Eli olen tässä jo kolmisen kuukautta tapaillut yhtä tyttöä, lähestulkoon joka viikko. Käymme aina kävelyllä tai joskus myös juoksemassa. Juttua riittää ja viihdymme hyvin toistemme seurassa. Pidän todella paljon hänestä ja epäilen hänelläkin olevan myönteisiä tunteita minua kohtaan, mutta en voi sanoa olevani ollenkaan varma asiasta. Ainakin hän juttelee lähes päivittäin kanssani useaan otteeseen netissä ja hymyilee sekä juttelee mukavia minulle aina tapaamisisemme aikana. Mitä luulette, jumittaako meidän juttu tähän paikkaan vaikka loppuiäksi jos toinen ei uskalla tehdä aloitetta? Nimittäin olemme molemmat täysin kokemattomia, ujoja ihmisiä eikä meidän siis ole helppoa puhua mihinkään syvällisempään seurusteluun liittyvistä asioista. Hyvä puoli tällaisessa etenemisessä on nyt se, ettei meillä kummallakaan ole muita ihastuksenkohteita tai seurustelukumppaniehdokkaita eli sikäli saamme edetä rauhassa ja pikkuhiljaa kohti jotain syvällisempää - mikäli sitä molemmat todella haluavat :)
Mutta siis, kannattaisiko minun rohkaista mieleni ja kysyä tyttöä vaikka vaihteeksi syömään ulos jonain iltana? :) Jos vähän jotain erilaista tekemistä vaihteeksi kuin valtavan pitkiä lenkkejä... Mikä voisi mielestänne olla tilanteessa vastaus, voisiko se millään olla myöntävä? :D
Jännittävä tilanne - mitä voisin tehdä?
26
557
Vastaukset
- Neuvoja asiantuntija
niii,kannattaa.Pyydä vaikka tosiaan syömään tai leffaan.Eikä kannatta lannistua vaikka ensinmäiseen pyyntöön tulisi heti vastauksena "ei",koska jos ujo ja kokematon niin sitä helposti saattaa sanoa hätäpäissään jotain muuta mitä ajattelee.Sitten kannattaa kokeilla vaikka viikon-parin päästä uudestaan.
- Hmm..
Juu okei... Pelottaa vain kauheasti se, että itsetuntoni romahtaa lopullisesti (jos se on edes koskaan pohjilta noussut) mikäli saan kielteisen vastauksen.
Mutta mitä luulet onko tytöllä mitään mielenkiintoa todella minua kohtaan vai pyysikö hän minua aikanaan lenkille vain siksi että halusi kaverin? Tosin hän vastasi seuranhakuilmoitukseeni netissä jossa ilmoitin selvästi etsiväni omaa kultaa yms. Eli voisiko hän todella olla kiinnostunut minusta? En usko asiaa itse mutta kaikkihan on aina mahdollista...- .....
Anna mennä! Ehdottomasti kannattaa ottaa riski ja pyytää naista treffeille. Vaikka hän vastaisi ei, niin ei teidän välit siitä pilalle mene. Kokemusta on.
Älä ajattele noin negatiivisesti. Siitä tulee sinulle hyvä mieli kun rohkaistut ja sanot mitä oikeasti haluat. - 13+16=29
Jos tyttö vastasi seuranhakuilmoitukseen jossa hait seurustelukumppania, niin on hyvinkin mahdollista että hän pitää sinusta tosissaan, jos kerran on jatkanut tapaamisia. Jos olisit hakenut vain lenkkiseuraa, olisi siitä paljon hankalampi edetä. Uskoisin, että koska hän edelleen viihtyy seurassasi, on myös hänellä kiinnostusta seurusteluun.
Kannattaa miettiä joku yhteinen asia mistä olette kiinnostuneita, ja pyytää sitten aiheeseen liittyvään paikkaan treffeille. Esim. jos juttelette usein elokuvista, niin olisi hyvä jutella siitä minkä elokuvan haluaisi nähdä seuraavaksi ja jos molemmilla tuntuu olevan sama elokuva mielessä, siitä sitten on hyvä edetä ulospyytämisvaiheeseen. Samaan tyyliin muutkin aiheet käyvät, esim. keskustelua kasveista -|> treffit kasvitieteelliseen, juttelua vanhoista autoista -> vierailu automuseoon, jne.
