Jospa tänä kesänä sen miehenne jätettyänne, antaisitte kuitenkin ystäväperheillenne oman rauhan, ettekä olisi vailla sitä naimisissa edelleen viihtyvää miehenpuolta jatkuvasti tekemään niitä timpuri-, korjaus-, kanto-,huolto-
ja joskus jopa maksu-hommia, kun ei enää omaa miestä ole niitä tekemässä.
On ne hommat odottamassa siellä kotonakin, joten työntouhua kyllä riittää ihan omassa reviirissäkin, joten jospa opettelisitte tekemään ihan-itse-tällä-kertaa
niitä kodin askareita ja antaisitte ystäväperheelle sen varmasti ihan ansaidun mukavan loman siellä kotipiirissä ihan omia hommia tehden!
Tämä kommentti tähän ihan siitä syystä, että oma mieheni taas kerran sitä viemäriä aukaistessaan eräälle ystävälleni, pimahti eilen illalla ja sanoi, että
" ja sai olla viimeinen kerta sen mulkunkipeän kaveris huushollia korjatessani, olis tässä omiakin juttuja, mitä pitäs ehtiä tehdä lomalla!
Et lupaa enää minua sinne nurkkia rassaan, menet itse seuraavalla kerralla"
Joten armaat sisaret, minun mieheni on kieltäytynyt teitä enään avustamassa,
joten älkää ottako yhteyttä jokin pieni homma mielessänne, soittakaa exä auttamaan, jos ei baarituttavuuksilla pysy vasara kourassa....
Halooo, eronneet naiset! :
24
602
Vastaukset
- ----
:D :D :D :D
Hauska viesti. Ihan kuin kaikilla ex-miehillä olisi pysynyt vasara paremmin kädessä kuin ex-vaimollaan.
Erosin vuosi sitten. Liiton aikana minulle pikkuhiljaa kasaantuivat niin kodin elektroniikan asennus- ja huoltotyöt kuin perinteiset naisten ja miesten työt. Eron jälkeen on ollut hermoja helpottavaa, ettei yksi ex-turhimus roiku nurkissa tiellä, kun huollan, korjailen ja laittelen kotia.
Apua olen kyllä pyytänyt ja saanut ystäviltäni, mutta vain sellaisiin tehtäviin, joihin itselläni ei ole välineitä. Yksikään ystävä ei ole palkkiota halunnut. Kaikille olen kuitenkin tarjonnut pullakahvit tai alkoholia jossain muodossa... - ...........
samat sanat, minun ex-mies ei tehnyt kotona mitään ja olikin helppoa elämä aloittaa eron jälkeen, sillä osaan itse tehdä kaikenlaista korjausta kotona
- Sinäkö ystävä ?
Minkälainen ystävä sinä koet olevasi ? Oikein todellinen ystävien ystävä, oikein parhaasta päästä lajiaan, otaksun. Onko juolahtanut yhtään kertaa (ilm. tyhjään) mieleesi, että ystävälle voi sanoa ihan suoraan, että mieäs ei ehdi, sillä on tarpeeksi muuta tekemistä.
Aloitus kertoo asenteesta, se on kiero, ellei liero, ja siitä paistaa, mitä mieltä olet eronneista, jopa eronneesta ns. ystävästäsi. Pelkoko on oman ongelmasi nimi ? - aitoa ystävyyttä?
Sä siis lupaat sun miehes puolesta, että kyllä se auttaa? Ei ihme, jos kilahtaa. Ja nyt sitten iski mustasukkaisuus sinuun, kun mies nimitti ystävääsi mulkunkipeäksi? Taustalta nimittäin paistaa se älytön pelko, että ystäväsi viettelee miehesi sänkyyn kanssaan.
Mun ystäväpiirissä on tapana auttaa toista, olipa elämäntilanne mikä vain. Se on aitoa ystävyyttä. Ystävät ei mene sänkyyn ystävän miehen kanssa. Meillä ei ainakaan ole sellainen tapana.
Valitettavasti sun kirjoituksestasi saa käsityksen, ettet hyväksy oikeasti ystäväsi eroa. Sulla on se kamala kuvitelma, että kaikki eronneet naiset vonkaa ystävien miehiä. Voin kertoa ettei varmasti vonkaa. Etkö luota mieheesi? Voin kertoa, että ne miehet valitettavasti saattaa vongata sitä eronnutta ja sitten kun saavat pakit, niin käyttäytyvät juuri noin kun sun miehes... - ????????????????????
Mitäs jos sä tänä kesänä sanoisit ihan suoraan miehesi puolesta, ettei hän nyt ennätä auttamaan? Vai eikö miehesi osaa itse sanoa ei? Aika tossukka.
- sonjaO
No haloooo! Aina se on ennenkin pärjätty remppahommissa yms. ilman miestä. Niin ennen liittoa kuin sen aikana ja jälkeenkin.
