Palstan älyköt

Tell me

Ketkä teidän mielestänne ovat palstan älyköt? Sanokaa vähintään yksi miespuolinen ja yksi naispuolinen.

33

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eewulin haamu

Mielestäni Suuri Isä on miespuolinen älykkö. Hänellä on todella fiksun kuulloisia mielipiteitä naisista ja seksistä.

• Oikea Eewulin haamu

Jos lakkaiset feikkaamasta minua, en todellakaan ole tuota mieltä.

• Helwetin Aamu

Vastaava naispuolinen älykkö on nimimerkki Me.

• Eewulin haamu
        Oikea Eewulin haamu kirjoitti:

Jos lakkaiset feikkaamasta minua, en todellakaan ole tuota mieltä.

Älä viitsi esittää minua. Minun mielestäni Suuren Isän mielipiteet ovat todella avartavia ja älykkäitä. Harvaa jaksaa muutenkaan noin päättäväisesti ajaa asiaansa.

• White wolf

Lapsellista toimintaa, esiintyä toisen nimissä ja suoltaa paskaa minkä ehtii.
        Miksi vihaat tuntematonta noin paljon? Mitä pahaa hän sinulle on tehnyt?

Todella lapsellista..

• Oikea Eewulin haamu
        Eewulin haamu kirjoitti:

Älä viitsi esittää minua. Minun mielestäni Suuren Isän mielipiteet ovat todella avartavia ja älykkäitä. Harvaa jaksaa muutenkaan noin päättäväisesti ajaa asiaansa.

Kuuleppa hinari, tämä on minun sivunikki rekatusta nikistä ja mien todellakhan aattele että suuren isän jutut olis hienoja ja kehittäviä.

Taitaa yks juttu meäkki erottaa. Kirjotustyyli.

• Älyn haamu

Hämärän rajoilta. Älykästä naista en ole tavannut tällä palstalla enkä tosielämässä.

• Naisia seuraillut...

Äly on tässä oikeassa. Älykäs, tai paremminkin Viisas nainen on poikkeuksellinen harvinaisuus. Tosiasiassa en usko sellaisia olevan olemassakaan.

• enkä kerro

Hämis, ES.

• Naisasialooseri.

Hämärän rajoilta on ehdoton ykkönen, hyvänä kakkosena tulee eATMe

• Sika-einari

Milla Magia ja eATMe

• No joooooo

Just joo. Naisvihaaja ja hihhuliuskovainen.

• Katsotaans

Hämis ja Jungfrau. Ehkä vähän Darthkin.

• On vain yksi

Älymies.

• Älyn haamu

Kiitos :-)

• Me

Mielestäni "hahmotelma" älykkäin palstalainen, kun hän osaa puskan taakse haukkuu palstalaisia äidin kielellä, hih! :))))

敗者 !!!

• Olen joo sulle ja magialle vähän puskista yrittänyt älykkyyttä jakaa. Ei ole tarttunut.

คุณอยู่ที่มายาวี

• Vähintään yksi mies- ja naispuolin...

En. En ole törmännyt älykköön täällä... Voipi olla että joku voisi moinen ollakin, vaan en sellaisia ole nyt havainnut. Muutenkin vähän hölmö sana sinänsä... Älykkö...

Nä mutta tässä on yksi älykkö. En minä kovin monia muita tiedäkään...
      http://www.youtube.com/watch?v=mQorzOS-F6w

• bööööööö

Me taitaa olla sun älykkyydestä vähän eri mieltä. Etkä sä saanut magiankaan vakaumusta horjumaan.

• Enkös sanonut että ei tarttunut.

• Me

Ai, en tienyt et olet "Thaimaan punaisten katuen" ahkera käyttäjä, hih! :))))

Mutta, onneksi google kääntäjä keksitty!

לוזר - סוטה!

• En nyt ole ihan varma, mitä... Mutta oletetaan että meinasi huorissa käymistä.

Joten voinen vastata jotain yhtä fiksua.

En tiennytkään, että rahoitat piritottumustasi rekkojen levähdyspaikoilla työskenelemällä...

Vittu just.

• Me

// En nyt ole ihan varma, mitä... //

Ja kuvittelet olevasi fiksu ???

Hi-hi-hi-hi-hi-hihhhhihihihihihihi :))))))))))

हारे - चिकन!

• Niin enpä tiedä onko Thaimaassa jotain punaisia katuja jotka ovat jotain muuta... Sillä ei niitä oikeastaan kutsuta "punaisiksi kaduiksi"... Yleenä siihen liittyy lyhty.

En tiedä mikä osoitus tämä olisi fiksuudesta tai sen puutteesta.

• Ja olen mielestäni ihan oikeassa, kun auon päätäni sinulle, kun sinä haukut jonkun rasistiksi, tämän valitessa kumppaninsa ulkonäön mukaan ja sinä itse teet samoin olematta rasisti.

Kyllä silloin saa ihmistä jo potkia henkisesti päähän... Josko se tulis tolkkuihinsa.

Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat.

• Me
        hahmotelma kirjoitti:

Ja olen mielestäni ihan oikeassa, kun auon päätäni sinulle, kun sinä haukut jonkun rasistiksi, tämän valitessa kumppaninsa ulkonäön mukaan ja sinä itse teet samoin olematta rasisti.

Kyllä silloin saa ihmistä jo potkia henkisesti päähän... Josko se tulis tolkkuihinsa.

Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat.

// Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat. //

Yyyyyyyyy!!! PELOTTA! Hahmotelma suutu TAAS!

No, En !!!

• Me kirjoitti:

// Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat. //

Yyyyyyyyy!!! PELOTTA! Hahmotelma suutu TAAS!

No, En !!!

Itte olet kakka !

Näin täytynee vastata, jotta ollaan samalla aaltopituudella. No joo, mutta nyt ihan oikeasti moro.

• Me

Jos sanot et sanotaan "punaiset lyhty" niin pakko usko!
      Koska asiantuntijana tiedät parhaiten, hih!

Hi-hi-hi-hihihihihihihihihihihi :))))))))))))

• Lapsellinen olet ainakin. Moro.

• Älstän palykot

Mies1985 - todellinen älykkö, tohtoritason teoreetikko ja naisten ja miesten välisten erojen syvällinen tarkkailija

Me - ÄO 158, ja jutut sen mukaisia

Bonuksena: hahmotelma - syvämietteinen ateisti, ihmissielun tuntija, henkevä keskustelija, laaja-alaisen sivistyksen omaava nerokas pohdiskelija

• Me

// Me - ÄO 158, ja jutut sen mukaisia //

Nyt nauratta, Hih! :)))))) Oletpa tarkavainen, hih ;))))))))

Silloin kun keskustelen sinkku palstalla niin mielellän aivot jäätään käyttävän narikalla, hih! :)))))))
        Muuten ei olisi HAUSKAA, hih;))))))

• White wolf

Ei sellasia ole..

• ddjgkdldkl

Älyköt on muilla palstoilla. Hämsyllä ja jungfraulla on eniten meriittejä siihen suuntaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe