Mistä tietää olevansa komea?

millanen on

Mistä voi tietää olevansa komea? Oon aina ajatellut olevani suht komea kundi, käyn salilla useamman kerran viikossa ja liikun paljon. Mulla on lyhyt siilitukka, hiekan värinen. Kaverin tyttöystävä sit kännissä möläytti, että olen aivan tavallinen. Millainen on sitten komea teidän mielestä tai mitä pitäis tehdä ulkonäölle että näyttäis komeelta?

15

5310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e56jrkuyku

Et tuu ikinä olemaan komea kaikkien mielestä, joten mitä merkitystä. Miksi se nainen sanoi sulle että olet tavallinen? Kehuitko itseäsi ensin vai?
      Kaikilla on omat makunsa junou.

• vaikea sanoa

Vaikea sanoa, kun ei ole kuvaa, jonka perusteella voisi arvioida. Eikä sitä komeutta tosiaan voi hankkia mistään salilta, näyttävyyttä ja kokoa voi kylläkin. Komeus ja kauneus ovat synnynnäisiä ominaisuuksia ja tiettyyn rajaan asti myös makuasioita. Ulkonäön ehostuksella voi korostaa parhaita piirteitä tai peittää huonompia.

• gbdbgdfbb

Kysymykseesi on pikkasen vaikea vastata..koska mielipiteitä on varmaan niin monia. maut myös muuttuu ajan kuluessa, siis samallakin henkilöllä. pelkkä salillakäynti nyt ei todellakaan tee kenestäkään komeaa. hieman kai riippuu siitä, mitä itsekin peilistä näkee ja millaista palautetta saa (=kysymättä) esimerkiksi kavereilta ja vastakkaisen /saman sukupuolen edustajilta. miehellä olemus ja luonne ovat hyvin ltärkeitä asioita, jotka vaikuttavat luonnollisesti myös siihen, miten kunkin ulkonäkö koetaan. mun mielestä komea on pitkä, harrastaa jonkin verran urheilua (ei liikaa), kauniit silmät, kaunis nenä, kauniit huulet, miehekkäät kasvonpiirteet, kaunis vartalo leveillä hartioilla, kaunis alapää. hyvä hygienia, mutta ei laittaudu millään tavalla. hiukset leikatut ja siistit, mielellään hyvn leikattu pulipää. mutta tämä viimeinen johtuu siitä, että en pidä hiuksista..paitsi omistani:)

• Linda vain
    • reppuliikkuja

Tärkeintä kuitenkin mitä liikkuu päässä eikä miltä näyttää. Jos liikkaa kiinnittää huomion omaan ulkonäköön herää epäilys mahtaako siellä pään sisälläliikkua mitään. Mielestäni toisen huomioiminen ja kunnioittaminen tekee miehestä MIEHEN ja komean kaikkien silmissä.

• kfjfh

höpö höpö. Universaali käsitys komeasta miehestä on olemassa.
        Tähän on helppo vastaus ap:lle: mene mallitoimistoon ja kysy saisitko töitä mallina. He katsastavat sinut, ja ehkä ottavat sinut listoillesi. Mutta kaikki mallit eivät todellakaan ole komeita. Jos kuitenkin löydät itsesi malliurasi auettua melko pian Pariisin , Milanon tai New Yorkin catwalkeilta tai Calvin Kleinin mainoksesta, melko todennäköisesti olet KOMEA!! Forbeshan listaa joka vuosi menestyneimmät miesmallit, samoin models.com.

• hanna.noble

Pärjäät kuule ihan hyvin, ku olet mitä olet. Hyvä, terve itsetunto miehellä takaa jo melkoisella varmuudella daamin rinnalle. Toisen mielestä olet varmasti tavallisen näköinen, toinen saattaa pitää pumanakin, mutta joku varmasti myös komeana.
      Älä tuhlaa turhaa aikaa miettimällä mitä muut miettii, tai muokkaamalla itseäs jonkun toisen mielipiteiden mukaan. Hukkaat siinä vaan monta mahdollisuutta.

• öplok

no kyllä minä nyt sanon totuuden kun kerran kysytään. Ihme hyssyttelyä, mieshän kysyi :mikä on komea, ja mistä tietä olevansa. Kyllä se asiallinen kysymys joka ansaitsee rehellisen ja suoran vastauksen eikä muita valheita. Kaikki eivät ole komeita. Eikä kaikki naiset ole kauniita.

• Aik.naisen mielip.

