Törmäsin Yläkäävän Jarmoon Kampin keskuksessa. Hetken rupateltuamme päätimme mennä yhdessä Ruoholahteen Mayorsille treenaamaan, koska molemmilla oli ohjelmassa JALKA TREENI TIME! Vaihdoimme pikaisesti treenikamppeet ylle ja menimme lämmittelemään kuntopyörällä. Poljimme 15 minuuttia, jonka jälkeen kevyt venyttely etu- ja takareisille. Tämän jälkeen menimme voimatelineelle tekemään jalkakyykkyä. Jarmo aloitti jalkakyykyn lämmittelysarjat. Ensin pelkkä tanko, 20 toistoa. Tämän jälkeen 60 kg, 80 kg, 100 kg, 120 kg, 150 kg, kymmenen toistoa kutakin. Tein omat lämmittelysarjani hänen sarjojensa välissä. Sitten latasimme tankoon 180 kg, helppo 8 molemmilla. Tankoon 200 kg, tiukka 8. 220 kg, tiukat 6 toistoa. Viimeisessä sarjassa Jarmo latasi tankoon 250 kg. Ensin Jarmo teki 3 todella puhdasta, mutta tiukkaa toistoa. Minä onnistuin tekemään 2 toistoa. Kolmannella Jarmo joutui hieman avittamaan, jotta sain viimeisen toistoni tehtyä. Tämän jälkeen suuntasimme Mayorsin heavy duty-prässin ääreen. Ladatessamme painoja laitteeseen, katseemme kohtasivat ja tunsimme sellaista suurta rakkautta, jota vain kaksi salskeaa bodaria, Raudan Soturia, voi tuntea. Jarmo kurottautui prässin yli, sulki silmänsä ja tarjosi kuumia huuliaan minulle suudeltavaksi. Kurottauiduin hänen lähelleen ja antauduimme pitkään intohimoiseen ja erittäin märkään ranskalaiseen suudelmaan. Jarmo laskeutui tämän jälkeen prässin pehmusteelle ja minä hänen päälleen. Jarmo pisti kätensä pullottavaan haaroväliini ja tunsi kädessään sykkivän rakkauden valtikkani. Oih! Olin tulla jo siinä vaiheessa, joten tartuin hellästi hänen ranteeseensa ja siirsin hänen kätensä syrjään ja annoin hänelle kuuman suudelman. "Mennään saunaan", kuiskasin hänen korvaansa ja lähdin lanne keinuen kohti pukuhuonetta. Jarmo seurasi perässäni ja arvaatte kyllä, mitä sitten tapahtui...
Jarmon kanssa salilla
8
117
Vastaukset
- Pappi jussi
Vain katkeroitunut hetero kirjoittaa tuollaista paskaa.
- Olavin kanssa salill
Olavin kanssa kyykkymontussa halailtiin ja pussailtiin hieman. Joku fitness-nainen tuli siihen ja otti legginsit pois. Tuli siihen meidän eteen ja seisaaltaan työnsi lantiota eteen ja levitti ulommat häpyhuulet. Oli sanoi: "voi taivas mikä irstailija, pysy erossa meistä". Itselläni tuntui kuin erektio olisi voimistunut entisestään. Olin hieman hämilläni. En tiedä mikä minua vaivaa. Ehkä olen ottanut liian vähän Testoa. Kerron tämän täällä kun en uskalla Olaville puhua.
- valtava äässi
Olavin kanssa monesti kyykkymontussa ollaan halailtu ja pussailtu. Symppis kaveri se Olavi.
- neitsyt anus
Juu, hoitakaa vain toisianne niin ne parhaat palat eli naiset jäävät meille normaaleille ja terveille.
Perse kunnossa, mitään ei mene sisälle, mutta ulos tulee kuten pitääkin. Eikä muuten ole mulkkupaskassa edes kortsun kanssa eikä ole taudin tautia.
ja lähden treenaan siis eikun häpyhuulia stekkailemaan :)- ÖNN ÖNN ÖNN
Taidat olla "Homoloordi"...
- Bottomboy
Menetät poika paljon elämässä, jos et ainakin kerran kokeile perspanoa, suihinottoa tai sitten vaikka runkkausta toisen miehen kanssa. Ite oon onnellisesti naisen kanssa naimisissa, mutta aina välillä käyn homokaverin luona saamassa vähän kaluhoitoa. Vaimokin tykkää katsella meidän videoita, vaikka ei mukaan halua tullakaan.
- panzermaister
Vedän turpiin sitä homoloordia!
Jawohl! - master of teh muskle
voi vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078