Etsin paraikaa hyviä biisejä itsekuvatun kauhuleffan soundtrackiksi. En haluaisi käyttää mitään erityisen tunnettua tunnusmusiikkia (esim. Halloween ja Muumien mörkömusiikki alkavat olla jo puhkikulutettuja).
Etsin siis
- melko tasaisen melodian omaava, jännitystä ja epävarmuutta luova kappale
- alkuteksteihin jotain samantapaista, saa olla "dramaattisempikin" kappale
- lopputeksteihin pelottavaa tuutulaulua tai soittolippaan tapaista musiikkia (ei kuitenkaan aivan nukkumispisteeseen vievä :D)
Kiitän jo etukäteen ^^
Soundtrack-ehdotuksia?
3
115
Vastaukset
- ahdistuneet kasvot
Tässä: http://www.youtube.com/watch?v=vlmvw5UkyRY&feature=related
Tavallisia biisejä:
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
The Cure - Lullaby
Liikkuvat Lapset - Salama
Musta Paraati - Peilitalo - ....
Miten olisi pelin soundtrack, eli Amnesia: Dark Descent pelin biisit, jotka ainakin osuvat nappiin vaatimustesi kanssa. (Tuolta oikeasta sivupalkista löydät lisää.)
http://www.youtube.com/watch?v=hwpgKsU5atk&feature=related - Vampyyrisalamurhaaja
Cape fearin perusteema toimii aina, mutta on ehkä liian selvä ja käytetty. Hohdon alkumusiikki käy hyvin taustalle ja myös Pirates of the caribbean-sarjassa, etenkin ensimmäisessä osassa on soundtrackissa sopivaa musaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362415
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472116- 442108
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271890- 1261561
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411075
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046