Tyttöystävä kiukuttelee jatkuvasti.

ntti

Eli mikä tyttöystävääni oikeen vaivaa? Hän on maailman ihanin ja sulosin tapaamani tyttö. Olen koittanu kysyä häneltä et mikä häntä vaivaa ja hän menee ihan mykäksi. Hän kiukuttelee niinku turhimmista asioista ikinä. Kiukuttelu päättyy siten että hän lakkaa puhumusta, lopettaa yhteyden pidon ja vaikka miten koittaisi saada yhteyden häneen hän ei vastaa. Tämä kiukuttelu jatkuu yleensä noin 3 päivää mutta sitä tapahtuu aivan liian usein ja se alkaa harmittamaa älyttömästi. Onko kenellekää samanlaista kokemusta tai neuvoja?

26

6684

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfhd

Onko hän raskaana? Jos on niin hormoonit teettää sen. Muuten on teiniprinsessa joka haluaa tahtonsa läpi vaikka millä.

Jätä se narttu!

• kokemuksesta...

No onpa todellakin ihanin. Lakkaa seuraamasta hänen oikkujaan ja keskity siihen mitä itse haluat. Eihän noita tuuliviiriprinsessoja kestä pirukaan.

• ntti

Ei hän ole raskaana epäilin itsekin samaa.

• ntti

Olen harkinnut jättämistä mutta hän on kuitenkin aina reipastunut siitä ja olen halunnut antaa uuden mahdollisuuden. Nyt alkaa tuntumaa siltä et ei jaksa enää.

• etawetaew

Mitä ihanaa ja suloista on pidemmän päälle kiukkupussissa? Et kerro, miten pitkään olette seurustelleet... Mutta karu totuus taitaa kuitenkin olla, että suhteeseenne on astunut ns arki ja tyttö käyttäytyy sen mukaan. Ilmeisesti ei ole halukas muuttamaan käyttäytymistään - joten miksi sinunkaan pitäisi olla mikään uusien mahdollisuuksien anto-automaatti? Tilanne tuskin tuosta paremmaksi muuttuu...

• ei oo pakko,

jos ei haluu.

huomaatko mitään erikoista siinä, että hän,oikkurinsessa,on reipastunut, jos olet suunnitellut jättäväsi hänet. Jokainen tietysti saa käyttää aikansa miten parhaaksi kokee, mutta minusta kertomasi mukainen käytös ei kovin ihanaa ja suloista ole. Ehkä hän on ensimmäisesi, jos pidät tuollaista maailman suloisimpana ja ihanimpana. Parempaakin on, naisia maailma täynnä. Niitäkin, jotka eivät noin oikuttele.

• Kiukuttelu päättyy siihen, että...
      Aika alentuva asenne sinulla on ainakin. Et edes yritä ymmärtää, mikä toisen mielen pahoitti, vaan leimaat sen vaan turhaksi. Jos rakastat toista, hänen tunteensa eivä tole turhia. Niin se nyt vaan on ihmissuhteissa, että toiselle turha asia on toiselle tärkeä. Miehillä han turhia asioita ovat mm, tekniikka, tietokone, autot jne. mutta kun toinen siitä kiihkoilee, niin ei nainen mene sanomaan, että hei älä nyt turhasta viitsi...

Kai se sitten menee mykkäkouluun, kun sinä et taida kuunnella. Tässä on kyse vuorovaikutuksesta ja sinä olet siinä mukana ihan yhtä lailla.

Kotitehtävä seuraavalla kerralla, kun tyttösi pahoittaa mielensä:
      1) Ole hiljaa ja keskity ymmärtämään, mitä hän tarkoittaa (sinun ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta ymmärtäminen ja välittäminen on oleellista)
      2) Kunnioita toisen tunnetilaa ja kysele lisää, kuuntele, ÄLÄ VÄHÄTTELE
      3) Tilaisuuden tullen osoita rakkauttasi silittämällä kädestä, selästä tms.

Tilanne todennäköisesti laukeaa, jos osoitat ymmärtäväsi, mistä toisen mieli pahoittui ja saat selitettyä, että sinun tarkoituksesi ei ollut ... että et vaan ymmärtänyt, että se oli hänelle tärkeää. Saatat jopa huomata pyytää anteeksi, jos ymmärrät häntä. Kun sitten saatte pidettyä keskusteluyhteyden ja kosketuksen tilanteessa tai pian sen jälkeen, olette jo todella pitkällä rakentavassa riitelyssä.

• kiltti spanieli

Noinko sinä teet jos mies kiukuttelee jatkuvasti? Vai alatko etsimään poispääsyä?

• ei oo pakko,

miten voi ymmärtää, jos toinen ei kerro mikä riivaa, ei vastaa vaikka yrittäisi kysellä.

Oikeastaan luulen, että jos aloittaja jättäisi seuraavan kiukkupuuskan jälkeen yhteydeottoyritykset ja tavoittelut, niin neidille tulisi tod näk hätä hyvin äkkiä käteen. Nyt on helppo pompottaa ja dissata, kun näkee kaverin soittavan.. en vastaa en.. laittavan sanaa.. en vastaa en.. kitukoon nyt, kun minä kidutan.

Olen nähnyt noita teiniprinsessoja, ja niin ne toimii. Jos isille ja äidille ei enää tarvitse kiukutella, voi alkaa kiukuttelemaan poikakaverille.

• vanha vaiva

jos on jotain kerran max pari kuussa, niin sillä on menkat ja hormoonit tekee tepposet ja se tietää itsekin, et silloin ei kannata ehkä näyttää naamaansa, jos mies ei ole tottunut. Kyl se taas viidentenä päivänä on oma itsensä.

• :3

Kuinkas vanhasta neidistä on kyse? Jos n. parikymppinen tai alle, sano suoraan että lopettaa turhan kiukuttelun ja opettelee puhumaan jos on jotain sanottavaa, koska tuollainen käytös on niin ällöttävän lapsellista.

• fgfhgf

Tässä yhden kiukkupussin mielipide. Minun poikaystäväni (ainaki vielä) ihmettelee minun kiukunpuuskia muka tietämättömänä, vaikka hänestä ne suurimmaksi osaksi johtuu. olen äärettömän tunteellinen ja herkkä, ja kun menen hakemaan huomiota ja lämpöä, ei sitä tule vaan jotain keskenkasvuisen nulikan törkeitä "vitsejä" että en minä sua halua halata, mee mutsis helmaan itkee jos itkettää, mua ei kiinnosta jne. ja tätä kun tarpeeksi kuuntelee niin menee hermot, pakkaan kimpsut ja menen omille kämpille pariksi päiväksi. tämä jatkuu päivästä ja viikosta toiseen, mies esittää tyhmää ja minä saan draamakuningattaren maineen.

normaalilla ihmisellä on jonkinlainen empatiakyky, tällä ei, ja tunnen muitakin kauheita tunnekylmiä miehiä. tästä asiasta oon yrittäny jutella miljoona kertaa, ei mitään tulosta, ukko nokka pystyssä nauraa mulle ja mun "ylitunteellisuudelle".. no sanomattakin selvää että ei tarvi kuunnella mun valitusta kauaa.

• ei oo pakko

MIKSI te olette yhdessä? Miksi ylipäätään pitää roikkua ja yrittää venyttää suhteita, jotka ei vaan yksinkertaisesti toimi.

• ero yks ratkaisu
        ei oo pakko kirjoitti:

MIKSI te olette yhdessä? Miksi ylipäätään pitää roikkua ja yrittää venyttää suhteita, jotka ei vaan yksinkertaisesti toimi.

Vaikka kumppani olis miten ärsyttävä tahansa, niin ei niitä ongelmia ratkaista mykkäkoululla. Ongelmat ratkaistaan PUHUMALLA. Jos miehesi on amisteini, jolla ei ole myötätuntoa, niin sun pitää sanoa siitä. Sano, missä sun rajat on. Jos hän sanoo törkyvitsejä tms, niin sun pitää sanoa silloin heti, että mua et kohtele tolla tavalla, siisti suus!!!

Jos mies ei halua siistiä käytöstään, niin ehkä kannattai erota ja etsiä sellainen mies, joka kunnioittaa naistaan pikkasen paremmin.

• tuttu tilanne..

minäkin olen käyttäytynyt joitain eksiä kohtaan samoin kuin tyttöystäväsi nyt käyttäytyy. syynä on ollut joko juuri tuo edellisen kirjoittajan mainitsema tai sitten yksinkertaisesti se, että olen ollut täysin kyllästynyt koko tyyppiin ja suhteeseen, mutten uskaltanut suoraan sanoa. jos et käyttäydy inhottavasti tyttöystävääsi kohtaan, tilanne on erittäin todennäköisesti se, ettei hän enää rakasta sinua. olen pahoillani, että esitin tämän näin töksähtävästi. näin vain asia luultavasti on.

