Biotiini Forte

biotiiniforteako

Mulla on aikas huonokuntoiset hiukset tällä hetkellä, tuntuu että niitä vain lähtee ja lähtee... ohuet, hauraat, vaalennetut :( Olen lukenut, että eläimille tarkoitettu biotiini auttaa, ja on parempi kuin se ihmisille tarkoitettu? päätin sitten ostaa apteekista purkin sitä biotiini fortea, olen jo sen verran epätoivoinen että oli pakko kokeilla. Ostin siis tämän : http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/2717

onko tuo edes se, mitä pitäisi syödä? Tarvitsen nopeasti vastauksia, sillä aloitin tänään noitten syömisen.. Voisiko joku kertoa kokemuksia?

-Kiitos

4

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt tukkaa:)

itse ostin joskus aikanani pelkkää biotiinia. auttaa hiuksiin ja kasvoihin. muistaakseni tosi kallista. onhn tossa fortessa sitten vähän muutakin mikä saattaa auttaa. älä luule että vaikutus näkyy heti vaan ehkä kuukausien jlkeen. mulla lähti aikanaan tukka. oli todella paha hilse - siis ihan levynä koko päässä ja hiukset tukehtu ja tippu. sitte hoito siihen ja tippuminen lakkasi. muista kunnon aineet äläkä käytä kuivainta. harjaa ainakin kerran päivässä luonnonharjaksisella harjalla PÄÄ ALASPÄIN. elvyttää verenkiertoa hiuspohjassa ja auttaa hiusta. tuntuu karmeelta jos tukkaa irtoo, mutta ei harjaamatta oleminen vähennä lähtöä. muista et joka päivälähtee paljon hiuksia. Mulla lähti sormien väliin aina tukko ja laskinkin niitä itku silmässä. älä ainakaan enää vbärjää.

• biutiini

Miks työ syötte noin kalliita pillereitä.
      Itse tilasin iherbistä biotiiniä. Siinä on käsittääkseni saman verran biotiiniä kuin tuossa eläimille tarkoitetussa, paitsi että siellä se on paaaaljon halvempaa. http://www.iherb.com/MRM-Biotin-5-mg-60-Veggie-Caps/12528?at=0
      Oon syönyt niitä nyt kuukauden verran ja tuntuu että saparot ovat joka viikko senttiä pidemmät ja tukka törröttää joka suuntaan. Suosittelen :)
      (Iherbistä vielä 5 dollaria alennusta koodilla ENU197. Eli ei purkilliselle jäis paljon p.....kaan hintaa)

• mulle myös biotiinia

Kiitos vinkistä! Jos nyt katsoin oikein, niin toimituskulutkin on tosi pienet. Olen käyttänyt aiemmin kuurimaisesti eläinten biotiinia (aptus biorinia ja biotiinia fortea), jotka ovat toimineet hyvin. Niissä on kuitenkin metioniinia, jota ei saisi tulla liikaa, ja sitten ne on joskus saaneet aikaan kivistyksen tunnetta vatsassa.

Minulla on myös nimimerkin "nyt tukkaa" tavoin lähtenyt ei ehkä hilseen mutta talin takia hiuksia ihan hirveät määrät. Vaikka hiustenlähtö lakkasi, kun sain hiuspohjan kuntoon silikonittomilla tuotteilla, niin varsinaista kasvua ei tapahtunut vasta kuin aloitettuani useamman kuukauden biotiinikuurin. Muutos oli slminnähtävä jo ihan parissa viikossa, kun untuvahiusta alkoi pukata ohimolle.

• jepjep...

Mä olen syönyt tuota samaista biotiini fortea reilun vuoden pienissä kuureissa ja kyllä siitä ihan selvä apu on. Juurikasvu ilmestyy paljon nopeammin, normaalistikin tukkani kasvaa aika vauhdilla, noin 1-2 senttiä kuukaudessa, mutta biotiini fortella vieläkin nopsempaan, ja myös uutta hiusta on alkanut kasvamaan.
      Tukka on myös paljon kiiltävämpi, jämäkämpi ja vahvemman tuntuinen. Toki kestää hetki ennenkuin vaikutus näkyy, minulla taisi kestää jotain 2-3 kuukautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      360
      3085
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1482
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe