Jättäkää miut jo rauhaan, ja eläkää elämäänne onnellisena parina (?)
Hyvää päivänjatkoa.
*nauraa poskihampaat maitohapoil*
zisel ja dazu
8
<50
Vastaukset
- dfcvbnmkluytfghjk
Muksaa päivää siullekki.
Saitko nyt hyvät kiksit ? - zisel
Vastaan vaikka feikki oletkin että tarkotukseni onkin jättää rauhaan vastedes. Ei kauheen fiksua mun käytös ole ollut kirpelaa kohtaan enkä todellakaan puolustele käytöstäni mutta jotkun aiheet vaan on sellasia että kun niitä tarpeeks kauan kuuntelee niin kertakaikkiaan pimahtaa eikä sillon järkeä ole mailla halmeilla. Ja mulla ei ole suhdetta kenenkään kanssa, sikäli kun se nyt tänne kuuluu. Olen sinkku ja nautin siitä täysin sydämin. Mä en tänne mun kämppään ota yhtään äijää pyörii muutakun ihan hetkeksi vaan. Sen jälkeen saa lähteä joko ovesta tai parvekkeen kautta.
- ------
Eihän toi asia mulle kuulu, oletko ajatellut että kun otat tunteella vielä ja kauan.
Niin dazu osaa käyttää sitä myös hyväksi. hakien sulta myötätuntoa daramatisoimalla juttuja, hän varamasti kertoo ne uskottovasti koska sairas henkilö osaa keroa sen uskottovasti myös. - zisel
------ kirjoitti:
Eihän toi asia mulle kuulu, oletko ajatellut että kun otat tunteella vielä ja kauan.
Niin dazu osaa käyttää sitä myös hyväksi. hakien sulta myötätuntoa daramatisoimalla juttuja, hän varamasti kertoo ne uskottovasti koska sairas henkilö osaa keroa sen uskottovasti myös.En tiedä kuka vetää ja mitäkin juttuja ja kenen naruja mutta kun menen itseeni ja katson peiliin niin mä nyt olen kaukana maailman rehellisimmästä ihmisestä joten eipä paljon varaa ole tässä huudella. Kirpela sai nyt paskat niskaan kun en tiedä asioista kunnolla enkä välitä enää koko aiheesta mitään tietääkkään. Jos tässä olis ollut kyse vaikka helvetin kesäpäivästä niin oisin vaan tuhahtanut korkeintaan mutta aihe tosiaan on sellanen ettei pää kestä ja se nähtiin eilen ja sillon kerran aikasemmin.
- ........
zisel kirjoitti:
En tiedä kuka vetää ja mitäkin juttuja ja kenen naruja mutta kun menen itseeni ja katson peiliin niin mä nyt olen kaukana maailman rehellisimmästä ihmisestä joten eipä paljon varaa ole tässä huudella. Kirpela sai nyt paskat niskaan kun en tiedä asioista kunnolla enkä välitä enää koko aiheesta mitään tietääkkään. Jos tässä olis ollut kyse vaikka helvetin kesäpäivästä niin oisin vaan tuhahtanut korkeintaan mutta aihe tosiaan on sellanen ettei pää kestä ja se nähtiin eilen ja sillon kerran aikasemmin.
Ja humalatilalla oli osuutta myös asiaan :)
- -----
zisel kirjoitti:
En tiedä kuka vetää ja mitäkin juttuja ja kenen naruja mutta kun menen itseeni ja katson peiliin niin mä nyt olen kaukana maailman rehellisimmästä ihmisestä joten eipä paljon varaa ole tässä huudella. Kirpela sai nyt paskat niskaan kun en tiedä asioista kunnolla enkä välitä enää koko aiheesta mitään tietääkkään. Jos tässä olis ollut kyse vaikka helvetin kesäpäivästä niin oisin vaan tuhahtanut korkeintaan mutta aihe tosiaan on sellanen ettei pää kestä ja se nähtiin eilen ja sillon kerran aikasemmin.
Olet yhtä sekava kuin Anzzy:(
- esdcbnkuytfbhjkl
Ei se mitään, tajuan paremmin kun hyvin. Et ole ainoa, jolla on kilahtanut, enkä mie siulle aio kilahtaa, nääs miun kilahtamiseen vaaditaan aika paljon.
- dazu-Z
Ei täällä ole kukaan muu, kuin sinä minua oikeasti pystynyt "haavoittamaan".
Niin?:D
Haha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928