nukkuvat aamuisin liian pitkään. Juuri kun olisi mukava harrastaa vaikka lemmenleikkejä..
Täälläkin palstalla näköjään nukutaan:/
Miehet
14
111
Vastaukset
Pitääkö miehen muka herätä aamup**oa varten? Miks?
Mulla ainakin on ihan käyttökelpoinen aamustondis vaikka en hereillä oiskaan.- Nukkuvan hyväksikäyt
.
eikö se ole * raiskaus *
. Nukkuvan hyväksikäyt kirjoitti:
.
eikö se ole * raiskaus *
.Suomen lain mukaan taitaa olla, mutta henkilökohtaisesti voin hieman joustaa itsemääräämisoikeudestani tuossa kohtaa. Sen verran oon sovinisiti, että joustan vain naisten kohdalla tuossa asiassa....
Herra siunaa ja varjele minua naiselta, joka ei anna minun nukkua vapaapäivänä niin pitkään kuin nukuttaa.
Kun nuorena nukkuu, se on vähän kuin pistäisi rahaa pankkiin. Eikä kukonlaulun aika ole muutenkaan mikään otollinen aika seksin harrastamiseen.- Mutta..
eihän keski-ikäiset ole enää nuoria.
- y.b..
Ei nuku. Monet on aamuvirkkuja. Siinä on se hyvä puoli, että aamupuuro ja kahvi odottaa sitten valmiina kun itse herää :) Kunhan eivät vaan herättele mua viikonloppuaamuisin. Mikään ei ole rasittavampaa kuin pirteä lauleskelu ja viheltely kukonlaulun aikaan. Krapula-aamut on paljon parempia :)
- zisel
Mun kokemukset on täysin päinvastasia. Eli miehet herättää aamupanoa varten eikä ole antanut nukkua koko yönä eikä aamullakaan saa olla rauhassa. Vituttaa kun ei ole kerenny hampaitaan pesee niin alkaa nylkyttää siinä.
- eräs nainen iliman m
Voi hitsi! Voihan sitä unia jatkaa vaikka session jälkeen, mutta kyllä siinä pääsisi mukavasti käyntiin päivää varten...
:))
Sellasen kun punkkaan sais. Aamuiksi..mmm. Hyräilee:)- .
Iltaseksi (ei liian myöhään) on paljon parempaa. Tai päiväseksi, jos onnistuu, se on parasta.
Aamulla ei seksi kiinnosta, kun nukuttaa. - eräs nainen iliman m
. kirjoitti:
Iltaseksi (ei liian myöhään) on paljon parempaa. Tai päiväseksi, jos onnistuu, se on parasta.
Aamulla ei seksi kiinnosta, kun nukuttaa.Ihan millon vaan kun rauhassa saa harrastaa, mutta useimmat haluavat kait nukkuakkin aamuisin. Siksi varmaankaan en ole saanut punkkaani samanhenkistä harrastajaa kun yksin kuljen..
Sinäkin varmaan olisit onnesta soikeana, jos mies herättäisi kahdelta yöllä ja ehtottaisi lemmenleikkejä. Monikin kun kärsii unettomuudesta ja vaikkei seksi suoranaisesti atua siihen, se tekee valmomisesta miellyttävämpää...
- ...
riippuu täysin ihmisen rytmistä
Jotkut ovat aamuihmisiä, toiset taas ilta
Ilta on ehdottomasti enemmän jees- JäykkäPenis
Mitä mitä, paras ajankohta on iltapäivällä, kun on ensin nukkunut puoleen päivään ja herännyt kunnolla. Silloin on pirteimmillään ja mahdollisuudet maksimaaliseen nautintoon on suurimmat.
- Paras..
JäykkäPenis kirjoitti:
Mitä mitä, paras ajankohta on iltapäivällä, kun on ensin nukkunut puoleen päivään ja herännyt kunnolla. Silloin on pirteimmillään ja mahdollisuudet maksimaaliseen nautintoon on suurimmat.
ja ainoa oikea ajankohta on kello 18.00 - 18.03 välisenä aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928