Ketkä teidän mielestänne ovat palstan älyköt? Sanokaa vähintään yksi miespuolinen ja yksi naispuolinen.
Palstan älyköt
33
151
Vastaukset
- Eewulin haamu
Mielestäni Suuri Isä on miespuolinen älykkö. Hänellä on todella fiksun kuulloisia mielipiteitä naisista ja seksistä.
- Oikea Eewulin haamu
Jos lakkaiset feikkaamasta minua, en todellakaan ole tuota mieltä.
- Helwetin Aamu
Vastaava naispuolinen älykkö on nimimerkki Me.
- Eewulin haamu
Oikea Eewulin haamu kirjoitti:
Jos lakkaiset feikkaamasta minua, en todellakaan ole tuota mieltä.
Älä viitsi esittää minua. Minun mielestäni Suuren Isän mielipiteet ovat todella avartavia ja älykkäitä. Harvaa jaksaa muutenkaan noin päättäväisesti ajaa asiaansa.
- White wolf
Lapsellista toimintaa, esiintyä toisen nimissä ja suoltaa paskaa minkä ehtii.
Miksi vihaat tuntematonta noin paljon? Mitä pahaa hän sinulle on tehnyt?
Todella lapsellista.. - Oikea Eewulin haamu
Eewulin haamu kirjoitti:
Älä viitsi esittää minua. Minun mielestäni Suuren Isän mielipiteet ovat todella avartavia ja älykkäitä. Harvaa jaksaa muutenkaan noin päättäväisesti ajaa asiaansa.
Kuuleppa hinari, tämä on minun sivunikki rekatusta nikistä ja mien todellakhan aattele että suuren isän jutut olis hienoja ja kehittäviä.
Taitaa yks juttu meäkki erottaa. Kirjotustyyli.
- Älyn haamu
Hämärän rajoilta. Älykästä naista en ole tavannut tällä palstalla enkä tosielämässä.
- Naisia seuraillut...
Äly on tässä oikeassa. Älykäs, tai paremminkin Viisas nainen on poikkeuksellinen harvinaisuus. Tosiasiassa en usko sellaisia olevan olemassakaan.
- enkä kerro
Hämis, ES.
- Naisasialooseri.
Hämärän rajoilta on ehdoton ykkönen, hyvänä kakkosena tulee eATMe
- Sika-einari
Milla Magia ja eATMe
- No joooooo
Just joo. Naisvihaaja ja hihhuliuskovainen.
- Katsotaans
Hämis ja Jungfrau. Ehkä vähän Darthkin.
- On vain yksi
Älymies.
- Älyn haamu
Kiitos :-)
- Me
Mielestäni "hahmotelma" älykkäin palstalainen, kun hän osaa puskan taakse haukkuu palstalaisia äidin kielellä, hih! :))))
敗者 !!!Olen joo sulle ja magialle vähän puskista yrittänyt älykkyyttä jakaa. Ei ole tarttunut.
คุณอยู่ที่มายาวี
Vähintään yksi mies- ja naispuolin...
En. En ole törmännyt älykköön täällä... Voipi olla että joku voisi moinen ollakin, vaan en sellaisia ole nyt havainnut. Muutenkin vähän hölmö sana sinänsä... Älykkö...
Nä mutta tässä on yksi älykkö. En minä kovin monia muita tiedäkään...
http://www.youtube.com/watch?v=mQorzOS-F6w- bööööööö
Me taitaa olla sun älykkyydestä vähän eri mieltä. Etkä sä saanut magiankaan vakaumusta horjumaan.
- Me
Ai, en tienyt et olet "Thaimaan punaisten katuen" ahkera käyttäjä, hih! :))))
Mutta, onneksi google kääntäjä keksitty!
לוזר - סוטה!En nyt ole ihan varma, mitä... Mutta oletetaan että meinasi huorissa käymistä.
Joten voinen vastata jotain yhtä fiksua.
En tiennytkään, että rahoitat piritottumustasi rekkojen levähdyspaikoilla työskenelemällä...
Vittu just.
- Me
// En nyt ole ihan varma, mitä... //
Ja kuvittelet olevasi fiksu ???
Hi-hi-hi-hi-hi-hihhhhihihihihihihi :))))))))))
हारे - चिकन!Niin enpä tiedä onko Thaimaassa jotain punaisia katuja jotka ovat jotain muuta... Sillä ei niitä oikeastaan kutsuta "punaisiksi kaduiksi"... Yleenä siihen liittyy lyhty.
En tiedä mikä osoitus tämä olisi fiksuudesta tai sen puutteesta.Ja olen mielestäni ihan oikeassa, kun auon päätäni sinulle, kun sinä haukut jonkun rasistiksi, tämän valitessa kumppaninsa ulkonäön mukaan ja sinä itse teet samoin olematta rasisti.
Kyllä silloin saa ihmistä jo potkia henkisesti päähän... Josko se tulis tolkkuihinsa.
Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat.- Me
hahmotelma kirjoitti:
Ja olen mielestäni ihan oikeassa, kun auon päätäni sinulle, kun sinä haukut jonkun rasistiksi, tämän valitessa kumppaninsa ulkonäön mukaan ja sinä itse teet samoin olematta rasisti.
Kyllä silloin saa ihmistä jo potkia henkisesti päähän... Josko se tulis tolkkuihinsa.
Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat.// Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat. //
Yyyyyyyyy!!! PELOTTA! Hahmotelma suutu TAAS!
No, En !!!
Hi-hi-hi-hi-hi-hihhhhihihihihihihi :)))))))))) Me kirjoitti:
// Ps. Opi nyt helvetissä painamaan tota vastaa nappia sen viestin alta, johon vastaat. //
Yyyyyyyyy!!! PELOTTA! Hahmotelma suutu TAAS!
No, En !!!
Hi-hi-hi-hi-hi-hihhhhihihihihihihi :))))))))))Itte olet kakka !
Näin täytynee vastata, jotta ollaan samalla aaltopituudella. No joo, mutta nyt ihan oikeasti moro.
- Me
Jos sanot et sanotaan "punaiset lyhty" niin pakko usko!
Koska asiantuntijana tiedät parhaiten, hih!
Hi-hi-hi-hihihihihihihihihihihi :)))))))))))) - Älstän palykot
Mies1985 - todellinen älykkö, tohtoritason teoreetikko ja naisten ja miesten välisten erojen syvällinen tarkkailija
Me - ÄO 158, ja jutut sen mukaisia
Bonuksena: hahmotelma - syvämietteinen ateisti, ihmissielun tuntija, henkevä keskustelija, laaja-alaisen sivistyksen omaava nerokas pohdiskelija- Me
// Me - ÄO 158, ja jutut sen mukaisia //
Nyt nauratta, Hih! :)))))) Oletpa tarkavainen, hih ;))))))))
Silloin kun keskustelen sinkku palstalla niin mielellän aivot jäätään käyttävän narikalla, hih! :)))))))
Muuten ei olisi HAUSKAA, hih;))))))
- White wolf
Ei sellasia ole..
- ddjgkdldkl
Älyköt on muilla palstoilla. Hämsyllä ja jungfraulla on eniten meriittejä siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984