Mitäpä jos itse jeesaisit eronneita ystäviäsi - tai miestäsi? Molemmat voisivat tykätä kovastikin. Periaatteenani on aina ollut, että hyvin pitkälle selviää kaikesta yksin. Ellei osaa, niin opettelee. Se on sitäpaitsi hauskaa. Vielä hauskempaa, kun tekee yhdessä jonkun kanssa.
Vasta viimeaikoina olen antanut itselleni vähän periksi: minunkaan ei tarvitse osata ja tehdä IHAN kaikkea. - tällävuosituhannella
Eipä ole vielä tullut kertaakaan pyydettyä kenenkään miehen apua, osaan korjata sekä asuntoa että autoa. Eipä ole eron jälkeen tullut pyydettyä kaverien miehiltä edes munaa kun osaan hoitaa itsenikin ihan ILMAN MIEHEN APUA :P. Meillä tilanne meni niin että minulla oli hallussa remonttiasiat ja exmiehellä paperinpyörittely. Kävin eron jälkeen auttamassa miestä omassa muutossaan, jopa laittamalla lamput kattoon :D.
- särkynyt sydän 74
Sinä senkin liero!
- pannaanko menemään,
;D vai mennäänkö panemaan....?
- voin myös siivota
Mieheni on "moniosaaja." Osaa autonkorjaukset,( johon koulutus), hyvä rakentaja. ilmailualankoulutus, hyvä yleissivistys ja laaja ystäväpiiri jossa monen alan erkoisosaamista.
Apua kysytään usein ja hän tarjoutuu itsekin usein talkoomieheksi.
Itsekin osaan kaikenlaista, terveydenhuollosta (koulutus) käsitöihin myös tulkkipalvelua.
Kaikki tämä ilmaiseksi koska tarvitsemme itsekin joskus apua ja silloin sitä kehtaa pyytää, jos on itsekkin auttanut. - Remontti reiska
Huh huh!
No niin, eiköhän vastannutkin AP.n viestiin juuri nämä toisilla hommansa teettävät, jotka eivät näköjään tajunneet Ap. tekstistä sitä oleelllista..
EHKÄ luulette, että ne ystäväperheenne niiiiiin mielellään teitä jeesaavat, mutta kaikkea muuta!
Selän takana haukkuvat teidät luuseriämmiksi, jotka työntää pillua nokan eteen, heti kun oven aukaisevat, puutteessaan ja eiköhän röörit ole taas tukossa! ;))))
Ja todellakin, pillua olisi niiiiin pirusti tyrkyllä näillä eronneilla muijilla, valitettavaa teille, olen uskollinen mies ja tunnen ukkonne, niissä ei ollut mitään vikaa.- kuka on luuseri
Ja siinä kirjoittaa se avulias ystävän mies, joka teki itseään tykö eronneelle naiselle ja sai pakit! Oikein sulle.
Sulla ja vaimollasi ei ole ystävyydestä hajuakaan, jos noin oikeasti ajattelette. Muistakaa sitten itsekkin, ettette tuppaa niitä kakaroitanne sille eronneelle jatkuvasti hoitoon. Tokihan luulette ettei hänellä ole muuta elämää kuin jakaa persettään ukkomiehille ja siitä poissa hänet pitääksenne kyselette jatkuvasti, voisitko ottaa lapset yökylään. Eikös niin?
Olitko sää niiden entisten ukkojemme kanssa suhteessa, kun noin heitä kehut ja tiedät ettei heissä ollut vikaa?
Tosin sä taidat olla vaimo joka kirjoittelee miehen puolesta niinkuin tuo ap:kin. - selvä munan puute?
kuka on luuseri kirjoitti:
Ja siinä kirjoittaa se avulias ystävän mies, joka teki itseään tykö eronneelle naiselle ja sai pakit! Oikein sulle.
Sulla ja vaimollasi ei ole ystävyydestä hajuakaan, jos noin oikeasti ajattelette. Muistakaa sitten itsekkin, ettette tuppaa niitä kakaroitanne sille eronneelle jatkuvasti hoitoon. Tokihan luulette ettei hänellä ole muuta elämää kuin jakaa persettään ukkomiehille ja siitä poissa hänet pitääksenne kyselette jatkuvasti, voisitko ottaa lapset yökylään. Eikös niin?
Olitko sää niiden entisten ukkojemme kanssa suhteessa, kun noin heitä kehut ja tiedät ettei heissä ollut vikaa?
Tosin sä taidat olla vaimo joka kirjoittelee miehen puolesta niinkuin tuo ap:kin.Meneppäs nyt siitä kontillesi ja levitä vähän haarojas.
Näyttää, että kiukkuinen eukko siinä on ihan vain sarven puutteessa, joten setäpä auttaa. - ala jo tulla
selvä munan puute? kirjoitti:
Meneppäs nyt siitä kontillesi ja levitä vähän haarojas.