Tärkeää olisi jotenkin päästä lenkkeilystä eteenpäin, sillä jos tyttö on ujo/vanhanaikainen/kokematon, niin hän tuskin uskaltaa itse ehdottaa mitään. Sinun on nyt oltava mies, mutta koska olet itsekin epävarma, niin kannattaa edetä rauhallisesti, juuri miettien joku sopiva paikka jossa voisitte jatkaa juttelua.
Rohkeasti nyt vaan! :) - Hmm..
13+16=29 kirjoitti:
Jos tyttö vastasi seuranhakuilmoitukseen jossa hait seurustelukumppania, niin on hyvinkin mahdollista että hän pitää sinusta tosissaan, jos kerran on jatkanut tapaamisia. Jos olisit hakenut vain lenkkiseuraa, olisi siitä paljon hankalampi edetä. Uskoisin, että koska hän edelleen viihtyy seurassasi, on myös hänellä kiinnostusta seurusteluun.
Kannattaa miettiä joku yhteinen asia mistä olette kiinnostuneita, ja pyytää sitten aiheeseen liittyvään paikkaan treffeille. Esim. jos juttelette usein elokuvista, niin olisi hyvä jutella siitä minkä elokuvan haluaisi nähdä seuraavaksi ja jos molemmilla tuntuu olevan sama elokuva mielessä, siitä sitten on hyvä edetä ulospyytämisvaiheeseen. Samaan tyyliin muutkin aiheet käyvät, esim. keskustelua kasveista -|> treffit kasvitieteelliseen, juttelua vanhoista autoista -> vierailu automuseoon, jne.
Tärkeää olisi jotenkin päästä lenkkeilystä eteenpäin, sillä jos tyttö on ujo/vanhanaikainen/kokematon, niin hän tuskin uskaltaa itse ehdottaa mitään. Sinun on nyt oltava mies, mutta koska olet itsekin epävarma, niin kannattaa edetä rauhallisesti, juuri miettien joku sopiva paikka jossa voisitte jatkaa juttelua.
Rohkeasti nyt vaan! :)Elikkä näin se meni: laitoin ilmoituksen nettiin jossa hain seuraa, hän vastasi ja kirjoittelin hänelle sähköpostia. Sitten juttelimme jonkin pari kuukautta facebookissa jonka aikana tutustuimme jo aika hyvin ja tuli juttua lenkkeilystä. Sitten tyttö rohkaisi mielensä ja ITSE pyysi minua kävelylle useamman kerran ennenkuin uskalsin lähteä... Tämän jälkeen olemme kumpikin pyytäneet toisiamme lenkille koska se tuntuu helpolta, sen jutun ''osaamme'' jo. Mutta eteneminen tuntuu olevan nyt vaikeaa, ja en sitten tiedä haluaako hän vielä vähään aikaan tästä edetä..Mutta hän siis sen aloitteen teki, ja olen edelleenkin todella hämilläni siitä. Hän kun ei ole koskaan ketään poikia tapaillut eikä hänellä ole näitä kavereinakaan.. Mutta todellisuudessa kyseessä saattoi olla se todella mukava kuva jonka itsestäni annoin jo netissä jutellessa ja sen kautta syntynyt suuri luottamus. Hän on lisäksi todennut, että saan kertoa hänelle kaikki murheeni koska ei tee minulle hyvää kantaa niitä sisälläni. Ilmeisesti kuitenkin olen jo saanut vähintään hyvän ystävän elämääni?
Mutta niin, tässä mahdollisessa seurusteluasiassa tulee jossain vaiheessa mutkia matkaan kun tiettävästi lähdemme parin vuoden kuluttua eri teille opiskelemaan... Mitäs tässä tapauksessa sitten? Tiedän ettei pitäisi miettiä paljoa etukäteen, mutta itselläni on vakaumus jonka perusteella saan seurustella vain kerran elämässäni, ja minun on siis etsittävä se oikea jonka kanssa elän elämäni loppuun saakka. Eli mikäli suhteeni epäonnistuu, syytän huonosta valinnasta itseäni ja olen siis ''kyvytön'' seurustelemaan.
Eli kuitenkin nyt tässä hetkessä tärkeintä olisi rohkaistua tekemään jonkinlainen aloite jonnekin muualle kuin lenkkeilemään? Mitähän tyttö mahdollisesti tuntisi/ajattelisi jos pyytäisinkin häntä vaikka elokuviin? :) Ei siis mitään extempore, vaan niin että aikaa jäisi miettiäkin asiaa.. - 13+16=29
Hmm.. kirjoitti:
Elikkä näin se meni: laitoin ilmoituksen nettiin jossa hain seuraa, hän vastasi ja kirjoittelin hänelle sähköpostia. Sitten juttelimme jonkin pari kuukautta facebookissa jonka aikana tutustuimme jo aika hyvin ja tuli juttua lenkkeilystä. Sitten tyttö rohkaisi mielensä ja ITSE pyysi minua kävelylle useamman kerran ennenkuin uskalsin lähteä... Tämän jälkeen olemme kumpikin pyytäneet toisiamme lenkille koska se tuntuu helpolta, sen jutun ''osaamme'' jo. Mutta eteneminen tuntuu olevan nyt vaikeaa, ja en sitten tiedä haluaako hän vielä vähään aikaan tästä edetä..Mutta hän siis sen aloitteen teki, ja olen edelleenkin todella hämilläni siitä. Hän kun ei ole koskaan ketään poikia tapaillut eikä hänellä ole näitä kavereinakaan.. Mutta todellisuudessa kyseessä saattoi olla se todella mukava kuva jonka itsestäni annoin jo netissä jutellessa ja sen kautta syntynyt suuri luottamus. Hän on lisäksi todennut, että saan kertoa hänelle kaikki murheeni koska ei tee minulle hyvää kantaa niitä sisälläni. Ilmeisesti kuitenkin olen jo saanut vähintään hyvän ystävän elämääni?
Mutta niin, tässä mahdollisessa seurusteluasiassa tulee jossain vaiheessa mutkia matkaan kun tiettävästi lähdemme parin vuoden kuluttua eri teille opiskelemaan... Mitäs tässä tapauksessa sitten? Tiedän ettei pitäisi miettiä paljoa etukäteen, mutta itselläni on vakaumus jonka perusteella saan seurustella vain kerran elämässäni, ja minun on siis etsittävä se oikea jonka kanssa elän elämäni loppuun saakka. Eli mikäli suhteeni epäonnistuu, syytän huonosta valinnasta itseäni ja olen siis ''kyvytön'' seurustelemaan.
Eli kuitenkin nyt tässä hetkessä tärkeintä olisi rohkaistua tekemään jonkinlainen aloite jonnekin muualle kuin lenkkeilemään? Mitähän tyttö mahdollisesti tuntisi/ajattelisi jos pyytäisinkin häntä vaikka elokuviin? :) Ei siis mitään extempore, vaan niin että aikaa jäisi miettiäkin asiaa..Tuohan kuulostaa tosi hyvältä, siis että tyttö itse on tehnyt aloitteita ja että lenkkipyynnöt eivät tule vain sinun puoleltasi.
Tuosta vakaamuksesta sen verran, että tarkoittaako "seurustelu kerran elämässä" sitä, ettei ole seksisuhdetta kuin yhden kanssa, vaiko sitä, ettei edes seurustele kuin yhden kanssa, vaikka siihen ei kuuluisi seksiä? Jos vastaus on ensimmäinen, niin voittehan pidätäytyä seksistä kunnes olet varma että tyttö on se oikea. Jälkimmäinen vaihtoehto on jo paljon hankalampi, sillä miten voi tietää että toinen on oikea jos ei seurustele, eli opi tuntemaan toista kunnolla..?
Tuli mieleen semmoinen, että useimmat naiset tykkäävät romanttisista eleistä, joten voisit osoittaa joillain pienillä teoilla ajattelevasi häntä muutenkin kuin ystävänä, esim. poimit kukkasen lenkkipolun varrelta ja ojennat sen tytölle hymyn kera, tms. Kuitenkin kannattaa tehdä vain semmoisia juttuja mitkä tuntuvat luontevilta, muuten tilanne voi olla jotenkin hankala. Oman mielen ja tunnelman mukaan siis kannattaa osoittaa huomaavaisuutta.
Voithan tosiaan ehdottaa vaikka elokuviin menemistä. Se että ehdotat jotain erilaista, voi tietysti pikkasen pelottaa tyttöä jos hän tykkää tehdä asiat totutulla tavalla. Uskoisin kuitenkin, että jos on kyse vain uuden jännityksestä, niin pienen pohdinnan jälkeen hän voi olla iloinenkin siitä, että teette jotain erilaista yhdessä. :) - =
13+16=29 kirjoitti:
Tuohan kuulostaa tosi hyvältä, siis että tyttö itse on tehnyt aloitteita ja että lenkkipyynnöt eivät tule vain sinun puoleltasi.
Tuosta vakaamuksesta sen verran, että tarkoittaako "seurustelu kerran elämässä" sitä, ettei ole seksisuhdetta kuin yhden kanssa, vaiko sitä, ettei edes seurustele kuin yhden kanssa, vaikka siihen ei kuuluisi seksiä? Jos vastaus on ensimmäinen, niin voittehan pidätäytyä seksistä kunnes olet varma että tyttö on se oikea. Jälkimmäinen vaihtoehto on jo paljon hankalampi, sillä miten voi tietää että toinen on oikea jos ei seurustele, eli opi tuntemaan toista kunnolla..?
Tuli mieleen semmoinen, että useimmat naiset tykkäävät romanttisista eleistä, joten voisit osoittaa joillain pienillä teoilla ajattelevasi häntä muutenkin kuin ystävänä, esim. poimit kukkasen lenkkipolun varrelta ja ojennat sen tytölle hymyn kera, tms. Kuitenkin kannattaa tehdä vain semmoisia juttuja mitkä tuntuvat luontevilta, muuten tilanne voi olla jotenkin hankala. Oman mielen ja tunnelman mukaan siis kannattaa osoittaa huomaavaisuutta.
Voithan tosiaan ehdottaa vaikka elokuviin menemistä. Se että ehdotat jotain erilaista, voi tietysti pikkasen pelottaa tyttöä jos hän tykkää tehdä asiat totutulla tavalla. Uskoisin kuitenkin, että jos on kyse vain uuden jännityksestä, niin pienen pohdinnan jälkeen hän voi olla iloinenkin siitä, että teette jotain erilaista yhdessä. :)Siis olen todellakin lähtenyt sille linjalle, etten koskaan harrasta mitään irtosuhteita ja minun on oltava varma siitä, että tämä ihminen on se kenen kanssa vietän loppuikäni että voin todella seurustella hänen kanssaan. Myös tytöllä on siis käytännössä oltava samanlainen ajatus ja periaate, jotta jutustamme tulisi jotain. Seksistä sen verran, että usko pystyväni sellaiseen vaikka naimisissa olisin... Tuntuu jotenkin mahdottomalta ajatukselta. Mutta sen näkee sitten aikanaan. Joka tapauksessa en aio sitä yrittääkään ennenkuin suhde on todella vakiintunut pysyvästi.
Tosiaankin, minullahan on pojaksi harvinaisen paljon romanttisia ajatuksia ja tuntemuksia joita toivoisin pääseväni toteuttamaan todellisuudessakin :) Istuskelu ilta-auringossa, kävely käsikädessä kylmänä talvi-iltana, käpertyminen saman peiton alle katsomaan leffaa, silittely ja halailu, kauniiden sanojen lausuminen tytölle... Kaikki tällainen ja siihen liittyvä on suurta unelmaani =) Asioiden toteuttaminen on sitten vähän monimutkaisempaa...
