä. Näytät kuvan ja kysyt suoraan mikä tämä on. Ehkä se ei täältä kysymällä tai pelkästään arvailemalla selviä :)

• Chanel 5

No, jos se on vain jonkun asteen sexikiihoke. Minä en ole poliisikoira ja nuuhki mieheni "yksityisyyttä."

No eihän tuo kuva passikuvaltakaan vaikuta.Jotenkin minua alkoi naurattamaan. Itse en rohkenisi moiseen, ilmeisesti et sinäkään. Mutta ehkä pitäisi?

Asenteeni että voisin edes pienen oman reviirini pitää myös parisuhteessa, edellyttää että suon sen myös toiselle.

Siksipä en uteliaisuudesta halkeaisi jos mieheni pitäisi koneellaan eroottisia kuvia. En "omista" enkä käytä minkäänlaista valtaa häneen ja samaa edellytän myös häneltä. Ja se on se pieni kipinä, ettemme ole koskaan olleet eron partaalla, vaikka olemme jo vanha aviopari.

• hikhimpi

No kysyisin itse kyllä ihan suoraan, mistä on kysen ja odottaisin millaisen vastauksen saan, enkä vatvoisi asiaa täällä...

• rehellisesti

Entä se äärimmäinen huvittuneisuus, löytyykö sitä todella, vai onkohan se vain vastareaktio tuolle kaikelle muulle, mitä tunnet?

• Riitta ihmettelee

Parahin Hikhimpi, jos selviäisi, että olen käynyt hänen koneellaan, hän todennäköisesti raivostuisi niin, että keskustelusta ei tulisi yhtään mitään. Itseasiassa tiedän hänen reagoivan niin.
      Rehellisesti, mielialani vaihtelut äärettömästä ahdistuksesta huvittuneisuuteen johtunee siitä, että asiaa voi tulkita ja tarkastella niin monella tapaa. Selityksiä on monia, hupaisista vakavampiin. Luulisin että suurimmalta osin huvittuneisuuteni johtuu siitä, etten kestä ahdistusta ja hyppään toiselle puolelle jossa on helpompi hengittää, sille puolelle josta asia näyttää siltä, että mieheni ei itsekään ole tosissaan vaan kuva on jotain sellaista, joita miehet vaihtelevat keskenään, hekotellen. Lapsellista mutta ehkä kuitenkin aika vaaratonta.
      En tiedä. En tiedä mitä tehdä, miten suhtautua. Varsinkin kun miehellä'ni on näiden kuvatu, jonne minä EN saa mennä, koska hän haluaa olla rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe