Mulla on aikas huonokuntoiset hiukset tällä hetkellä, tuntuu että niitä vain lähtee ja lähtee... ohuet, hauraat, vaalennetut :( Olen lukenut, että eläimille tarkoitettu biotiini auttaa, ja on parempi kuin se ihmisille tarkoitettu? päätin sitten ostaa apteekista purkin sitä biotiini fortea, olen jo sen verran epätoivoinen että oli pakko kokeilla. Ostin siis tämän : http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/2717
onko tuo edes se, mitä pitäisi syödä? Tarvitsen nopeasti vastauksia, sillä aloitin tänään noitten syömisen.. Voisiko joku kertoa kokemuksia?
-Kiitos
Biotiini Forte
4
684
Vastaukset
- nyt tukkaa:)
itse ostin joskus aikanani pelkkää biotiinia. auttaa hiuksiin ja kasvoihin. muistaakseni tosi kallista. onhn tossa fortessa sitten vähän muutakin mikä saattaa auttaa. älä luule että vaikutus näkyy heti vaan ehkä kuukausien jlkeen. mulla lähti aikanaan tukka. oli todella paha hilse - siis ihan levynä koko päässä ja hiukset tukehtu ja tippu. sitte hoito siihen ja tippuminen lakkasi. muista kunnon aineet äläkä käytä kuivainta. harjaa ainakin kerran päivässä luonnonharjaksisella harjalla PÄÄ ALASPÄIN. elvyttää verenkiertoa hiuspohjassa ja auttaa hiusta. tuntuu karmeelta jos tukkaa irtoo, mutta ei harjaamatta oleminen vähennä lähtöä. muista et joka päivälähtee paljon hiuksia. Mulla lähti sormien väliin aina tukko ja laskinkin niitä itku silmässä. älä ainakaan enää vbärjää.
- biutiini
Miks työ syötte noin kalliita pillereitä.
Itse tilasin iherbistä biotiiniä. Siinä on käsittääkseni saman verran biotiiniä kuin tuossa eläimille tarkoitetussa, paitsi että siellä se on paaaaljon halvempaa. http://www.iherb.com/MRM-Biotin-5-mg-60-Veggie-Caps/12528?at=0
Oon syönyt niitä nyt kuukauden verran ja tuntuu että saparot ovat joka viikko senttiä pidemmät ja tukka törröttää joka suuntaan. Suosittelen :)
(Iherbistä vielä 5 dollaria alennusta koodilla ENU197. Eli ei purkilliselle jäis paljon p.....kaan hintaa)- mulle myös biotiinia
Kiitos vinkistä! Jos nyt katsoin oikein, niin toimituskulutkin on tosi pienet. Olen käyttänyt aiemmin kuurimaisesti eläinten biotiinia (aptus biorinia ja biotiinia fortea), jotka ovat toimineet hyvin. Niissä on kuitenkin metioniinia, jota ei saisi tulla liikaa, ja sitten ne on joskus saaneet aikaan kivistyksen tunnetta vatsassa.
Minulla on myös nimimerkin "nyt tukkaa" tavoin lähtenyt ei ehkä hilseen mutta talin takia hiuksia ihan hirveät määrät. Vaikka hiustenlähtö lakkasi, kun sain hiuspohjan kuntoon silikonittomilla tuotteilla, niin varsinaista kasvua ei tapahtunut vasta kuin aloitettuani useamman kuukauden biotiinikuurin. Muutos oli slminnähtävä jo ihan parissa viikossa, kun untuvahiusta alkoi pukata ohimolle.
- jepjep...
Mä olen syönyt tuota samaista biotiini fortea reilun vuoden pienissä kuureissa ja kyllä siitä ihan selvä apu on. Juurikasvu ilmestyy paljon nopeammin, normaalistikin tukkani kasvaa aika vauhdilla, noin 1-2 senttiä kuukaudessa, mutta biotiini fortella vieläkin nopsempaan, ja myös uutta hiusta on alkanut kasvamaan.
Tukka on myös paljon kiiltävämpi, jämäkämpi ja vahvemman tuntuinen. Toki kestää hetki ennenkuin vaikutus näkyy, minulla taisi kestää jotain 2-3 kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376