Aika paha juttu, jos suomeen ei saada hallitusta kasaan, jos tulee joku kriisi ei ole hallitusta. Ja teemme historiaa euroopassa, kohta ne jää kesälomille koko eduskuntakin.
Jos ei mies osaa johtaa neuvotteluja, eikö se voisi lähteä pois virasta?
Hallitus
17
54
Vastaukset
- pieni elukka :)
Miksi te miehet olette kiinnostuneita politiikasta?
Eikö se ole aika tylsää?
Siis tylsä keskustelun aiheena.Pieni elukka, miksi sinulle on kovin tärkeää keskustelupalstan sukupuoli?
Ja noilla kommenteilla ei ole merkitystä täällä, koska täällä monet tietää minut ihan livenäkin.
ps, en etsi seuraakaan täältä.
belgiassa muistaakseni jo yli vuoden ilman hallitusta, et pitkä matka kataisella vielä siihen
Meillä on toimitusministeriö siihen saakka, kunnes hallitusneuvottelija saa muodostettua uuden hallituksen ja pressa kuittaa tapahtuneen.
Elikkäs käytännössä edellinen hallitus jatkaa niin kauan, kunnes uusi saadaan muodostettua. Tosin se ei nauti enää välttämättä eduskunnan luottamusta, kun kansanedustajat on laitettu kiertoon ...- j768hj
weawery kirjoitti:
Onhan se hiukka noloa, kun ulkomailta kysyvät kuka on maanne pääministeri?
Mari Kiviniemi
Mitä noloa siinä on verrattuna vaaleja edeltävään aikaan. j768hj kirjoitti:
Mari Kiviniemi
Mitä noloa siinä on verrattuna vaaleja edeltävään aikaan.Sehän hävisi vaalit.
- j768hj
weawery kirjoitti:
Sehän hävisi vaalit.
No, se on silti edelleen pääministeri pääministerin valtuuksin. Eduskunnan luottamus voi olla niinja näin, mutta se on toinen asia.
- Ben Elux
Mä kiusaan tosta hallitusasiasta samassa huoneessa työtä tekevää belgialaista kaveria aina silloin tällöin. Maanantaina niillä tulee täyteen tasan vuosi ilman hallitusta. Vaalit oli 13.10.2010
http://en.wikipedia.org/wiki/2007–2011_Belgian_political_crisis
Täytyykin onnitella heppua vuosipäivän johdosta heti tiistaina. Maanantai kun on täällä benelux-landiassa vapaapäivä.
Edellinen ennätys oli Irakissa (249 päivää, 2010), mutta sielläkin puserrettua hallituksen kasaan. Demokratiassa kansa johtaa hallintoa, joten se voi johtaa itse itseään.
Jos hallintomme on toistuvasti osoittanut olevansa anarkistinen ja piittamaaton säädöksiä ja kansalaisten tahtoa vastaan on vain kohtuullista että kansa ottaa saman anarkistisen oikeuden haltuunsa ja on piittaamatta hallinnosta.
Silloin on aivan sama onko hallintoa vai ei.
Minä ainakin johdan itse itseäni :)- hjkl35hö
Sä johdat lähinnä omaa brändiäsi profiilisivulla ja sitäkin vain eniron sallimissa rajoissa. Muilta osin sä olet Suomen kansalainen ja hallintoalamainen siinä kuin muutkin.
Koskas sulla onkaan seuraava ilmoituksentekopäivä? hjkl35hö kirjoitti:
Sä johdat lähinnä omaa brändiäsi profiilisivulla ja sitäkin vain eniron sallimissa rajoissa. Muilta osin sä olet Suomen kansalainen ja hallintoalamainen siinä kuin muutkin.
Koskas sulla onkaan seuraava ilmoituksentekopäivä?Ei muuta kuin koittaan hallitsemista.
Otin asenteen että minä olen tämän valtakunnan pelastaja ja saan epävirallista palkkaa siitä hyvästä että neuvon kansalaisia edukseen kohti valtakunnan terveydyttävää anarkiaa.
Ottaen huomioon että virallinen työvelvoitteeni on 15 minuutin homma on siis tuntipalkkani rapiat 1200 euroa tunnissa, ja tämä kun kerron ihmisille kuinka asiat ovat oikeasti on enemmänkin sellaista sielukasta OTO-työtä.
Luuletko että näkymätön kahle joka on onnistuttu tunnistamaan enää toimii kalehditulle? Ei se toimi. Alkuunkaan. Minä johdan itse itseäni.
Ja muuten niin kauan kuin ne ei saa hallitusta aikaiseksi pitäisi niiden mun mielestä saada 35% pienempää palkkiota koko sakin.
KARENSSIA.- Jygälle 3 kk karenss
.
Jygä saa maistaa omaa lääkettään
.
- Kapitaali vs. Kansa?
.
Kumpikohan kuuluu hallitukseen kapitalisti jupit vai kansa
. Onhan meillä toimitusministeriötilassa oleva hallitus, joka hoitaa päivittäiset asiat, mutta ei tee suuria linjanvetoja. - Mitään turvallisuuspoliittista riskiä ei siis ole, koska presidentti pyysi Kiviniemen hallitusta jatkamaan, kuten tapana on.
Mutta onhan se muuten noloa, että pikkupojat leikkivät hiekkalaatikkoleikkejään ja riitelevät kuka ei leiki kenenkin kanssa sillä aikaa, kun Kiviniemi tekee työt...
Minusta oli aika noloa Soinilta se, että hän ei edes halunnut hallitukseen. - Onhan se toki helpompaa räkyttää siitä kuinka asiat pitäisi hoitaa, kuin hoitaa ne itse. - Väärin sammutettu... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948