Juu meillä taitaa tämän tytön kanssa olla vähän sama juttu, tekisimme mielellämme asiat vanhan tutun kaavan mukaan ettei tarvitse mennä uusiin ja tuntemattomiin tilanteisiin :) Tietysti voisi olla ihan kehittävää muutenkin joskus kokeilla jotain erikoista, ei niin tuttua. Pitänee nyt alkaa tytön kanssa juttelemaan niistä asioista mitkä ovat meille yhteisiä ja harkita sitten niiden toteuttamistakin :) - 8+11
= kirjoitti:
Siis olen todellakin lähtenyt sille linjalle, etten koskaan harrasta mitään irtosuhteita ja minun on oltava varma siitä, että tämä ihminen on se kenen kanssa vietän loppuikäni että voin todella seurustella hänen kanssaan. Myös tytöllä on siis käytännössä oltava samanlainen ajatus ja periaate, jotta jutustamme tulisi jotain. Seksistä sen verran, että usko pystyväni sellaiseen vaikka naimisissa olisin... Tuntuu jotenkin mahdottomalta ajatukselta. Mutta sen näkee sitten aikanaan. Joka tapauksessa en aio sitä yrittääkään ennenkuin suhde on todella vakiintunut pysyvästi.
Tosiaankin, minullahan on pojaksi harvinaisen paljon romanttisia ajatuksia ja tuntemuksia joita toivoisin pääseväni toteuttamaan todellisuudessakin :) Istuskelu ilta-auringossa, kävely käsikädessä kylmänä talvi-iltana, käpertyminen saman peiton alle katsomaan leffaa, silittely ja halailu, kauniiden sanojen lausuminen tytölle... Kaikki tällainen ja siihen liittyvä on suurta unelmaani =) Asioiden toteuttaminen on sitten vähän monimutkaisempaa...
Juu meillä taitaa tämän tytön kanssa olla vähän sama juttu, tekisimme mielellämme asiat vanhan tutun kaavan mukaan ettei tarvitse mennä uusiin ja tuntemattomiin tilanteisiin :) Tietysti voisi olla ihan kehittävää muutenkin joskus kokeilla jotain erikoista, ei niin tuttua. Pitänee nyt alkaa tytön kanssa juttelemaan niistä asioista mitkä ovat meille yhteisiä ja harkita sitten niiden toteuttamistakin :)"Siis olen todellakin lähtenyt sille linjalle, etten koskaan harrasta mitään irtosuhteita ja minun on oltava varma siitä, että tämä ihminen on se kenen kanssa vietän loppuikäni että voin todella seurustella hänen kanssaan."
Ööh, eikö seurustelu ole sitä että katsotaan onko se toinen sellainen kenen kanssa viettää koko loppuikä? Eli yksinkertaistettuna seurustelu -> avio/aviliitto tai ero. Siis seurustelu on sitä aikaa kun tullaan varmoiksi siitä että ollaan yhdessä tai että erotaan. Toisekseen, seurustelu ei ole mikään irtosuhde. - Niin...
8+11 kirjoitti:
"Siis olen todellakin lähtenyt sille linjalle, etten koskaan harrasta mitään irtosuhteita ja minun on oltava varma siitä, että tämä ihminen on se kenen kanssa vietän loppuikäni että voin todella seurustella hänen kanssaan."
Ööh, eikö seurustelu ole sitä että katsotaan onko se toinen sellainen kenen kanssa viettää koko loppuikä? Eli yksinkertaistettuna seurustelu -> avio/aviliitto tai ero. Siis seurustelu on sitä aikaa kun tullaan varmoiksi siitä että ollaan yhdessä tai että erotaan. Toisekseen, seurustelu ei ole mikään irtosuhde.Hmm itseasiassa minulle seurustelu on jo todella suuri, elämän mullistava ja merkittävä asia. Se ei ole pelkästään toisen satunnaista tapailua, vaan siihen liittyy jo molemminpuolisia tunteita sekä jonkinlaista halua luoda kahdenkeskistä tulevaisuutta. En siis voi sanoa vielä tällä hetkellä seurustelevani, jos sitä joku jo kerkesi niin ajattelemaan :)
- Hmm...