• lellitty-

No se on lellitty tyttö-kulta. Varmaan ollut niin suloinen lapsi, että vanhemmat ovat tehneet kaikkensa häntä miellyttääkseen. Ei häntä mikään muu vaivaa. Haluaa saada oman tahtonsa läpi. Hän käyttää tuollaista lapsellista keinoa manipuloidakseen sinua. Sitä keinoa on varmaan käyttänyt jo lapsesta saakka. Jos hän kiukuttelee, niin tee niinkuin TV:n Nanny-ohjelmassa. Et huomaa häntä lainkaan. Anna hänelle huomiota ainoastaan silloin, kun ei kiukuttele. Äläkä toimi hänen oikkujensa mukaan vaan sen mukaan, mikä on järkevää. Kyllä hän sitten kantapään kautta oppii. Hän oppii, ettei tuo keino enää päde.

• Syitä siellä täällä

Tällaiseen kysymykseen on mahdotonta vastata tietämättä tilannetta kokonaan. Aika moni on silti vastannut ja tehnyt omia päätelmiään, eli keksintöjään tilanteesta.

Jos toinen kiukuttelee, niin mikä mahtaa olla oma osasi, käytöksesi ? Teetkö sinä asioita, joista hän ei pidä, etkö ota häntä huomioon, arvostatko häntä vaiko vain arvioit ja arvostelet (ehkä jopa muihin nähden).

Myös parisuhteessa kaikki vaikuttaa kaikkeen, iät, luonteenpiirteet, tavat, tottumukset, käsitykset, ajatukset, mallit siitä, mitä ja millaista suhteen tulisi olla. Onko "ihanimman ja suloisimman" tytön sisimmällä sulle mitään merkitystä. Vai oletko päättänyt vain, että tästä koulutetaan kuuliainen 'koira' isännälle, kun ulkonäkö passaa.

• perhanananas

se on miehen vika

• kelly123

Ole vain kärsivällinen, tuskin se vika sinussa on. Olen minäkin joskus äksyillyt miehelle ihan ilman syytä ja jälkeenpäin tulee aina harmiteltua kun puran häneen pahaa oloani...

• rauhaa kaikille

Juu. Joku tässä syytti miehiä tunnekylmiksi eikä oteta toisia huomioon. Ihan selvästi alkuperäinen kysyjä ottaa tyttöystävänsä huomioon kun täälläkin huolehtii että mikä häntä vaivaa. Mutta jos toinen vain mököttää eikä sano mitään ja asia toistuu usein niin ei ole oikein että toinen aina matelee pyytelemässä anteeksi jotain mitä ei tiedä tehneensä. Se on vaan arvon kiukuttelevat naiset niin, että on teissäkin vikoja. Yksi on se ,että yritetään pompottaa miestä tuollaisella mykkäkoululla. Saahan sitä suuttua, mutta usein ja päiväkausiksi ei saa. Tuo hormoonien syyttäminen kaikesta on myös ihan perseestä. Pitää sitä pystyä tunteensa hallitsemaan. En itsekkään pura sitä muihin jos minua vituttaa jokin. Siksi en pura koska tiedän että siitä tulee toisille paha mieli. Moni nainen on myös ns. tunnekylmä. (ihana sana jolla haukutaan miehiä). Tuotetaan tuskaa toiselle ja päälle vielä sanotaan että se ansaitsee sen koska ei ymmärrä naista ja sen tunteita ja niitä vitun hormooneita ym. minä minä ja vielä kerran minä juttua... Jos joku hormooni tekisi minusta hullun säännöllisesti niin hakisin hoitoa siihen.

