Kun housun koko on esim. 34/27, niin kumpi on pituus ja kumpi leveys?
VAATEKOOT
3
9779
Vastaukset
- Sid
Yleensä kai leveys ilmoitetaan ensin ja sitten pituus, eli 27/34 olis 27 tuumaa leveät ja 34 pitkät. Veikkaisin kyllä että mitoituksessa 34/27 tuo 34 on se pituus, 27 taitas olla aika lyhyet housut. Ja yleensä pituusmitat menee muutenkin kai parillisina eli esim. 30, 32, 34.
- gezikat
Eri maissahan käytetään erilaisia mitoituksia...
Veikkaan että nuo lukemat eivät ole mitenkään "erilliset" vaan ikäänkuin vastaavat toisiaan. Useinhan farkut, joissa on ns. standardi-lahkeenpituus, myydään vaan tolla vyötärön-/lantionympäryskoolla.
Itse olen housukokoa 36 ja farkkujeni lantion tuumakoko on 28, joten tästä voisi päätellä teoriani oikeaksi.....? (Siis että koko 34 vastaa kokoa 27)
- JLS
Ensimmäinen luku tarkottaa vyötärön kokoa, jälkimmäinen pituutta tuumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125255
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2752169- 911746
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521111- 501109
- 1111059
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821012