No voiko tässä tilanteessa ajatella myös niin, että vaikka tyttö ei jostain syystä haluaisikaan lähteä joskus esim. ravintolaan, hän kuitenkin ehdotuksestani huomaa minun olevan jollain tasolla kiinnostunut viemään häntä erilaisiin ympäristöihin ja viettämään aikaa hänen kanssaan? Eli hän voisi periaatteessa kieltäytymisestään huolimatta olla salaa tyytyväinen asiasta?
- joku miekkonen
Sun kannattaisi asettaa kysymyksesi niin, että et joudu pähkäilemään asiaa. Esim. jos vastaus on "kiitti, mutta ei nyt sovi" niin kysyt perään että "tarkoitatko juuri nyt vai onko vastaus voimassa pysyvästi?" tai "olisiko joku muu ajanviete kiinnostavampaa vai jätätkö tapaamisen mieluummin kokonaan sikseen". Muuten voi olla, että et saa mitään tolkkua siitä, mitä hän ajattelee ja hukkaat vaan energiaasi turhaan.
- Toimintaa siis
Jos et ota mitään askelta eteen päin, vaan jäät jumittamaan nykyiseen tilanteeseen, niin saatat joku päivä huomata olevasi edelleen kaveripoika, ja sen lisäksi hänellä on erikseen varsinainen poikaystävä pussailua ja muuta hellyyttä ja mahdollista yhteistä tulevaisuutta varten...
- Niin...
Valitettavasti en missään tilanteessa pysty ottamaan niin isoa askelta vaan ainoa mahdollinen keino on edetä päivä kerrallaan ja katsoa mihin päin mennään. Minusta ei ole aloitteen tekijäksi.. Ei tule koskaan olemaankaan. Ainoa mahdollisuus minulle on yrittää saada hänet lähentymään minua niin, että suhde muuttuisi seurusteluksi kuin itsestään. Tosin tämäkin on äärettömän vaikeaa koska en tiedä mitä pitäisi tehdä... Ehkäpä pitäisi vaan ehdottaa vaikka lenkkiä jonnekin eri suunnalle vaihteeksi, olisihan siinäkin tietynlainen aloite.
- Ole mies!
Rohkaistu! Tee miehen teko ja sano naiselle mitä haluat! Ei asiat itsekseen hoidu.
Jokainen voi kehittää itseään jossakin jutussa, tämä on se juttu jossa sinun tulisi kehittyä. Ei ole mitään pelättävää. Se voi vähän jännittää mutta se kuuluukin asiaan.
- :'(
En pysty siihen... Ja koska en pysty mihinkään olen täysin mitätön yksilö jolla ei ole arvoa tai olemassaolon oikeutta :'/ Toivottavasti minun ei enää tarvitse kauaa kärsiä tästä maailmasta...
- Kokoa itsesi
Tuo ajattelutapa ei auta sinua yhtään. Kun muutat asennettasi, niin huomaat että et suinkaan ole mikään "mitätön yksilö", vaan ihan samalla viivalla muiden miesten kanssa. Sinun pitää parantaa jollakin tavalla itsetuntoasi. Itse suosittelisin että yrität iskeä sen naisen josta olet kiinnostunut. Usko pois, itsetunto nousee kohisten kun ylität itsesi ja nouset tuosta epätoivonsuosta.
- Ole herrasmies, kysy
Mietipä näin.
Se tyttö saattaa olla todella masentunut ja murtunut, jos et edes kysy kiinnostaisiko häntä lähteä syömään.
Ajattelee, että hän ei ole sinusta riittävän kiinnostava/nätti. - Hmm..
Ole herrasmies, kysy kirjoitti:
Mietipä näin.
Se tyttö saattaa olla todella masentunut ja murtunut, jos et edes kysy kiinnostaisiko häntä lähteä syömään.