Näyttää, että kiukkuinen eukko siinä on ihan vain sarven puutteessa, joten setäpä auttaa.Joo, kyllä sedän apu kelpaisi. Tänne vaan! Pysyykö sun kädessäsi muukin kuin vasara? Mua vaan kiukuttaa, kun olen aina ajatellut, että auttaminen on pyyteetöntä eikä siinä odoteta vastapalvelusta keneltäkään. Autetaan puolin ja toisin, siviilisäädystä huolimatta. Niin käsittääkseni toimii oikeat ystävät.
Mutta eiköhän sovita, ettei pyydetäkään enää apua. Minäkään en enää lähde ystävää auttamaan, vaikka makaisi kuoleman kielissä. Auttakoon oma ukkonsa. Tosin mun moraali ei antaisi toimia noin.
- toinen rassarimies..
No minä ainakin nussia nassautan näitä ex-rouvia, kun auttelemassa käyn..
Eipähän tartte hakea baarista pesää ja monesti "röörit rassattuani" saan vielä kylmän, huurteisen kaljan päälle! ;D - Ei kaikki toimi noin
Ei kaikkia eronneta pidä yleistää yhden eronneen käytöksen takia.
- TappiTeppo.
Kyllä te kaikki eronneet muijat ootte aivan yhtä persoja munalle
ja miksikö?
No kun se ex ei oo enää harrastamassa säännöllisesti sitä aktia,
niin alkaa pimpassa poltella.
Kohta kelpais jo pelkkä porkkanakin, kun ei miestä saa. - Yöäk !
TappiTeppo. kirjoitti:
Kyllä te kaikki eronneet muijat ootte aivan yhtä persoja munalle
ja miksikö?
No kun se ex ei oo enää harrastamassa säännöllisesti sitä aktia,
niin alkaa pimpassa poltella.
Kohta kelpais jo pelkkä porkkanakin, kun ei miestä saa.Jos munan jatke ei kiinnosta vähääkään, niin muna saa olla ihan rauhassa, se ei hetkauta pätkääkään. Snaijaatko ? Tylsät "TappiTepot" saavat jyrsiä porkkanaa tai vaikka kaluansa, korvien välissä pitää olla jotain, että se muu, eli tappi alkaa kiinnostamaan.
- yx eronnut
On olemassa myös ns aviomiespalvelu, josta saa kohtuuhinnalla ammattilaisen apuun. Niillä on kunnon työkalut ja hommat hoituu hienosti. Tämä ei ole mikään mainos, oon vaan ite käyttänyt em. palveluja ni ei ole tarvinnut pyytää exää tai miestuttavia apuun. Ja kaksimieliset kommentit jätän ihan omaan arvoonsa.
- piiloon eronneita!
HUOMIO!!
Muistakaapa käyttää ed. palvelua ja jättäkää ne ystäväperheet nyt rauhaan! - käytetään
piiloon eronneita! kirjoitti:
HUOMIO!!
Muistakaapa käyttää ed. palvelua ja jättäkää ne ystäväperheet nyt rauhaan!Käytetään, käytetään. Muistakaapa sitten te parisuhteessa olevat, että teidän lastenne hoito loppuu myös. Käyttäkää lastenvahteja, joille myös maksatte kunnon palkkaa. Saatte ihan itse keksiä, miten pääsette parisuhdettanne hoitamaan ilman lapsia, kun se eron ottanut akka ei enää heitä hoidakaan.
- totuus toisenlainen
Minullapa kävi niinpäin, että ystäväperheen mies tarjoutui tekemään kaikkia pikkukorjauksia ja alkoi soitella myös silloin tällöin ilman mitään asiaa. Minä jouduin sanomaan lopulta suoraan ettei ystävän mies kiinnosta siinä mielessä kun kysyi mentäisiinkö sänkyyn. En tiedä mitä mies valehteli vaimolleen, mutta välit viilentyneet meillä. Epäilen että nimitti samaan tyyliin kuin ap:n kirjoituksessa. Ja tämä mies on ulospäin hyvä perheenisä.
- miestimpuri
Sinä olit varmaan tyrkky, viestitit että avun lisäksi muna olisi myös gutaa. Näitä eronneita kun riittää ja riittää. Joka perheessä on tuttuja nämä apua pyytävät ämmät. Miehet kannattaa kieltäytyä eka kerrasta.
- Hah !
Hyvin ymmärretty. Joka ainoa nainenhan on "tyrkky" tietynlaisten tyhjäpäitten mielestä, vaikka naiselle ei kuuna päivänä juolahtaisi mieleen, kun ei jaksa kiinnostaa. Se, että nainen on ystävällinen, ei tarkoita, että on tarvis munaa. Snaijaatko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828