mikä auto pelaisi luotettavimmin noin 10.000 eurolla eli uuden pikkuauton, Suzuki Alto, Citroen C1 hinnalla? Haluaisin kuitenkin hieman isomman auton, Corolla luokasta mutta saisi olla mahdollisimman uusi ja luotettava.
Katsoin tänään yhden autoliikkeen tarjontaa ja -03 Corollalla (1,6 5-ov hathcback) oli hintaa lähes se 10.000e, tosin kilometrejä oli vain 98.000 mutta ikähän tuolla alkaa jo painaa. Muutoin tuollainen pystyperä-Corolla olisi aika sopivan kokoinen ja neljä-viisiovinen saisi auto mielellään olla.
Mikä auto n. kymppitonnilla?
4
229
Vastaukset
- Pasi_puikka
Katsos Nissan Tiida ... vaikka nettiautosta..
- arijob
voin myydä sulle opel vectran vm 95 todella hyvä ja luotettava käyttö auto.
yhdellä omistajalla ollut viimeksi.
leimaa on vielä parikuukautta.
jos kiinnostaa ota yhteyttä. ari.job@ jobbari.com- ap.
Myöhäistä, toinen Ari Job möi mulle -85 Asconan kymppitonnilla, korjauksiin upposi toinenkin kymppitonni.
- -Ozq-
mulla olis MB CLK 320 Vm 00
Avantgarde ja toimii.
HP 12 900 mutta voidaan vähän neuvotella:
3.2 v6 ketjukone, ajettu 220 tkm, moottori pelaa niinku pitää.
4 paikkainen, Coupe, Helmiäis-sininen, Täysnahat, parkkitutkat edessä/takana,
sähkötoiminen kattoluukku (toimii), autom. 2 vyöhyke ilmastointi( toimii),
sähköpenkit edessä, sporttipenkit,
kromilistaa, jalopuukoristelut, vaihdettu tehokkaampi laturi, 2 renkaat, molemmissa aluvanteet, talvirenkaat hyvät kitkat.
Myyn, koska kahta koiraa ei enää tuolla autolla kuljeteta, ja meillä on nyt farmari. joten 4 Paikkainen coupe on turhan hankala.
Voin myös vaihtaa HD Dyna, Triumph America, speedmaster tai Honda Vt ( hyvään sellaiseen)
Auto sijaitsee Etelä-haagassa
ota vain yhteyttä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027