Ajattelee, että hän ei ole sinusta riittävän kiinnostava/nätti.Entäs jos asia onkin niin, että olen hänen mielestään ahdistava kun pyytelen häntä vielä lenkille vaikkei hän ei edes minusta pidä. Hänen vain on ''pakko'' käydä kanssani koska ei uskalla sanoa ei... Kuten minäkään en uskalla kysyä :/
Mutta muistetaam tämä todennäköisyys: jos asiassa heitettäisiin arpaa, olisi 50% mahdollisuus sille että hän olisi kiinnostunut... Tämä tilanne vastaa asiaa aika hyvin. - sdgsg54747
Hmm.. kirjoitti:
Entäs jos asia onkin niin, että olen hänen mielestään ahdistava kun pyytelen häntä vielä lenkille vaikkei hän ei edes minusta pidä. Hänen vain on ''pakko'' käydä kanssani koska ei uskalla sanoa ei... Kuten minäkään en uskalla kysyä :/
Mutta muistetaam tämä todennäköisyys: jos asiassa heitettäisiin arpaa, olisi 50% mahdollisuus sille että hän olisi kiinnostunut... Tämä tilanne vastaa asiaa aika hyvin.No jos annat onnistumisellesi 50%:n todennäköisyyden, voit miettiä kaikki mahdolliset "tulokset" läpi. Toisin sanoen mitä "hävitä", jos 50% kerroista hän ei suostukaan? Tunnet ehkä itsesi hetkeksi vaivautuneeksi ja saatat menettää hänet ystävänä. Toisaalta mitä "voitat", jos homma onnistuu? Saat kenties elämänkumppanin, seksiä ja niin edelleen. Sinun pitää vaan tehdä päätös kumpi vaihtoehto on odotusarvoltaan parempi sinun mielestäsi.
- ....
sdgsg54747 kirjoitti:
No jos annat onnistumisellesi 50%:n todennäköisyyden, voit miettiä kaikki mahdolliset "tulokset" läpi. Toisin sanoen mitä "hävitä", jos 50% kerroista hän ei suostukaan? Tunnet ehkä itsesi hetkeksi vaivautuneeksi ja saatat menettää hänet ystävänä. Toisaalta mitä "voitat", jos homma onnistuu? Saat kenties elämänkumppanin, seksiä ja niin edelleen. Sinun pitää vaan tehdä päätös kumpi vaihtoehto on odotusarvoltaan parempi sinun mielestäsi.
Jättää asiat tekemättä. Kyllä olen pärjännyt kohta 20 vuotta yksin ollen lähes pelkästään tietokoneella. Ei minusta ole tekemään mitään aloitetta saati sitten tekemään asioita mitä aloitteeni edellyttää. Taidan lopettaa tämän tyhjänpäiväisen jauhamisen...
- Aa..
No voihan se tietysti olla näinkin..
- VOIMORO
VOI HEMMETTI!!! ÄLÄ OO NÖSSÖ!! TYTÖT MUUTEKI VIHAA NÖSSÖI
ET TUU IKINÄ SAAMAA KETÄÄ JOS AATTELET KOKO AJA NOIN.
ELI NYT SE PERSE POIS TÄST CHÄTIST JA MEE SINNE SUN NAISEN LUO!! HUHUH - Niin mutta...
KUN TÄMÄ TYTTÖ EI OLE MINUN NAINEN ENKÄ TIEDÄ MITEN HÄNET SAISIN!!! JA NÖSSÖ OON SILLE EN VOI MITÄÄN. OLEN NÖRTTI NÖSSÖ PELKURI PUSSIHOUSU EPÄTOIVOINEN MIELENVIKAINEN PASKAPÄÄ JOKA EI KELPAA KENELLEKÄÄN. SIINÄ MINUN ANSIOLUETTELONI. Kiitos...
- Ymmärrättehän..
Kaiken lisäksi tulee vielä yksi, se kaikista tärkein kysymys eteen: pystyisinkö todella parisuhteeseen? Vastaus on ei... Voin vain valitella syntymistäni tähän pahaan maailmaan...
- yks liikaa
no muut ominaisuudet kyl menettelee, mutta tuo mielenvika on kyllä aika paha. Poista se tosta listasta ja lähde sit treffeille.
- Heh..
Mutta sekin pitää paikkansa. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, asperger ja pakko-oireinen häiriö. Lisäksi olen sairastanut paranoidis-grandioottista psykoosia. Että sellasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708