Komea mies, on ensinnäkin tarpeeksi pitkä, vähintään 180 cm, ei liian laiha eikä
      liian lihava, vaan sopivan lihaksikas ja ryhdikäs. Kasvoissa on symmetria, kauniit hampaat, hyvä iho, säteilevä hymy ja nauravat silmät. Miehessä on yksinkertaisesti karismaa. Hiuksilla, niitten värillä ja määrällä ei oikeastaan ole niin väliä, jos kaikki yllämainitut ominaisuudet löytyvät, vaikka itse pidän eniten hyvin leikatusta lyhyestä tukasta. Komea mies on tietysti myös pukeutunut tyylikkäästi ja tilanteen mukaan.

• m25....

".. Oon aina ajatellut olevani suht komea kundi.."

Itsevarmuutta pitää olla mutta, ei saa olla itseään täynnä "aurinko kiertää meikälaistä, ei toisinpäin. Terve itsevarmuus näkyy olemuksessa kaikinpuolin.. Eleissä, tavalla miten keskustelet tai jopa miten kävelet ja ennen kaikkea terve, luontainen itsevarmuus tuo karismaa mitä ei kovin monella ole. Tietty ihmistyypit sekoittaa itsevarmuuden minäminäminä - asenteeseen, tuijotellaa itseään peilissä ja luullaan että ollaan maailman napa. En sano että olisit tuommoinen mutta, nuori ainakin olet ja lievästi näen tuon tyyppisiä piirteitä kirjoituksessasi.

"..Kaverin tyttöystävä sit kännissä möläytti, että olen aivan tavallinen. Millainen on sitten komea teidän mielestä tai mitä pitäis tehdä ulkonäölle että näyttäis komeelta?.."

Miksi sua vaivaa se että kaverisi tyttöystävä sanoi tuon? pidätkö häntä sitten kauniina, hyvännäköisenä? Tuo varmasti aiheutti epävarmuutta kun tuo asia on noin tärkeä sulle..

• Nam!52

Älä tee geneettiselle ulkonäöllesi yhtikäs mitään. Äsh! Ole ja pyri olemaan ryhdissä, kävele tasapainoisesti, liiku sen verran edes että näytät juuri niin terveeltä kuin vaan voit olla. Peseydy ja pidä vaateesi ja kotisi kunnossa. Siinä kaikki!

Mistä joku tietää olevansa komea.... on yleensä omien korvien välissä. Kun täytät sen paikan johon sinut on vuosisatojen ja vuosituhansien aikana saatettu, olet juuri niin hyvä ja komea kuin sinun pitääkin. Pysy omana itsenäsi, sinussa ja meissä kaikissa on sitä jotain miksi olemme vieläkin täällä.

Olen viisikymmentäkaksi vuotias (52) lapseton nainen ja vasta nyt olen ymmärtänyt ettei geneettinen kauneuteni, josta en ole päässyt edes nauttimaan, merkitsekään mitään. Olemme vain suuri jatkumo sukupolvien saatossa.
      Jos tästä näin vähän leikkimielellä heittäisin kehiin ajatuksen omasta jatkumostani, nyt valitsisin lapseni isäksi esimerkiksi Vesa-Matti Loirin! Komeaa kaikkineen! Olisi geenit aika hienot!

http://www.youtube.com/watch?v=gU8Zft9BRCg

• Kädelliset älykkäät?

Komeus on älykästä ja älykkyys on komeaa!

• Niin on komeaa....

Vesa-Matti Loiri! Nuori kaunis vartalo ainakin noin vastavalossa paljastavimmillaan.
        Se tuska joka näkyy Veskun silmissä nykyään saa vain ajattelemaan sitä, että eiköhän hänenkin pitäisi jo päästä eläkkeelle. Vesa oli 17-vuotias kun oli elokuvassa "Pojat", oopperaa, huilua, nyrkkeilyä, jalkapalloa, kaatuilemista ja ne yksityiselämän ansaitsemattomat takapakit.... Tuskaa!

• Nam52

Ei salilla käynti tee kenestäkään komeaa! Broileritkin ovat komeampia kuin salipojat!
      Broilerit on kehitetty halvoista konsteista ja tehty syötävän hyviksi:-) Mies ja nainen, siis ihminen on kauneimmillaan kun on tehnyt luonnossa ja luonnon ehdoille oikeita töitä. Tai jos ei ne "oikeat työt" eivät anna fyysistä rasitusta ja kunnossa pysymistä, huolehdi siitä tasapainosta joka takaa kokonaisuuden koossa pysymisen. Rakastan sinuakin, sinä kunnollinen ihminen joka pohdit syntyjäsi syviä! Olet hyvä ja viisas! Toivotan sinulle onnea ja menestystä! Löydät onnesi ennen kuin arvaatkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe