ton ##PUSKAN""?? omakseni.
Mä haluun sen.
Mä haluun
12
122
Vastaukset
- Noh nyt nukkumaan:.!
.
kohta jo helteet hellittää
.- zisel
Niin varmaan :)
En tiedä onko se mies vai nainen mutta mä haluan sen. Ihan oikeasti. Olen ollut tätä mieltä selvinpäinkin.
- sellainen kiire
Kuule, en mä nyt kerkiä kun mulla on tää juttu kesken,..
- Entinen naapuri
Se on jusa ja se on kuuro. Pelaa lätkää ja urheilee. Hieno mies.
- jusan sisko
Ei se jusa kuuro ole se vaan tekeytyy kuuroksi, kun ei halua kuunnella sun huutoasi. Hieno ja kiero mies :)
- GGHHNNMMRR
Et saa:D
- kundi.kundine
eka, toka ja kolmas kerta, ##PUSKA""?? myyty siiselille.
seuraavaks myynnissä vili ja salapoliiti. myydään eniten tarjoovalle.- ###
Tuskin on. Viimeiset sentit meni eilen puruihin...
- Kesäorja:.!1%#+?!
.
vai mikä se juttu oli tv:ssä joskus
.
- jaa???
Aijaa? Sun nimimerkin "zisel"- käyttävä häiriköinnit siis saa olla palstalla, mutta kummallisia tekstejäsi kritisoivat aloitukset ja niihin liittyvät asiallisen kriittiset kummastelevat tekstit poistuvat? Ootko jonkun huijarin alaikäinen penikka? Hus nyt kertomaan äidillesi, että kasvatusta kiitos, JOS JA MIKÄLI kyse josktakin luuserisekopäiden häiriköinnistä nettipalstalla!
Mulle kyllä ainakin se pääasia, että mua tai kenellekään mulle rakkaita ette sotke keskustelupalstasekoiluihinne - omissa porukoissanne ja omista tuntemistanne saatte keskenänne molottaa ja mustamaalata realistisesti omia tuntemianne ihmisiä, mutta ette mun kaltaisia keskustelupalstoilla käyviä, joita ette tunne - todellisuudessa edes etäisesti, vaikka kuinka kadehditte tai mitä lie sekoilette.
Yksikään minun tuntemani ihminen tai minun ystäväni ei kirjoita näillä apstoilla ja minä en tunne teitä, jotka näille palstoille kirjoitatte ja näitä trollaatte huijaroimalla tauotta, tyhmät. - frost-free
Käy sahaamassa se itsellesi. :)
- Born Free:..!1%#?+
.
Puskat ovat vapaina syntyneitä
*Waltavaa Paatosta ja Passoääniä*
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908