• emmsshhhsh 67

Voin sanoa että tunnistin viestin alusta itseni, tosin että en pidä parin päivän taukoja:)
      Yksi päivä sitten olimme jätkäkaverini eräissä pippaloissa ja juttelimme muutaman muun ihmisen kanssa jostain ja sillon hän sanoi mulle että:"no sääkin suutut kokoajan"
      En sanonut siihen oikeastaa mitään. Ja miksiköhän suutun niin usein?
      Kertokaa mulle onko se oikein että vaikka ollaan yhdessä oltu yli puol vuotta ja kerran erottukin, miksi tulen huomanneeni että jätkä juttelee monen eri tytön kanssa. (Otetaan huomioon että muun muassa hänen eksänsä kanssa jonka kanssa ovat kavereita)Hän siis kertoo kaiken ihan suoraan eikä pelkää sitä että näkisin keskustelut (kun olen vaikka vieressä) ja kun näytän hänelle että se loukkaa minua, hän halaa minua tai pussaa tai muuten laittaa käden vyötärölleni että leppysin ja sitten jatkaa taas. Esimerkkinä voisin sanoa esim "kuvake" nimistä saittia. Onko ok että hän juttelee siellä muille tytöille ja sittenkun nämä lisäävät fb kaveriksi niin tämä sallii kaveripyynnöt. Tosin hän kertoo aina nauraen että:"kuvittele tää yritti tulla nii kauheella yrityksellä iskee mua" siihen sanon vaa et "miks sun pitää niille jutella ja eikö ne nyt viimeistään facebokin parisuhdetilanteesta ymmärrä?!" Se vaan loukkaa nii hirmusesti :( Ja toinen juttu: jos oot parisuhteessa miks tykkäät muiden tyttöjen kuvista facebookissa? onko tämä jotain mun vainoharhaista mesostusta kun olen niin mustasukkainen vai mitä?

Ole vain aina luullut että kun olet parisuhteessa tälläistä ongelmaa ei pitäisi olla!
      Kertokaa mitä mun pitäisi tehdä että hän tajuaisi kuinka tämä tilanne loukkaa minua!

• niiin.....

Anteeksi jos kysyn, mutta kuinka vanhoja olette? Poikakaverisi käytös kuulostaa siltä että vielä halutaan katsella ympärille eikä sitoutua välttämättä niin "vakavasti". Tämä on yleistä nuorille miehille (alle 20-25v), harva heistä haluaa 100% sitoutuneen parisuhteen. Enkä nyt väitä että kukaan ei haluaisi vakavaa parisuhdetta, mutta totuus osa ei halua. Kannattaisi suoraan puhua poikaystävällesi siitä, että hänen käytöksensä loukkaa sinua. Aluksi hän ei välttämättä ymmärrä miksi hänen käytöksensä loukkaisi sinua, joten ala itse viattomasti flittrailemaan vaikka muiden poikien kanssa. Jos ei osoita minkäänlaisia tunteita, todennäköisesti ei halua vakavaa suhdetta kanssasi.

• PuttePossu11

Taidatte olla melkoisen nuoria ja elämää kokemattomia. Vaikka ollaankin parisuhteessa niin voi silti olla vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina. Ei ole myöskään loukkaus kehua jonkun toisen kuvaa esim. fb:ssä. Jos suutut siitä kun kundi juttelee bileissä muiden kanssa niin kehotan hieman katsomaan peiliin ja kasvamaan aikuiseksi.

Toisaalta, jos heppu tekee sen ihan tahallaan sinua ärsyttääkseen niin se on jo toinen juttu.

• emmsshhhsh 67

Olemme siis ihan lukioikäisä kumpainenkin!:) Olen kyllä miettinyt tämän sanomista suoraan tai oikeastaan olenkin sanonut, mutta ehkä hän ei ymmärrä mitä pahaa hän on voinut tehdä (tai siis ei hän siis ole pettänyt tai mitään että ei mitään sillä asteikolla) Eikä minua se ärsytä että hän juttelee muiden kanssa, mutta se pisti punaiseksi kun hän sanoi että suuttuisin joka asiasta. Se vaan pisti miettimään että eikö hän ymmärrä että myös hänessä täytyy olla pientä vikaa koska kaikki mistä suutun liittyy jokseen häneen :-) Ja totuus kyllä tuokin että saa olla tyttöjä kavereina. Ja ainut asia jonka voin tehdä on puhua itse tälle ihmiselle!
      Mutta hei kiitos kuitenkin, tämä avasi silmäni pikkuisen:-) ehkä olen hieman mustasukkainen liian monessa asiassa

• Kiukkupussi....

Traumoja lapsuudesta! Keskustele avoimesti. Olen itsekin ollut aikamoinen kiukkupussi (välillä vieläkin) ja tiedän että se on lapsellista käytöstä mutta pohjimmiltaan se on opittu malli omalta äidiltä!!

• homojoo

hei! minulla on juuri samanlainen ongelma!! olisi mukavaa saada ratkaisu asiaan😂🏃❤😊😏😻🎆😇😁😳😬😯😍🎊😘🎉🎇📘💷🏍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe